#1
ja het is geen 4mmc maar komt het meest in buurt
ja het is geen 4mmc maar komt het meest in buurt
De 4-mmc werd al verkocht voordat de 3-mmc erbij kwam. Een tijdje verkocht de dealer beide. Nu alleen 4-mmc (miauw miauw). Ik test de middelen al een hele poos niet meer omdat dit een vaste dealer is. Echter merk ik wel verschil in werking tussen 3 en 4 en is 4-mmc zelfs beter verkrijgbaar in mijn omgeving.Hoe weet je dat het 4-mmc is dan?
Lijkt me zeer stug dat het echte 4-mmc is, dat spul is namelijk zeer schaars. Kan je het eens laten testen misschien?De 4-mmc werd al verkocht voordat de 3-mmc erbij kwam. Een tijdje verkocht de dealer beide. Nu alleen 4-mmc (miauw miauw). Ik test de middelen al een hele poos niet meer omdat dit een vaste dealer is. Echter merk ik wel verschil in werking tussen 3 en 4 en is 4-mmc zelfs beter verkrijgbaar in mijn omgeving.
Slapen. Niet batsenKom dan jongen
dat is zeker een goed idLijkt me zeer stug dat het echte 4-mmc is, dat spul is namelijk zeer schaars. Kan je het eens laten testen misschien?
Dat kan ik van de week wel doen denk ik. Ben al eerder geweest met beide zakjes voordat 3-mmc een beetje verdween om te kijken of het andere waardes waren. Dit was het geval. Daarna nog eens toen alleen 4-mmc er was en dit was wederom weer 4-mmc. Ik weet niet zeker of ik een x% mag noemen?Lijkt me zeer stug dat het echte 4-mmc is, dat spul is namelijk zeer schaars. Kan je het eens laten testen misschien?
Percentage mag hoor. Prijzen niet.Dat kan ik van de week wel doen denk ik. Ben al eerder geweest met beide zakjes voordat 3-mmc een beetje verdween om te kijken of het andere waardes waren. Dit was het geval. Daarna nog eens toen alleen 4-mmc er was en dit was wederom weer 4-mmc. Ik weet niet zeker of ik een x% mag noemen?
Niet omdat ik je niet geloof hoor maar ben gewoon heel benieuwd. Probeer al een tijdje via Darkweb de echte 4-mmc te krijgen maar is me nog nooit gelukt. Wel heel vaak andere RC's gekregen.Dat kan ik van de week wel doen denk ik. Ben al eerder geweest met beide zakjes voordat 3-mmc een beetje verdween om te kijken of het andere waardes waren. Dit was het geval. Daarna nog eens toen alleen 4-mmc er was en dit was wederom weer 4-mmc. Ik weet niet zeker of ik een x% mag noemen?
Als dit de basevorm is en je hebt 4-mmc HCL heb je bijna puur spul dus dat is heel mooi. Zuivere 4-mmc is inderdaad heel schaars dus daarom is @FredKroket (en ik) zo verbaasd. Maar chill!De kwaliteit is een beetje verslechterd. De eerste keer kwam op 87% en de laatste op 85%.
Naar mijn weten was het zo dat je 90% de max is. Daar zat hij dan ook net onder. In principe niet gek dat de kwaliteit een beetje verslechterd dat is vaker bij drugs wanneer er tijd over gaat. Kan evt een foto plaatsen vanavond van een kristal.Als dit de basevorm is en je hebt 4-mmc HCL heb je bijna puur spul dus dat is heel mooi. Zuivere 4-mmc is inderdaad heel schaars dus daarom is @FredKroket (en ik) zo verbaasd. Maar chill!
[EDIT]
Kan trouwens niet in basevorm van het HCL zout zijn want die is max ong 83% puur. Of er zweeft freebase in. @Kibo3 Als je het nog eens laat testen vraag dan even of het in basevorm is en of ze weten welk zout je hebt. Ben wel benieuwd nu![]()
Of gewoon echt 4-mmc al een tijd. De dealer is iemand in mijn naaste kring waar ik eerst ook mee inkocht weet heus wat ik in huis haal.Kibo heeft volgens mij zo iets van de holy grail der rc's gevonden lol
Kan prima. Hier ook gewoon 4mmc verkrijgbaar. Ligt er maar net aan welke connecties je hebt iddOf gewoon echt 4-mmc al een tijd. De dealer is iemand in mijn naaste kring waar ik eerst ook mee inkocht weet heus wat ik in huis haal.
Excuus Kibo.Of gewoon echt 4-mmc al een tijd. De dealer is iemand in mijn naaste kring waar ik eerst ook mee inkocht weet heus wat ik in huis haal.
Ga eens slapenHuh? Hoe kan dat nou, ik sta hier, en jij staat honderd kilometer verderop, maar als ik in dit apparaatje praat kan ik je gewoon horen en met je praten. Ik snap er niks van? Dat is toch veel te ver?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."