Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschil 4-ho-met 1p-lsd

verschil 4-ho-met 1p-lsd

38 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CloudbreakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casaan zei:
30 tot 40 is redelijk veel, dat je dat goed te handelen vind op een feest verraadt toch wel enige tolerantie. Of een uitstekende mentale rust
Klik om te vergroten...
Ik ben geen fanatiek gebruiker, laatste keer daarvoor was mei 2021. Ben ook eerder iemand van less is more, wel ervaring met trippen, en weet voor mezelf wel de rust te bewaren. Deels omdat ik van te voren me altijd heb ingelezen, en het belangrijkste is dat je onthoud dat het op gegeven moment wel uitwerkt.

Deze keer was het gewoon stom dat ik niet de exacte dosering wist. Als het niet zo lang zou hebben geduurd was het wel fijner geweest.
J
Jhonlv2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik weet niet of het nog optijd is maar toch zet ik mijn verhaal even neer.

allebij geweldige ervaringen, alleen had ik met 4-ho-met wel het gevoel als of het opdringerig was. Beide trips waren nog al levendig kan 1p-lsd omschrijven als heel echt de trip voor mij was heel fijn omdat ik veel antwoorden heb gehad op mijn vragen, slik alles in vorm van pillen dus dat ook maar beantwoord.

zal hier onder maar even globaal vertellen wat ik de keren heb mee gemaakt en zal ik dus ook vertellen wat ik met reeel bedoel en echt

4-ho-met: was een rustige opkomst al snel kreeg ik een gevoel van onrust. Niet perse negatief maar kreeg dus de neiging om wat te doen niet veel later kwamen daar boven natuurlijke effecten bij ik was ik maar zal mezelf ook soms in 3e persoons form. Zat in een bal 3D form met geometrische formen, zag stippen die uit elkaar sprongen en deelden in geel roze blauw , zwart. Ook heb ik ergens gelezen van een mede gebruiker dat water voelde als lazers bij mij voelde het als vuur vonken. Had ook de behoefte aan parfum die ik echt boven mn huid voelde zweven 0,5 mm denk ik alles voelde in vaste form de trip was vrij kort denk al met al van 22:00 tot 03:00 +/-

p1-lsd: duurde daar in tegen veeeel langer
Van 16:00 tot 4:00. Eerst kom je in een chille periode zoals een joint daarna kom je in een State of mind waarop je je chiller voelt en dan gaat het los 2 soepele cirkels die soepel bewegen. Zat op een 2 persoons bed dit voelde als een vlot op zee geen land alleen maar zee, zelf had ik het idee dat ik ook vloeibaar was dit was raar maar fijn het idee niets te zijn. Verloor mijn gevoel van oriëntatie mijn idee van boven en onder bleef. Dat kwam boven al omdat het een realistisch beeld was dat ik op een vlot zat hier door kon ik echt tot mezelf komen muziek kon ik beter hebben dan met 4-ho-met. In beide gevallen waren de kamers donker echt lekker.

1p-lsd werkt langer maar voor mij te kort jammer dat dat gevoel over was

4-ho-met werkt korten maar was prima hoe lang
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jhonlv2 zei:
Hallo ik weet niet of het nog optijd is maar toch zet ik mijn verhaal even neer.

allebij geweldige ervaringen, alleen had ik met 4-ho-met wel het gevoel als of het opdringerig was. Beide trips waren nog al levendig kan 1p-lsd omschrijven als heel echt de trip voor mij was heel fijn omdat ik veel antwoorden heb gehad op mijn vragen, slik alles in vorm van pillen dus dat ook maar beantwoord.

zal hier onder maar even globaal vertellen wat ik de keren heb mee gemaakt en zal ik dus ook vertellen wat ik met reeel bedoel en echt

