Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste 3-CMC ervaring

Mijn eerste 3-CMC ervaring

17 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed dat je het inziet en voor jezelf direct heb ingegrepen.

Ik bedoel dit ook zeker niet als een belerend vingertje maar vraag me af, waarom heb je gekozen voor 3cmc?
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag allen

Hierbij mijn allereerste 3-CMC ervaring:


Note: september 2020 t.e.m. maart 2021 heb ik 3-MMC stevig misbruikt. Een verslaving.
De stekker er gelukkig kunnen uittrekken.
Nadien beloofde ik mezelf dit spul nooit meer door men neus te jagen.


Eén jaar later, een frisse neus en het gedacht dat na 52 weken het wel eens mocht, besloot ik 3-CMC in huis te halen.
"Zolang het maar geen MMC is! Beloftes, hé." Wist ik mezelf te vertellen.


De bestelde 3 gram belandde vrijdagmiddag 25/3 in men brievenbus.
Diezelfde avond, om 23u00 zat men werkdag erop en daags nadien (zaterdag) zou ik pas om 15u00 beginnen.
"Prima, dus enkele lijntjes bij thuiskomst kan nog. Niet overdrijven. Gewoon chill."

Vrijdagnacht uiteindelijk rustig doorgetrokken

De nacht was gevuld en snel voorbij.
Ik had constant men bezigheden (geen porn!).
Geen moment van verveling of onrustig gevoel. Functioneel stond ik scherp.
Het compleet zorgeloze gevoel dat ik bij MMC telkens ervoer, was ook nu sterk aanwezig;
"Morgen werken zonder slaap? No problem, toch!"
Alles-komt-goed-modus.

Wel had ik duidelijk minder euforie. Had bv. geen behoefte aan sociaal contact met vrienden.
Ik werd ook niet meteen extreem geil (beschouw ik achteraf gezien wel als positief).
Bij 3-MMC, echt elke binge, zoals een bezetenen een hele nacht porno, pfff.

Ook vond ik de werking in het algemeen van de 3-CMC kort en subtiel. Niet erg super aanwezig.
Af en toe een korte rush, maar dat kon zomaar stoppen. Gevoel zomaar plotseling weg.
Men snuif-tempo is ondertussen verhoogt.

En toen was het plots zaterdagmiddag

Ik besloot om men "laatste lijn van die dag" te nemen. Het is 13u00, twee uur voor aanvang van men shift.
Toch besloot ik men zakje 3-CMC mee te nemen naar de werkvloer.
Zonder twijfel. Gewoon. Zomaar.....
"Ik haal het einde van de avond wel zonder, maar toch, neem-ik-het-mee!"

Het moment dat ik dit men eigen wijsmaakte, toen wist ik al hoe laat het was.
En ja hoor. Rond 18u00 word ik moe. Zzzz.
In mijn eigen geeuwen en zeuren heb ik de komende uren geen zin.
Dus snel even een lijn. Die voel ik meteen hitten. Bam.
Dat werden uiteraard nog meerdere lijntjes, verspreid over de avond, die mij telkens een opkikker van korte duur gaven.

Einde shift, 00u00. Ben blij, moe, tijd om te gaan slapen! Meteen naar huis.
Bij thuiskomst kruipt er snel en impulsief een gedachte in mij;
"Morgen en overmorgen ben ik eigenlijk vrij, why not? Nog een beetje doordoen"
Opnieuw dat zorgeloze gevoel.

Ondertussen is het zondag 12u30

Alweer gladjes een binge van 2 nachten. Nice and easy.
En ik kan nog doorgaan. En zou ook willen doorgaan. Ik heb het gerief 3-CMC toch liggen, dus... moet het op.

En plots is het besef daar. Een slag in mijn gezicht.
Ik word terug gekatapulteerd naar men misbruik van een jaar geleden.
Nu dringt het diep tot me door; die historie wil ik absoluut niet nog eens meemaken.
Bijna wekelijks een binge, soms 3 nachten.
Neen.


Ik kom tot het besef dat ik misschien (verslaving)(binge-)gevoelig ben aan cathinonachtigen.
Alleszins er niet mee om kan gaan. I just can't stop.
Hebben = opgebruiken. Ongeacht wat. Moeten!
((heb dit bij geen enkele andere drugs))


Ik weeg de overschot van men zakje af: 0,5 gram.
Mijn neus heeft dus 2,5 gram zien passeren dit weekend. Rebonjour.
Ik spoel meteen de rest door het toilet. Klaar. Bah.


Mijn eerste 3-CMC ervaring. En meteen ook men laatste.

En besluit na dit weekend; geen "katjes" meer voor mij.


Fijne zondag voor jullie gewenst!!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Taktak zei:
"Zolang het maar geen MMC is! Beloftes, hé." Wist ik mezelf te vertellen.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar
Taktak zei:
(geen porn!)
Klik om te vergroten...
Jaja, je ontkent wel opvallend hard ...
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Herkenbaar

Jaja, je ontkent wel opvallend hard ...
Klik om te vergroten...
Neenee, niet waar! Echt niet ...
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddestoel zei:
Ik bedoel dit ook zeker niet als een belerend vingertje maar vraag me af, waarom heb je gekozen voor 3cmc?
Klik om te vergroten...
Een impulsieve beslissing. Ik heb me helaas nooit echt verdiept in designerdrugs.

