Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Lezer, Ik heb 2 vragen waar ik benieuwd naar ben, namelijk: -Wat is jullie ervaring met Xanax? - En hoe kan ik stoppen met roken? De vraag over roken is misschien niet relevant op dit forum. Maar wil graag stoppen met roken. Hoe kom je van je verslaving af?"
"Casrus zei: Was met mijn ex en zijn familie in Buenos Aires en daar wist hij zonder recept een doosje voor mij mee te krijgen. Thuis in Amsterdam gebruikte ik het in bed met mijn toenmalige vriend als slaapmiddel. Na een paar keer zei hij tegen me dat ik op een enge manier lag te malen c.q. te woelen in mijn slaap toen ik die pillen had genomen. Later zijn we overgegaan op zolpidem, waar ik dit probleem niet mee had. Klik om te vergroten... Als ik het goed begrijp gebruik je benzo’s om te slapen. Zou je ook zonder zolpidem kunnen slapen of wordt je er wel afhankelijk van?"
"Beste Lezer, gedurende de avond heb ik 3mg flunitrazolam genomen. Begon om 18:00 met innemen. Ik heb nauwelijks tolerantie voor benzo’s. De pillen heb ik laten testen. Ik voel geen effect. Hoe kan dit?"
"Dirkjan zei: Laten testen is niet zelf testen door ze in te nemen, dat is iets anders. Wat kwam er uit de uitslag? Waar en hoe heb je laten testen? Klik om te vergroten... Voor dat ik drugs gebruik laat ik het eerst testen bij ggd. Laten testen door mezelf doe ik niet."
"Zanza zei: Werden de pellets gekwantificeerd? Lijkt me niet, overigens. Dus het kan in dat geval nog steeds ondergedoseerd Klik om te vergroten..."
"Dirkjan zei: Wel frappant dat de GGD geen medicijnen test. Doen ze dit voor benzo's wel? Klik om te vergroten... Voor research chemicals wel"
"Zanza zei: Werden de pellets gekwantificeerd? Lijkt me niet, overigens. Dus het kan in dat geval nog steeds ondergedoseerd zijn... Klik om te vergroten... Eerlijk gezegd geen idee wat dat betekent"
"Zanza zei: Hoeveel er daadwerkelijk van de stof in de pellet aanwezig is. Normaliter komen ze in 250 mcg, of hoogstens in 500 mcg, als ik me niet vergis. Dus als jouw pellets daadwerkelijk bovenstaande hoeveelheid bevatten, dan richt ik mijn pijlen op het 'delusion of sobriety' verhaal. Anders een onderdosering van de pellets. 3 mg is echt méga Klik om te vergroten... Ja weet zeker dat die mg die ik net zei klopt. 0,25 miligram per pelletje pil"
"snorlax zei: Zelf gestopt met roken jaren terug. Was meer een habit als ik mij verveelde ging ik roken. Gewoon gestopt en als ik mij verveelde iets gaan doen ipv roken. Eerste week beetje klote maar daarna was het wel over. ik zou eerst kijken waarom jij het gevoel krijgt om te roken ? Is dat verveling of omdat je nicotine craved ? Klik om te vergroten... Ik wil gewoon graag stoppen. Me gezondheid gaat er van achteruit en dat merk ik. Het is een gewoonte geworden en niet meer leuk. Ik ben een keer 3 maand gesopt, dus weet dat ik het kan. Toxh helaas weer gaan roken. Wil gewoon niet meer die stap maken dat ik terug val"
"Casrus zei: Toen. Mijn vriend is al bijna acht jaar dood, en ik heb sindsdien geen middelen gebruikt behalve een paar keer etizolam. Ben zelf echt nog nooit ergens verslaafd aan geweest, en heb weinig problemen met slapen. Maar het was toen handig na een lange nacht stappen. Klik om te vergroten... Gecondoleerd nog"