4-ho-met: was een rustige opkomst al snel kreeg ik een gevoel van onrust. Niet perse negatief maar kreeg dus de neiging om wat te doen niet veel later kwamen daar boven natuurlijke effecten bij ik was ik maar zal mezelf ook soms in 3e persoons form. Zat in een bal 3D form met geometrische formen, zag stippen die uit elkaar sprongen en deelden in geel roze blauw , zwart. Ook heb ik ergens gelezen van een mede gebruiker dat water voelde als lazers bij mij voelde het als vuur vonken. Had ook de behoefte aan parfum die ik echt boven mn huid voelde zweven 0,5 mm denk ik alles voelde in vaste form de trip was vrij kort denk al met al van 22:00 tot 03:00 +/-

p1-lsd duurde daar in tegen veeeel langer
Van 16:00 tot 4:00. Eerst kom je in een chille periode zoals een joint daarna kom je in een State of mind waarop je je chiller voelt en dan gaat het los 2 soepele cirkels die soepel bewegen. Zat op een 2 persoons bed dit voelde als een vlot op zee geen land alleen maar zee, zelf had ik het idee dat ik ook vloeibaar was dit was raar maar fijn het idee niets te zijn. Verloor mijn gevoel van oriëntatie mijn idee van boven en onder bleef. Dat kwam boven al omdat het een realistisch beeld was dat ik op een vlot zat hier door kon ik echt tot mezelf komen muziek kon ik beter hebben dan met 4-ho-met. In beide gevallen waren de kamers donker echt lekker.

1p-lsd werkt langer maar voor mij te kort jammer dat dat gevoel over was

4-ho-met werkt korten maar was prima hoe lang
Klik om te vergroten...
Altijd op tijd en nooit te laat!
Vraag maar aan 4ho-met

Werkt 1p lsd te kort voor jou? Hoe bedoel je? Hoe lang is voor jou ideaal?
J
Jhonlv2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Casaan zei:
Altijd op tijd en nooit te laat!
Vraag maar aan 4ho-met

Werkt 1p lsd te kort voor jou? Hoe bedoel je? Hoe lang is voor jou ideaal?
Klik om te vergroten...
Find het effect van 1p zo mooi zou het nog wel 2 uur langer willen
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jhonlv2 zei:
daar boven natuurlijke effecten bij ik was ik maar zal mezelf ook soms in 3e persoons form. Zat in een bal 3D form met geometrische formen, zag stippen die uit elkaar sprongen en deelden in geel roze blauw , zwart
Klik om te vergroten...
Op welke dosis was dit?
J
Jhonlv2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
Op welke dosis was dit?
Klik om te vergroten...
4-ho-met 20 mg pallets gewoon te koop op internet
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
aangezien ik laatst 4-ho-met gebruikt had 20mg pellet
en ik nog 150ug 1p-lsd pellets heb liggen
vroeg ik mij af wat en of er een verschil is tussen deze 2 trip middelen
kwa visuals of bij 4 ho met
kon ik nog vrij goed nadenken en me mind nog onder controle houden

wat is het grootse verschil tussen de 2
en is 150 ug 1-p lsd een ok start gewicht

en zijn er verder nog dingen die ik bij de hand moet hebben na inname 1p-lsd

mvg ricorieks
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
heel veel zal na mn werk wel op terug komen
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Interessant topic! Heb zelf redelijk wat ervaring met beide middelen. Het is tegelijkertijd heel erg vergelijkbaar en toch erg anders. Dit zijn voor mij de voornaamste verschillen:

1. 4-HO-MET is wat "makkelijker" in de zin dat je het meer kunt sturen, dus makkelijker aan en uit zetten zogezegd. Bij LSD kom ik meer in een totaal andere wereld waar alles in mee gaat. LSD voelt wat diepgaander dan 4-HO, wat je als oppervlakkig kunt omschrijven.
2. LSD geeft me veel meer fysieke energie waardoor ik het geen fijne binnen-drug vind. Vaak maak ik urenlange wandelingen en sowieso voelt de natuur erg fijn op LSD. 4-HO-MET is dan juist veel geschikter voor binnen vind ik.
3. LSD voelt voor mij "beter" om overdag te doen terwijl 4-HO juist meer voelt als een avond/nacht-drug. De wandelingen voelen dan echt als een soort avontuur, terwijl 4-HO me meer een gezellige sociale part vibe geeft.
4. De visuals zijn bij allebei vrij sterk, maar die van 4-HO voelen voor mij kleurrijker en meer "verf-achtig". LSD begint bij mij altijd als een soort super 4K HDR maar naarmate ik dichter bij de piek kom worden het meer visuals die wat "gestructureerder" overkomen.
5. Muziek speelt bij mij op 4-HO en veel grotere rol dan bij LSD. Bij beide onmisbaar, maar 4-HO geeft mij meer muziekwaardering.
6. LSD duurt vele, vele malen langer. De comeup alleen al kan anderhalf uur duren. Bij 4-HO zit ik er na een half uur helemaal in en vaak binnen een uur of twee kom ik er al weer uit.

