Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlubromazepam VS Norflurazepam

Flubromazepam VS Norflurazepam

75 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Ik ga akkoord met de redenering dat er verschillende soorten euforie bestaan. A-PHP geeft me andere euforie dan NN-DMT wat weer andere euforie geeft dan LSD.

Maar heb echt wel meermaals pure euforie gevoeld op hoge dosissen Clonazolam.
Wel de enige benzodiazepine die het me gaf.
Klik om te vergroten...

Kan je het gevoel euforie eens omschrijven?
Hoe voelt dat?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chief_Slime zei:
Ik stel vragen maar jij geeft antwoorden op dingen waar ik nei teens naar vraag. Lol. verveel je je?
Apart mannetje jij.
Klik om te vergroten...
Nou wat vinden we hier van
@Mezelf
@Mevrouw Pløp
@Juun
@Spyro
@Orbit
@Proxima
@Gebruiker 0012685732
@Curious Explorer

Is het gewenst en normaal om een nieuwe lid al razendsnel een samenstelling van sociaal intellectuele woorden te zien creëren? En dat ook nog geheel blanco van grammaticaal incorrecte zinnen barstend vol met respect en liefde voor een gratis plaatsje op het web waar drugsgebruikers met respect een veilige plek hebben en dan tog lukt het om je zo ongelooflijk tragisch asosjaal te gedragen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Apotheker zei:
Nou wat vinden we hier van
@Mezelf
@Mevrouw Pløp
@Juun
@Spyro
@Orbit
@Proxima
@Gebruiker 0012685732
@Curious Explorer

Is het gewenst en normaal om een nieuwe lid al razendsnel een samenstelling van sociaal intellectuele woorden te zien creëren? En dat ook nog geheel blanco van grammaticaal incorrecte zinnen barstend vol met respect en liefde voor een gratis plaatsje op het web waar drugsgebruikers met respect een veilige plek hebben en dan tog lukt het om je zo ongelooflijk tragisch asosjaal te gedragen.
Klik om te vergroten...
Lekker denigrerend vandaag.
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Lekker denigrerend vandaag.
Klik om te vergroten...
"Denigrerend" is een racistisch woord, niet gebruiken aub. Bedankt.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Climbatize zei:
"Denigrerend" is een racistisch woord, niet gebruiken aub. Bedankt.
Klik om te vergroten...
Je zegt toch niet "yo alles kits m'n nigre?"
Daar is een ander woord voor.

Trouwens ik ben geen racist, ik heb het gewoon niet echt voor Brazilianen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Climbatize zei:
"Denigrerend" is een racistisch woord, niet gebruiken aub. Bedankt.
Klik om te vergroten...
Denigrerend heeft niet met racisme te maken.

En door 👉
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Denigrerend heeft niet met racisme te maken.

En door 👉
Klik om te vergroten...
Het is een binnen pret tussen @Snuffelaar en ik. Neger die post maar.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Climbatize zei:
Het is een binnen pret tussen @Snuffelaar en ik. Neger die post maar.
Klik om te vergroten...
Oh shit, sorry. Ik was al bang dat jullie echt aan het ruziën waren.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik chil m altijd wel lekker op norflurazepam. Voel me dan echt ziek lekker ontspannen neem het alleen savonds als ik periode heb van lang niet optijd kunnen slapen. Is goeie doorslaper. Paar x de 12 uur mee aangetikt.

Om dit recreatief te gebruiken zou k niet aanraden maarja moet je ook zelf weten. Dan kun je betere euforie halen uit een jonko.

Heb zelf nog geen ervaring met die andere benzo
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
benzos zijn niet om op te spacen maar om links te laten liggen of voor medicinaal gebruik,
benzos geven geen euforie dat wat je ervaart is angst die word wegggenomen wat als euforie kan worden gezien het is geen recreatief speelgoed.
Klik om te vergroten...
Ik heb veel dagelijkse stress dus dit kan idd wel kloppen dat ik dit als euforie beschouw, had ik eigenlijk niet aan gedacht. Goeie comment. Maar ik zie op de website waar ik dit besteld heb bij allebij de Flubromazepam & Norflurazepam "Euforie" bij effecten, bij welke is dit het sterkst?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chief_Slime zei:
Ik heb veel dagelijkse stress dus dit kan idd wel kloppen dat ik dit als euforie beschouw, had ik eigenlijk niet aan gedacht. Goeie comment. Maar ik zie op de website waar ik dit besteld heb bij allebij de Flubromazepam & Norflurazepam "Euforie" bij effecten, bij welke is dit het sterkst?
Klik om te vergroten...
Lees hier maar eens in en ik heb het vaak genoeg gezegd dat je geen benzos moet nemen als recreatief middel of zonder behandeling.
De afkick kan jij je nog niet voorstellen begin dan uberhaubt eens met de gangbare lichte RC benzos en niet die langwerkende sterke....
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
Lees hier maar eens in en ik heb het vaak genoeg gezegd dat je geen benzos moet nemen als recreatief middel of zonder behandeling.
De afkick kan jij je nog niet voorstellen begin dan uberhaubt eens met de gangbare lichte RC benzos en niet die langwerkende sterke....
Klik om te vergroten...

Ik weet wat ik kan verwachten met de afkick, ik heb al 2 periodes achter de rug waarin ik 70 stuks van 2MG Xanax in 3 weken op had, meestal gemixt met Codeine hoestdrank & soms Oxycodon. Daarna nooitt echt problemen kreeg, want ik leef gezond en doe aan veel beweging en weet wat ik moet doen om fit te blijven.

