#1
Ik ga akkoord met de redenering dat er verschillende soorten euforie bestaan. A-PHP geeft me andere euforie dan NN-DMT wat weer andere euforie geeft dan LSD.
Maar heb echt wel meermaals pure euforie gevoeld op hoge dosissen Clonazolam.
Wel de enige benzodiazepine die het me gaf.
Kan je het gevoel euforie eens omschrijven?
Hoe voelt dat?