#1
Ik heb het tot dusver ook alleen met 130mg geprobeerd en dat was inderdaad net niet en een moeilijke comeup waardoor ik bijna moest overgeven. Door de net niet ervaring hadden we die dag ook nog xtc genomen. Katertje was enormHallo collega newbie. Ik heb vorige week mijn tweede RC geprobeerd. 6 APB dus. Ik heb één pellet van 100 mg genomen en man... Dat suckete er mijn dak helemaal af. Ik ben overtuigd dat je echt een dikke smak moet nemen voor een top gevoel. Heb al verschillende malen gelezen dat mini-doseringen bij dit soort drugs helemaal af te raden is en dat een hoge dosis, méér dan wat je leest, echt zijn/haar nut heeft. Als je een zakje hebt besteld zou ik echt een dikke bom leggen. Ga voor 200 minimum. Het duurde lang alvorens ik wat voelde. Maar de dosis was belachelijk laag. Het blijkt potent te zijn maar je moet er flink tegenaan gaan. Laat maar weten wat de uitkomst was..