Zoals je ziet zijn het enorm veel subjectieve en een beetje vage punten, al zul je dat altijd wel krijgen als het om psychedelica gaat :) Als je 4-HO-MET leuk vond dan denk ik dat je LSD ook wel tof gaat vinden. Wees je er wel van bewust dat het een wat "serieuzer" tripmiddel is en je er veel langer aan vast zit. Goede set en setting mag dus niet ontbreken! (en eventueel een benzo op zak om jezelf een gevoel van veiligheid te geven)
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ohja voor je dosis: 150ug wordt wel vaak aangeraden als startdosis, maar ik moet zeggen dat hij mij vrij zwaar viel. Ik ben wel vaak wat gevoelig voor de meeste drugs, maar als ik niet al tientallen truffel trips erop had zitten was 150ug me iets te overweldigend geweest. Je zou ervoor kunnen kiezen om 100ug te nemen de eerste keer, dat is wat makkelijker te handelen.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
de 4 ho met visuels zijn net als truffels’ maar bij 20mg 4 ho met ben je relatief nuchter in je hoofd nog.. niet een hele erge headspace heb je daarbij

1p LSD is gewoon net als lsd en 150 is een goede dosis lichteraan hoevaak je getript heb en hoe je in het leven staat anders eerst met 100ug proberen, mijn eerste x deed ik ook 150 en kwa visuels was het geweldig(ik heb ook nog mijn eerste x uitgeschreven voor als je benieuwd ben , je voelt en ziet dat er met liefde aan de schimmel gewerkt is, en je headspace is er een stuk sterker bij maar onderschat het niet, het zal veel en veel sterker zijn dan die 4 ho met trip van 20mg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Boyman zei:
Interessant topic! Heb zelf redelijk wat ervaring met beide middelen. Het is tegelijkertijd heel erg vergelijkbaar en toch erg anders. Dit zijn voor mij de voornaamste verschillen:

1. 4-HO-MET is wat "makkelijker" in de zin dat je het meer kunt sturen, dus makkelijker aan en uit zetten zogezegd. Bij LSD kom ik meer in een totaal andere wereld waar alles in mee gaat. LSD voelt wat diepgaander dan 4-HO, wat je als oppervlakkig kunt omschrijven.
2. LSD geeft me veel meer fysieke energie waardoor ik het geen fijne binnen-drug vind. Vaak maak ik urenlange wandelingen en sowieso voelt de natuur erg fijn op LSD. 4-HO-MET is dan juist veel geschikter voor binnen vind ik.
3. LSD voelt voor mij "beter" om overdag te doen terwijl 4-HO juist meer voelt als een avond/nacht-drug. De wandelingen voelen dan echt als een soort avontuur, terwijl 4-HO me meer een gezellige sociale part vibe geeft.
4. De visuals zijn bij allebei vrij sterk, maar die van 4-HO voelen voor mij kleurrijker en meer "verf-achtig". LSD begint bij mij altijd als een soort super 4K HDR maar naarmate ik dichter bij de piek kom worden het meer visuals die wat "gestructureerder" overkomen.
5. Muziek speelt bij mij op 4-HO en veel grotere rol dan bij LSD. Bij beide onmisbaar, maar 4-HO geeft mij meer muziekwaardering.
6. LSD duurt vele, vele malen langer. De comeup alleen al kan anderhalf uur duren. Bij 4-HO zit ik er na een half uur helemaal in en vaak binnen een uur of twee kom ik er al weer uit.