En over de "zonder behandeling" : Ik zit wel in een een behandeling bij de psychi, voor depressie en angststoornissen, maar ze weten niet dat ik off the counter zelf ook Benzo's neem naast de voorgeschreven Oxazepam, dus ik kan op elk gewenst moment gewoon benzo's voorgeschreven krijgen die mij kunnen helpen met afbouwen, zou ik het ooit nodig hebben.

En owja, je antwoord niet op mijn vragen dus waarom citeer je
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chief_Slime zei:
Ik weet wat ik kan verwachten met de afkick, ik heb al 2 periodes achter de rug waarin ik 70 stuks van 2MG Xanax in een maand op had, meestal gemixt met Codeine hoestdrank. Daarna nooitt echt problemen kreeg, want ik leef gezond en doe aan veel beweging en weet wat ik moet doen om fit te blijven.
Klik om te vergroten...
Rc benzodiazepines zijn een ander verhaal en je weet totaal niet wat afkick inhoud zo te horen anders zou je er niet zo over spreken, daarnaast geef je al aan het te hebben misbruikt en er functioneel baat bij te hebben, een ander verhaal is dat een maand niks is op medicinale benzo's en dan 70 stuks al. Voordat je het weet kan je dat per 3 dagen nemen en nog hoger moeten om maar geen afkick te krijgen. Wacht maar tot je echte afkick krijgt dat krijg je niet na wat xanax en een maand. je gaat spelen met vuur..... zo te horen ik kan je enkel zeggen blijf er van weg....

Van echte afkick heb je kans op overlijden en maanden aan psychische angst en pijn die je je grootste vijand nog niet toewenst.
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
Rc benzodiazepines zijn een ander verhaal en je weet totaal niet wat afkick inhoud zo te horen anders zou je er niet zo over spreken, daarnaast geef je al aan het te hebben misbruikt en er functioneel baat bij te hebben, een ander verhaal is een maand is niks. Wacht maar tot je echte afkick krijgt dat krijg je niet na wat xanax en een maand. je gaat spelen met vuur..... zo te horen ik kan je enkel zeggen blijf er van weg....

Van echte afkick heb je kans op overlijden en maanden aan psychische angst en pijn die je je grootste vijand nog niet toewenst.
Klik om te vergroten...
Ik heb niet gezegd dat ik dit dagen achter elkaar elke dag ga gebruiken, ik ga niet spelen met vuur, rustig maar.
Dit is voor mij meer een vervanger voor bijvoorbeeld een glaasje whiskey in het weekend.
Niet vaker.
Ik gebruik SSRI's waar ik slapenloosheid door krijg. Oxazepam dagelijks werkt wel maar in het weekend wil ik toch ff die lekkere slaap met een RC'tje. Verstandige gebruiker hier! Except for the mixing with oxy tho. :$
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chief_Slime zei:
Ik weet wat ik kan verwachten met de afkick, ik heb al 2 periodes achter de rug waarin ik 70 stuks van 2MG Xanax in 3 weken op had, meestal gemixt met Codeine hoestdrank & soms Oxycodon. Daarna nooitt echt problemen kreeg, want ik leef gezond en doe aan veel beweging en weet wat ik moet doen om fit te blijven.

En over de "zonder behandeling" : Ik zit wel in een een behandeling bij de psychi, maar ze weten niet dat ik off the counter zelf ook Benzo's neem naast de voorgeschreven Oxazepam, dus ik kan op elk gewenst moment gewoon benzo's voorgeschreven krijgen die mij kunnen helpen met afbouwen, zou ik het ooit nodig hebben.
Klik om te vergroten...
ja je hebt het net

1: aangepast
2: bent in behandeling maar neemt naast je medicijnen al extra benzos.

Recept voor disaster

je gaat toch doen wat je doet maar je zal het toch pas snappen als je echt afhanekelijk bent geweest en 3 maanden niet meer dan 1 uur slaapt en dat begon ook bij vele andere bij eens in het weekend. Je neemt soms al opiaten en benzos samen maar leeft wel gezond? neemt 70 stuks in 3 weken etc is dat dan okayer omdat je wel beweegt en verder nog gezond bent?
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Apotheker zei:
ja je hebt het net

1: aangepast
2: bent in behandeling maar neemt naast je medicijnen al extra benzos.

Recept voor disaster
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met aangepast?
En ik ben in behandeling voor depressie, niet voor drugsproblemen, ik heb geen verslavingen, behalve wiet.
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
begin dan uberhaubt eens met de gangbare lichte RC benzos en niet die langwerkende sterke....
Klik om te vergroten...

Welke benzo's zijn dat?
Alvast bedankt
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chief_Slime zei:
Ik weet wat ik kan verwachten met de afkick, ik heb al 2 periodes achter de rug waarin ik 70 stuks van 2MG Xanax in 3 weken op had, meestal gemixt met Codeine hoestdrank & soms Oxycodon. Daarna nooitt echt problemen kreeg, want ik leef gezond en doe aan veel beweging en weet wat ik moet doen om fit te blijven.

En over de "zonder behandeling" : Ik zit wel in een een behandeling bij de psychi, maar ze weten niet dat ik off the counter zelf ook Benzo's neem naast de voorgeschreven Oxazepam, dus ik kan op elk gewenst moment gewoon benzo's voorgeschreven krijgen die mij kunnen helpen met afbouwen, zou ik het ooit nodig hebben.
Klik om te vergroten...

is dat dan voor de lol of?
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
is dat dan voor de lol of?
Klik om te vergroten...

Jazeker! wat dacht jij dan?
H
Henk Smit / Oxy LordLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet iemand de verschillen tussen Flubromazepam & Norflurazepam?
Er is weinig info over te vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."