Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeschikbaarheid 3mmc

Beschikbaarheid 3mmc

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Danny46 zei:
ja het is geen 4mmc maar komt het meest in buurt
Klik om te vergroten...
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Hoe weet je dat het 4-mmc is dan?
Klik om te vergroten...
De 4-mmc werd al verkocht voordat de 3-mmc erbij kwam. Een tijdje verkocht de dealer beide. Nu alleen 4-mmc (miauw miauw). Ik test de middelen al een hele poos niet meer omdat dit een vaste dealer is. Echter merk ik wel verschil in werking tussen 3 en 4 en is 4-mmc zelfs beter verkrijgbaar in mijn omgeving.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kibo3 zei:
De 4-mmc werd al verkocht voordat de 3-mmc erbij kwam. Een tijdje verkocht de dealer beide. Nu alleen 4-mmc (miauw miauw). Ik test de middelen al een hele poos niet meer omdat dit een vaste dealer is. Echter merk ik wel verschil in werking tussen 3 en 4 en is 4-mmc zelfs beter verkrijgbaar in mijn omgeving.
Klik om te vergroten...
Lijkt me zeer stug dat het echte 4-mmc is, dat spul is namelijk zeer schaars. Kan je het eens laten testen misschien?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Kom dan jongen
Klik om te vergroten...
Slapen. Niet batsen
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Lijkt me zeer stug dat het echte 4-mmc is, dat spul is namelijk zeer schaars. Kan je het eens laten testen misschien?
Klik om te vergroten...
dat is zeker een goed id
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Lijkt me zeer stug dat het echte 4-mmc is, dat spul is namelijk zeer schaars. Kan je het eens laten testen misschien?
Klik om te vergroten...
Dat kan ik van de week wel doen denk ik. Ben al eerder geweest met beide zakjes voordat 3-mmc een beetje verdween om te kijken of het andere waardes waren. Dit was het geval. Daarna nog eens toen alleen 4-mmc er was en dit was wederom weer 4-mmc. Ik weet niet zeker of ik een x% mag noemen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kibo3 zei:
Dat kan ik van de week wel doen denk ik. Ben al eerder geweest met beide zakjes voordat 3-mmc een beetje verdween om te kijken of het andere waardes waren. Dit was het geval. Daarna nog eens toen alleen 4-mmc er was en dit was wederom weer 4-mmc. Ik weet niet zeker of ik een x% mag noemen?
Klik om te vergroten...
Percentage mag hoor. Prijzen niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kibo3 zei:
Dat kan ik van de week wel doen denk ik. Ben al eerder geweest met beide zakjes voordat 3-mmc een beetje verdween om te kijken of het andere waardes waren. Dit was het geval. Daarna nog eens toen alleen 4-mmc er was en dit was wederom weer 4-mmc. Ik weet niet zeker of ik een x% mag noemen?
Klik om te vergroten...
Niet omdat ik je niet geloof hoor maar ben gewoon heel benieuwd. Probeer al een tijdje via Darkweb de echte 4-mmc te krijgen maar is me nog nooit gelukt. Wel heel vaak andere RC's gekregen.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De kwaliteit is een beetje verslechterd. De eerste keer kwam op 87% en de laatste op 85%.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kibo3 zei:
De kwaliteit is een beetje verslechterd. De eerste keer kwam op 87% en de laatste op 85%.
Klik om te vergroten...
Als dit de basevorm is en je hebt 4-mmc HCL heb je bijna puur spul dus dat is heel mooi. Zuivere 4-mmc is inderdaad heel schaars dus daarom is @FredKroket (en ik) zo verbaasd. Maar chill!

[EDIT]

Kan trouwens niet in basevorm van het HCL zout zijn want die is max ong 83% puur. Of er zweeft freebase in. @Kibo3 Als je het nog eens laat testen vraag dan even of het in basevorm is en of ze weten welk zout je hebt. Ben wel benieuwd nu :)
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Geneesmiddel zei:
Als dit de basevorm is en je hebt 4-mmc HCL heb je bijna puur spul dus dat is heel mooi. Zuivere 4-mmc is inderdaad heel schaars dus daarom is @FredKroket (en ik) zo verbaasd. Maar chill!

[EDIT]

Kan trouwens niet in basevorm van het HCL zout zijn want die is max ong 83% puur. Of er zweeft freebase in. @Kibo3 Als je het nog eens laat testen vraag dan even of het in basevorm is en of ze weten welk zout je hebt. Ben wel benieuwd nu :)
Klik om te vergroten...
Naar mijn weten was het zo dat je 90% de max is. Daar zat hij dan ook net onder. In principe niet gek dat de kwaliteit een beetje verslechterd dat is vaker bij drugs wanneer er tijd over gaat. Kan evt een foto plaatsen vanavond van een kristal.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Fotograaf worden is iig niks voor mij😂. Met flits lukte niet daglicht ook niet best maar goed. Deze waren het meest succesvol.
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kibo heeft volgens mij zo iets van de holy grail der rc's gevonden lol
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Numiah zei:
Kibo heeft volgens mij zo iets van de holy grail der rc's gevonden lol
Klik om te vergroten...
Of gewoon echt 4-mmc al een tijd. De dealer is iemand in mijn naaste kring waar ik eerst ook mee inkocht weet heus wat ik in huis haal.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kibo3 zei:
Of gewoon echt 4-mmc al een tijd. De dealer is iemand in mijn naaste kring waar ik eerst ook mee inkocht weet heus wat ik in huis haal.
Klik om te vergroten...
Kan prima. Hier ook gewoon 4mmc verkrijgbaar. Ligt er maar net aan welke connecties je hebt idd
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kibo3 zei:
Of gewoon echt 4-mmc al een tijd. De dealer is iemand in mijn naaste kring waar ik eerst ook mee inkocht weet heus wat ik in huis haal.
Klik om te vergroten...
Excuus Kibo.
Mijn reactie was absoluut niet bedoeld om jouw verhaal in twijfel te trekken.
Integendeel, moest lachen om de prachtige foto die je plaatste.
En echte 4mmc lijkt zo schaars dat je toch echt iets magisch te pakken hebt :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Huh? Hoe kan dat nou, ik sta hier, en jij staat honderd kilometer verderop, maar als ik in dit apparaatje praat kan ik je gewoon horen en met je praten. Ik snap er niks van? Dat is toch veel te ver?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Huh? Hoe kan dat nou, ik sta hier, en jij staat honderd kilometer verderop, maar als ik in dit apparaatje praat kan ik je gewoon horen en met je praten. Ik snap er niks van? Dat is toch veel te ver?
Klik om te vergroten...
Ga eens slapen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Slapen. Niet batsen
Klik om te vergroten...
Benjamin Chang Right.gif
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik neem er vandaag iig genoeg van tot morgen people✌️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."