Zoals je ziet zijn het enorm veel subjectieve en een beetje vage punten, al zul je dat altijd wel krijgen als het om psychedelica gaat :) Als je 4-HO-MET leuk vond dan denk ik dat je LSD ook wel tof gaat vinden. Wees je er wel van bewust dat het een wat "serieuzer" tripmiddel is en je er veel langer aan vast zit. Goede set en setting mag dus niet ontbreken! (en eventueel een benzo op zak om jezelf een gevoel van veiligheid te geven)
Klik om te vergroten...
tnx voor je uitleg
Boyman zei:
Ohja voor je dosis: 150ug wordt wel vaak aangeraden als startdosis, maar ik moet zeggen dat hij mij vrij zwaar viel. Ik ben wel vaak wat gevoelig voor de meeste drugs, maar als ik niet al tientallen truffel trips erop had zitten was 150ug me iets te overweldigend geweest. Je zou ervoor kunnen kiezen om 100ug te nemen de eerste keer, dat is wat makkelijker te handelen.
Klik om te vergroten...
mitchieee zei:
de 4 ho met visuels zijn net als truffels’ maar bij 20mg 4 ho met ben je relatief nuchter in je hoofd nog.. niet een hele erge headspace heb je daarbij

1p LSD is gewoon net als lsd en 150 is een goede dosis lichteraan hoevaak je getript heb en hoe je in het leven staat anders eerst met 100ug proberen, mijn eerste x deed ik ook 150 en kwa visuels was het geweldig(ik heb ook nog mijn eerste x uitgeschreven voor als je benieuwd ben , je voelt en ziet dat er met liefde aan de schimmel gewerkt is, en je headspace is er een stuk sterker bij maar onderschat het niet, het zal veel en veel sterker zijn dan die 4 ho met trip van 20mg
Klik om te vergroten...
4-ho-met was me eerste en enigste keer
zal me pellet proberen om hem 1/3 te korten al is dat pilletje wel super klein
had er 2 besteld dacht eerst dat het zakje leeg was :grinning:

1plsd
zou ik daarbij nog normaal kunnen functioneren
bijvoorbeeld een gesprek kunnen hebben met mensen
of naar de supermarkt etc etc

bij 4-ho-met had ik niet echt het gevoel dat dat goed zou gaan ...
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Boyman zei:
4-HO voelen voor mij kleurrijker en meer "verf-achtig
Klik om te vergroten...
klopt ,voor mij leek het meer alsof ik in tekenfilm zat
Boyman zei:
4-HO-MET is wat "makkelijker" in de zin dat je het meer kunt sturen, dus makkelijker aan en uit zetten zogezegd
Klik om te vergroten...
dat had ik ook op momenten dat ik me teveel erin mee liet gaan ineens even dacht van hoo even recht op zitten en dan was ik weer een beetje normaal, normaal is een groot word op dat moment hehe maar ik kon er wel even uit en even nadenken
dat ging ook zo weer weg als ik weer ging liggen
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#14
ricorieks zei:
tnx voor je uitleg


4-ho-met was me eerste en enigste keer
zal me pellet proberen om hem 1/3 te korten al is dat pilletje wel super klein
had er 2 besteld dacht eerst dat het zakje leeg was :grinning:

1plsd
zou ik daarbij nog normaal kunnen functioneren
bijvoorbeeld een gesprek kunnen hebben met mensen
of naar de supermarkt etc etc

bij 4-ho-met had ik niet echt het gevoel dat dat goed zou gaan ...
Klik om te vergroten...
Normaal functioneren... Ligt er een beetje aan, moet je dat willen? Moet vast wel lukken om op 150ug naar de supermarkt te gaan, maar echt leuk lijkt het me niet. Ik voel me in dat soort ruimtes altijd enorm bekeken en ongemakkelijk, wil er het liefst zo snel mogelijk weg. Ik zou proberen om te zorgen dat je op de dag van je trip geen verplichtingen hebt, dat tript een stuk fijner :wink:

ricorieks zei:
dat had ik ook op momenten dat ik me teveel erin mee liet gaan ineens even dacht van hoo even recht op zitten en dan was ik weer een beetje normaal, normaal is een groot word op dat moment hehe maar ik kon er wel even uit en even nadenken
dat ging ook zo weer weg als ik weer ging liggen
Klik om te vergroten...
Heel herkenbaar! Dat bedoel ik ook een beetje met stuurbaar. Met LSD heb ik dat wat minder, dan zit ik er echt in en ben ik "along for the ride" zegmaar. Kun je niet zomaar even uitzetten.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
Boyman zei:
Normaal functioneren... Ligt er een beetje aan, moet je dat willen
Klik om te vergroten...
ik vroeg dat omdat ik veel lees dat mensen er mee naar buiten gaan of naar een feestje of zelfs met de tram naar het musea gaan .
kon me daar niks bij voorstellen na me 4 ho experiment
Boyman zei:
Ik zou proberen om te zorgen dat je op de dag van je trip geen verplichtingen hebt, dat tript een stuk fijner :wink:
Klik om te vergroten...
dus gewoon benzos, telefoon ,laptop ,eten drinken en me sigaretten naast me en geen afspraken de komende 24 uur
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
ik vroeg dat omdat ik veel lees dat mensen er mee naar buiten gaan of naar een feestje of zelfs met de tram naar het musea gaan .
kon me daar niks bij voorstellen na me 4 ho experiment

