Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlunitrazolam

Flunitrazolam

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BenzoGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Lezer, gedurende de avond heb ik 3mg flunitrazolam genomen. Begon om 18:00 met innemen. Ik heb nauwelijks tolerantie voor benzo’s. De pillen heb ik laten testen. Ik voel geen effect. Hoe kan dit?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
BenzoGebruiker zei:
De pillen heb ik laten testen
Klik om te vergroten...
Laten testen is niet zelf testen door ze in te nemen, dat is iets anders.

Wat kwam er uit de uitslag? Waar en hoe heb je laten testen?
B
BenzoGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Laten testen is niet zelf testen door ze in te nemen, dat is iets anders.

Wat kwam er uit de uitslag? Waar en hoe heb je laten testen?
Klik om te vergroten...
Voor dat ik drugs gebruik laat ik het eerst testen bij ggd. Laten testen door mezelf doe ik niet.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
BenzoGebruiker zei:
Voor dat ik drugs gebruik laat ik het eerst testen bij ggd. Laten testen door mezelf doe ik niet.
Klik om te vergroten...
Werden de pellets gekwantificeerd? Lijkt me niet, overigens. Dus het kan in dat geval nog steeds ondergedoseerd zijn...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel frappant dat de GGD geen medicijnen test. Doen ze dit voor benzo's wel?
B
BenzoGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Werden de pellets gekwantificeerd? Lijkt me niet, overigens. Dus het kan in dat geval nog steeds ondergedoseerd
Klik om te vergroten...
B
BenzoGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Wel frappant dat de GGD geen medicijnen test. Doen ze dit voor benzo's wel?
Klik om te vergroten...
Voor research chemicals wel
B
BenzoGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Werden de pellets gekwantificeerd? Lijkt me niet, overigens. Dus het kan in dat geval nog steeds ondergedoseerd zijn...
Klik om te vergroten...
Eerlijk gezegd geen idee wat dat betekent
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
BenzoGebruiker zei:
Wat houd dat precies in?
Klik om te vergroten...
Hoeveel er daadwerkelijk van de stof in de pellet aanwezig is. Normaliter komen ze in 250 mcg, of hoogstens in 500 mcg, als ik me niet vergis.

Dus als jouw pellets daadwerkelijk bovenstaande hoeveelheid bevatten, dan richt ik mijn pijlen op het 'delusion of sobriety' verhaal. Anders een onderdosering van de pellets. 3 mg is echt méga
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Op lege maag of volle maag ingenomen? Wsl fake pillen man anders had je hem echt wel gevoelt
B
BenzoGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Hoeveel er daadwerkelijk van de stof in de pellet aanwezig is. Normaliter komen ze in 250 mcg, of hoogstens in 500 mcg, als ik me niet vergis.

Dus als jouw pellets daadwerkelijk bovenstaande hoeveelheid bevatten, dan richt ik mijn pijlen op het 'delusion of sobriety' verhaal. Anders een onderdosering van de pellets. 3 mg is echt méga
Klik om te vergroten...
Ja weet zeker dat die mg die ik net zei klopt. 0,25 miligram per pelletje pil
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Post morgen even hoe je je uiteindelijk gevoeld hebt en neem iig niks meer bij.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Op lege maag of volle maag ingenomen? Wsl fake pillen man anders had je hem echt wel gevoelt
Klik om te vergroten...
Geloof me, ik pipetteer dagelijks in een laboratorium op school en hoe vaak ik wel niet de zin: “heb ik deze niet net al gehad?” door mijn kop heb horen gaan is niet meer op een hand te tellen.

Gewoon een klunzige kemist.
B
BenzoGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Post morgen even hoe je je uiteindelijk gevoeld hebt en neem iig niks meer bij.
Klik om te vergroten...
Zal ik doen!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb 0.5mg clona ingenomen en ben zo lam als een lammetje🤣 Die pellets blijven wel zen werking doen iedergeval

De rest van de week fucked vanwege me dagelijkse 10mg dia waar me lichaam al maanden aan gewent is en ik nu ff opvoer met clona erbij
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Ik heb 0.5mg clona ingenomen en ben zo lam als een lammetje🤣 Die pellets blijven wel zen werking doen iedergeval

De rest van de week fucked vanwege me dagelijkse 10mg dia waar me lichaam al maanden aan gewent is en ik nu ff opvoer met clona erbij
Klik om te vergroten...
Intellectuele elite, mensen. ^ We boffen dat hij ons te woord staat.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Doe ze eens onder je tong, je gaat het voelen, geloof me
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
BenzoGebruiker zei:
Beste Lezer, gedurende de avond heb ik 3mg flunitrazolam genomen. Begon om 18:00 met innemen. Ik heb nauwelijks tolerantie voor benzo’s. De pillen heb ik laten testen. Ik voel geen effect. Hoe kan dit?
Klik om te vergroten...
Wat heb je gebruikt voor het Innemen?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#19
AlteredState5862 zei:
Doe ze eens onder je tong, je gaat het voelen, geloof me
Klik om te vergroten...
Ik had een aantal maanden geleden ze ook besteld bij waarschijnlijk de bekendste vendor
En Nam er ook 6
0 werking
De clona integendeel deed perfect zijn werk
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ricorieks zei:
Ik had een aantal maanden geleden ze ook besteld bij waarschijnlijk de bekendste vendor
En Nam er ook 6
0 werking
De clona integendeel deed perfect zijn werk
Klik om te vergroten...
Fluni doet bij mij ook niks oraal. Wat bij mij werkte is het nemen onder de tong. Alleen ik heb niks met zulke benzos die al snel tolerantie opbouwen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."