Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En dan bedoel ik niet de etizolam pas na het hebruik van 3mm. Maar echt tegeleijkertijd. Ik vraag me af hoeveel je kan memene, heb een redelelijke totelarantie dus meestal is het 0.5 gr 3mmc en 6 etizolam. Iemand hier ervarin mee of tips voor andere heilige combos’s"
"Hallo, ik experimenteer de laatste tijd 3mmc me clonazolam het weekend. Toch lees ik hier vrij weinig over. Iemand een idee over de dosering? Vind er namelijkn vrijwel niks te vinden over de combi. En dan heb ik het niet over het gebruik na de 3mmc maar juist tegelijk 3m hen ik een goede tolerantie voor en sinds een pwq4 weken weer begonnen met benzo's. Heb ook een tijdje o-dmst gedaan. Erg prettig behalve de dag erna. Iemand tips voor de perfecrte benzo met 3mmc of een stof waarmee ik heerlijk op de bank kan gaan netflixen en niks doen voelt als hemels"