dus gewoon benzos, telefoon ,laptop ,eten drinken en me sigaretten naast me en geen afspraken de komende 24 uur
Klik om te vergroten...
Nieks niets benzos!
Uitzitten makker! Je wil trippen, je gaat govverdomme trippen.

@Boyman en @mitchieee hebben alles al gezegd wat ik wilde zeggen.
Behalve: probeer gewoon eerst ff wat lsd met je doet en bepaal dan zelf of je nog een boodschapje kan doen of zo.
Naar buiten gaan is werelds, geldt voor beide spullekes overigens, ik heb beide op groene festivals gebruikt... heerlijk lieflijk.

Maar voor je de benzos klaarlegt om je trip te killen, kijk even wat het spul bij je doet kerel, en hou het dan ook bij 1 testprobeersel.

Beide spullekes laten je kennismaken met je onderbewuste ik, wil je die kerel echt de mond snoeren?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
4-HO-MET lijkt meer op paddo's en 1P-LSD geeft bijna dezelfde effecten als LSD.

De werkingsduur van 4-HO-MET is veel korter met 4-6 uur. Daarnaast is er een verschil in visuals. Die van LSD zijn meer geometrisch en gedetailleerder van vorm. Verder is de headspace van 4-HO-MET niet zo verwarrend of emotioneel.

1P-LSD duurt dus langer, heeft meer gedetailleerdere visuals en een meer 'complete' tripervaring imo.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casaan zei:
Nieks niets benzos!
Uitzitten makker! Je wil trippen, je gaat govverdomme trippen.

@Boyman en @mitchieee hebben alles al gezegd wat ik wilde zeggen.
Behalve: probeer gewoon eerst ff wat lsd met je doet en bepaal dan zelf of je nog een boodschapje kan doen of zo.
Naar buiten gaan is werelds, geldt voor beide spullekes overigens, ik heb beide op groene festivals gebruikt... heerlijk lieflijk.

Maar voor je de benzos klaarlegt om je trip te killen, kijk even wat het spul bij je doet kerel, en hou het dan ook bij 1 testprobeersel.


-HO-MET lijkt meer op paddo's en 1P-LSD geeft bijna dezelfde effecten als LSD.
Klik om te vergroten...
Neo-Shulginist zei:
De werkingsduur van 4-HO-MET is veel korter met 4-6 uur. Daarnaast is er een verschil in visuals. Die van LSD zijn meer geometrisch en gedetailleerder van vorm. Verder is de headspace van 4-HO-MET niet zo verwarrend of emotioneel.

1P-LSD duurt dus langer, heeft meer gedetailleerdere visuals en een meer 'complete' tripervaring imo.
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk dat ik eerst nog eens 4 ho met ga doen dan
mijn eerste keer zat ik ook vol met o pce
dat me zowieso niet echt functioneel laat zijn
effe kijken hoe dat valt zonder andere drug in me systeem
en mocht dat goed vallen
ik me 1p lsd ga slikken de volgende keer daarna als ik zou willen trippen..

ps @Casaan

4-ho-met heeft me totaal niet in contact gebracht met me onderbewuste ik
was meer een of andere tekenfilm waar ik in zat.kon gewoon helder nadenken de gehele trip
maar wat ik zei mischien dat alle andere drug in me systeem daar een rol bij gespeeld heeft
had gister o-pce op en herkende heel veel dingen terug die ik tijdens me eerste keer 4 ho had waarvan ik dacht ddat had dus niks met 4-ho met te maken
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casaan zei:
tuurlijk turlijk
turrlijk
tuuuuuuuurlijk
turlijk
tuuuuurlik
tuurl
rtuurer
tuuuurlijlkjlkad
tuurlijk

argselr
Klik om te vergroten...
?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."