Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2F-Ketamine

2F-Ketamine

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,ik ben ketamine s gewend ,nu wil ik maandag 2F-Ketamine bestellen .Moet ik de gebruikelijke dosering aanpassen ? Ben wel gewend om knokkie te gaan maar liever niet als het niet nodig is. Groet danny ,ik hoor het graag.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Danny46 zei:
Hey,ik ben ketamine s gewend ,nu wil ik maandag 2F-Ketamine bestellen .Moet ik de gebruikelijke dosering aanpassen ? Ben wel gewend om knokkie te gaan maar liever niet als het niet nodig is. Groet danny ,ik hoor het graag.
Klik om te vergroten...
Hou het voor jezelf leuk en begin gewoon met de aanbevolen dosis. Meer nemen kan altijd als het niet genoeg werkt voor je. Nokkie gaan is zonde, toch?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Renfade zei:
Expected something erotic
Klik om te vergroten...
Dissociative drugs are one of the least erotic substances out on the market.
Renfade zei:
Welll… this is my third time with Ketamine, 3 Shit times in a row in my opinion
Klik om te vergroten...
It's a drug of choice, you love it or hate it.
LucidLucy zei:
Alcohol makes the whole experience just less interesting if you ask me.
Klik om te vergroten...
True!
LucidLucy zei:
like it as much as I do.
Klik om te vergroten...
😆

Effects are different on higher doses so if you want to give it another go you could try to higher your dose. It becomes a more mental and trippy experience. Just snort 100-130mg is two lines with +-10mins inbetween, put on some music and close your eyes. Though prepair yourself for a bit of an impaired state of being.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
Ligt eraan waarvoor je aan de ket zit

Als mijn vrouw te lang door blijft zeuren neem ik liever een dosis die me 3 dagen lang in een soort trance - slaap achtige toestand houdt! 😫
Klik om te vergroten...
Danny46 zei:
Oke haha heb geen geen vrouw .
Klik om te vergroten...
Dopemonster zei:
Ik ook niet hoor was maar een geintje hihi
Klik om te vergroten...
Dat wisten we al, jij bent getrouwd met drugs.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Dat wisten we al, jij bent getrouwd met drugs.
Klik om te vergroten...
Haha dat zou je wel denken he maar ik ben wel van plan clean te worden en blijven.

Poaaah zou graag naar een ander land willen verhuizen en overnieuw beginnen. Binnen een paar maanden kan ik 20k meenemen maar ik moet dan alsnog wel een baan al hebben voordat ik kan verhuizen..... Lastig moet er nog even aan blijven werken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."