Ik denk dat na de ban, 3cmc vrij snel werd gezien als vervanger / alternatief door velen. En hierdoor vaak online als het kleinere broertje bevonden werd.

Weinig research, nonchalance en een impulsief moment zorgden voor mijn aankoopkeuze.

Hoe het dus niet hoort.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat zou je dit raten van 1/10 en 3mmc?
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpeedPiet zei:
wat zou je dit raten van 1/10 en 3mmc?
Klik om te vergroten...
Mijn persoonlijke score: mocht 3mmc een 10/10 zijn, dan gaf ik max. een 4 aan 3cmc.
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#8
Taktak zei:
Mijn persoonlijke score: mocht 3mmc een 10/10 zijn, dan gaf ik max. een 4 aan 3cmc.
Klik om te vergroten...
ja 3mmc was echt perfect ouwe alleen het verslavende deel minder maarja daarom was het 10/10 ;p
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
kan je niks anders dan gelijk geven heroic doseringen nodig om iets maar te kunnen voelen sinds gisteren avond 9 uur tot 6 uur vanochtend 2 gram erdoor heen gejaagd
vaak oraal 400mg per capsules maar op het einde snuiven vanochtend flink overgegeven en bloedneuzen
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#10
gekkemanlol zei:
kan je niks anders dan gelijk geven heroic doseringen nodig om iets maar te kunnen voelen sinds gisteren avond 9 uur tot 6 uur vanochtend 2 gram erdoor heen gejaagd
vaak oraal 400mg per capsules maar op het einde snuiven vanochtend flink overgegeven en bloedneuzen
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je. Ik bleef maar bijpakken en eigenlijk gewoon wakker wezen, maar heb niet echt een "high" ervaren. Eerder telkens een kort werkende boost. Van zeer korte duur.

Overgeven geen last van gehad. Wel verstopte neus met veel snot nadien. Niet aangenaam. Dagen nadien wel geen last gehad van dip, enkel beetje vermoeid.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heeft er iemand met zekerheid een antwoord op de vraag of je posi- of negatief test op amfetamines bij 3CMC gebruik?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beady zei:
Heeft er iemand met zekerheid een antwoord op de vraag of je posi- of negatief test op amfetamines bij 3CMC gebruik?
Klik om te vergroten...

Aantoning gebruik 3mmc

Hallo allemaal, dit is mijn eerste post op dit forum. Ik geloof dat dit onderwerp is toegestaan, zoniet alvast excuus. Na het ontstaan van een cocaine probleem wordt ik al een lange periode ondervonden aan een multidrugstest. Dit ging allemaal reuzegoed totdat ik deze week een keer 3mmc had...
drugsforum.nl drugsforum.nl
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geneesmiddel zei:

Aantoning gebruik 3mmc

Hallo allemaal, dit is mijn eerste post op dit forum. Ik geloof dat dit onderwerp is toegestaan, zoniet alvast excuus. Na het ontstaan van een cocaine probleem wordt ik al een lange periode ondervonden aan een multidrugstest. Dit ging allemaal reuzegoed totdat ik deze week een keer 3mmc had...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Thanks!
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#14
My forkness 3CMC valt tegen ongelooflijk! Amai, dit had ik niet durven geloven. Fuck me man, dit is voedsel voor de fucking plee.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beady zei:
3CMC valt tegen
Klik om te vergroten...
Ik ga mijn mening toch een beetje moeten herzien. Hier is mijn eindoordeel dat 3CMC een milde RC is en niet te vergelijken is met 3M. Het is een ander gevoel, een mild gevoel. Ik heb gisteren heel wat moeten nemen om lekker te gaan en vond de comedown het leukste. Ik was zo geil als jedatje man. En daar doe ik het voor. Voor niets anders.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beady zei:
Ik ga mijn mening toch een beetje moeten herzien. Hier is mijn eindoordeel dat 3CMC een milde RC is en niet te vergelijken is met 3M. Het is een ander gevoel, een mild gevoel. Ik heb gisteren heel wat moeten nemen om lekker te gaan en vond de comedown het leukste. Ik was zo geil als jedatje man. En daar doe ik het voor. Voor niets anders.
Klik om te vergroten...

Ik vind 3-MMC eigenlijk al te mild. Dus dan zal 3-CMC zeker te flauw zijn?

Word niet horny van stims ansich. Dus gaat me sowieso om andere effecten.

Hoe zit het met het serotonine-randje van 3-CMC? (Nog) minder dan bij 3-M?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Ik vind 3-MMC eigenlijk al te mild. Dus dan zal 3-CMC zeker te flauw zijn?

Word niet horny van stims ansich. Dus gaat me sowieso om andere effecten.

Hoe zit het met het serotonine-randje van 3-CMC? (Nog) minder dan bij 3-M?
Klik om te vergroten...
3cmc is een soort van valeriaan van de supermarkt level drug in verhouding tot 4mmc/3mmc/7mmc
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Hoe zit het met het serotonine-randje van 3-CMC?
Klik om te vergroten...
Nul. Nada. Nougabollen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."