#1
Ik vind van wel
Ik gebruik zo een keer in de twee weken RC s. Soms vind ik het leven geeneens leuk meer zonder dat oppeppertje . Ik ben een vrouw met een psychische achtergrond. Kan je me dan verslaafd noemen of niet?
ObviouslyIk vind van wel
Goeie vraag groot verschil inderdaadBen je er afhankelijk van? In de zin van; heb je het alleen maar leuk met rc, leef je er naar toe en zet je er al je zinnen op, overdrijf je met het middel?
Laten we ‘soms vind ik het leven zonder geeneens leuk meer’ niet verwarren met een depressie oid die gewoon even onderdrukt wordt door een rc. Psychische achtergrond benoemd ze namelijk ook.
Zijn er ook andere dingen waar je gepassioneerd over bent/waar je naar uit kijkt?Ik heb idd een chronische depressie
Ja die zijn er wel maar ik heb nergens zin in zonder RC. Ik doe het dan meestal op de automatische piloot. Zonder gevoel zeg maar
Jij hebt het hart wel op de tong he. Mooi manNou he nu je weet dat je een stomme junk bent gewoon even jellinek bellen he!!
Nee grapje maar euh hulp zoeken praat groepen kunnen helemaal geen kwaad als je je er zorgen over maakt
Waarom tijd verspillen aan erom heen draaien? is het leven veelste kort voorJij hebt het hart wel op de tong he. Mooi man
Oeh, lekker tongen?
Dat bedoel ik dus haha!Gadver me tong in een aapstoppen? paar jaar geleden misschien ik val niet meer voor zwarte vrouwen.
Je bedoeld meer een pinda?ben ik zelf half zwart
Je bedoeld meer een pinda?
Je kleur had ik het over. 😰Ik ben toch niet indische kneus dacht je ik ga even straat doen?
blijf jij maar lekker in deventer dushi
Ja godverdomme is nou niet dat ik de peulvruchten af ga en naast me huid hou en zeg schat is dit het een beetje?Je kleur had ik het over. 😰
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."