#1
@Zeehond...
Waarom ik 🤣🤣🤣🤣
Moest er om lachen en nu weerWeet niet wat je allemaal gebruikt, maar ik heb van jou nog geen normaal woord voorbij zien komen.
Het mag hier dan wel over rook-en knakworst gaan, maar om nou meteen de (Zee)hond te roepen....
Je hebt dus geen 3-mmc meer beschikbaar?Mijn poes vindt chemsex soms leuk, maar mijn hond vindt het minder dat hij dan in slaap valt.
Hoe kan ik legaal apegeil met RC´s worden zonder dat mijn stijve unox rookworst in een unox knak verandert?
Ik hoorde van een slammer dat 3cmc hier inferieur was aan het onlangs verboden 3mmc. Maar ik wil gewoon waus legaal draufgehen!
Wat doe ik? Op zich heb ik minder last met CBD en Al-Lad/P-LSD/truffels... maar die missen een beetje dat geile ontremde.
Penispillen en cockrings werken wel een beetje, maar het gaat toch allemaal achteruit.
Heeft iemand hier ideeen over?
Als je erectiemiddelen neemt bij stimulerende drugs dan loop je meer kans op hartklachten, maar ook op een penisblessure (priapisme). Je lichaamt beschermt zichzelf door de vraag naar hoge hartslag en bloeddruk makkelijker te maken door bloedvaten samen te knijpen. Daardoor wordt de doorbloeding van de penis minder goed en is het dus lastiger om een erectie te krijgen. Als je dat vaatvernauwende effect dan weer tegen probeert te gaan met een ander middelen dan worden bijwerkingen via het hart- en vaatstelsel waarschijnlijker.Penispillen en cockrings werken wel een beetje, maar het gaat toch allemaal achteruit.
Nee ik bedoelde dat ik een landschildpad ken die Parijs heet omdat die mank is en van ijs houd.Ik wist niet dat landschildpadden uit Parijs kwamen?
Skip
Skip
Check
Skip
Really.
Enkel Cobra en iemand die weet wat ze doet is al goed
Als je max. 1 grammetje doet zou dat voldoende zijn ja.Skip
Skip
Check
Skip
Really.
Enkel Cobra en iemand die weet wat ze doet is al goed.
Ik wil maar zeggen dat ik 3mmc geen toegevoegde waarde vind hebben.Als je max. 1 grammetje doet zou dat voldoende zijn ja.
Als ik en mijn partner een keer chemsex hebben gaan we goed van de wap.
Dan is een erectie houden soms wat lastig, maar meestal lukt het wel.
Hij hoeft niet helemaal hard te zijn wil je em er in kunnen schuiven
( oja mijn partner weet wat ze doet haha )
Dank je. Moet weer inslaan.Ik gebruik tijdens chemsex 3mmc en ik zorg altijd dat ik eerst een harde heb voordat ik 3mmc pak (nasaal)
Cockring (soms 2, 1 helemaal om en 1 om me penis alleen)
Cobra 120mg erbij.
Als het dan nog niet lukt vraag ik me partner zachtjes me keel dicht te knijpen.
Dan lukt het meestal wel.
Veel succes en veel plezier !!!!
🍆🍆 😁
Wat een geluksvogel.Mdma en Coke zijn de enige die zorgen dat mijn derde been een Franse overgave doet.
Ieder zijn mening er over 😉Ik wil maar zeggen dat ik 3mmc geen toegevoegde waarde vind hebben.
Enkel extra belastend voor uw lichaam.
Ooit kijk je er misschien anders tegen. Heb het ook gedaan hoor.Ieder zijn mening er over 😉
Ik vind 3mmc heerlijk tijdens de sex.
Mijn partner en ik hebben ook altijd hardcore muziek aanstaan. We worden al geil van die muziek, echt ons dingetje 😀
Misschien dat 3mmc daarom wel toegevoegde waarde is voor ons.
Dat heb ik nou ook maar dan met @3mmcfan69Ik wil maar zeggen dat ik 3mmc geen toegevoegde waarde vind hebben.
Enkel extra belastend voor uw lichaam.
Je weet dat je er van out kunt gaan, die zooi?Ieder zijn mening er over 😉
Ik vind 3mmc heerlijk tijdens de sex.
Mijn partner en ik hebben ook altijd hardcore muziek aanstaan. We worden al geil van die muziek, echt ons dingetje 😀
Misschien dat 3mmc daarom wel toegevoegde waarde is voor ons.
Kijk altijd leuk om nieuwe woorden te leren ! dat geeft nog eens pelzierOoit kijk je er misschien anders tegen. Heb het ook gedaan hoor.
Maar vooralsnog, veel pelzier!
Weet je wat ik zo leuk aan je vind?Kijk altijd leuk om nieuwe woorden te leren ! dat geeft nog eens pelzier![]()
Ja dat kan met elke vrijwel elke RC gebeuren, maar dat is een risico wat we willen nemen.Je weet dat je er van out kunt gaan, die zooi?
Nice dan zijn we het over een ding eens!Weet je wat ik zo leuk aan je vind?
helemaal niks
![]()
![]()
OneensNice dan zijn we het over een ding eens!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."