Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsflunitrazolam.... ervaringen

flunitrazolam.... ervaringen

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Werkt inderdaad erg kort voor een slaapmiddel. Zelfs zo kort dat ik na een stevige dosis een insult (epileptische aanval) kreeg toen het uitwerkte.

Ik ben dan wel vrij gevoelig voor benzo's en de afkick.
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vergat een keer de wc door te trekken 's nachts voor ik ging slapen, dus dat had mijn vriendin maar 's ochtends voor me gedaan. Dat was op 1,5 pellet trouwens.
M
MagicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iemand ervaring met flunitrazolam... zou een goeie slaper zijn na 3mmc of andere stims.... alle info welkom... dank
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Magic zei:
Iemand ervaring met flunitrazolam... zou een goeie slaper zijn na 3mmc of andere stims.... alle info welkom... dank
Klik om te vergroten...
Het werkt kort dus als een goede in en doorslaper, is het niet de beste. Dan beter iets als clonazepam, diazepam, flubromazepam , flurazepam, flunitrazepam etc etc
M
MagicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het wisselend. Na 0.5mg slaap ik niet. Terwijl dit een stevige dosis is
S
SensiBelleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flunitrazolam 0.25mg (2x)
Gekozen vanwege de schijnbaar kortste werktijd, ik moest over 5 uur op en iedere andere benzo zou te lang werken, dan zou ik gewoon door de wekker heen zijn geslapen.
Deze wel hebben moeten bijpakken.
Wat dat betreft werkte het wel, ik werd netjes wakker na krap 5 uur slaap. Maar m'n lichaam wou niet mee. 5 keer op de snooze button gedrukt, maar nee, de plannen die ik die dag had, die gingen hem niet worden. Daarbij een voetnoot: er was zeer waarschijnlijk nog wel sprake van stapeling. Volgende experiment wordt met ééntje, overdag bij stress.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn ervaringen met Flunitrazolam zijn negatief. Eerste keer begon ik van het één op het andere moment met dubbele tong te spreken, of eigenlijk ging praten helemaal niet meer. Andere ervaringen zijn ofwel ondergedoseerd en weinig gemerkt, ofwel zodanig van het padje dat het niet meer leuk is. Ik zie het als behoorlijk gevaarlijke RC benzo. Wat me opviel was dat hij, elke keer dat het werkte, ineens in sloeg. Motorische gestoordheid valt ook binnen het pretpakket met deze benzo.
M
MagicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cardboard zei:
Mijn ervaringen met Flunitrazolam zijn negatief. Eerste keer begon ik van het één op het andere moment met dubbele tong te spreken, of eigenlijk ging praten helemaal niet meer. Andere ervaringen zijn ofwel ondergedoseerd en weinig gemerkt, ofwel zodanig van het padje dat het niet meer leuk is. Ik zie het als behoorlijk gevaarlijke RC benzo. Wat me opviel was dat hij, elke keer dat het werkte, ineens in sloeg. Motorische gestoordheid valt ook binnen het pretpakket met deze benzo.
Klik om te vergroten...
Thanks
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Magic denk dat je qua recreatief eerder uit komt op pyrazolam of een doodgewone lorazepam
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
transformated zei:
Flunitrazolam is in mijn ogen de slechtse rc-benzo die er maar is van alle benzo's of rc-benzo's. Als ik het had genomen moest ik de volgende dag alweer meer nemen qua dosis en ik vond het overal geen goeie rc-benzo en geldverspilling.
Klik om te vergroten...
Flunitrazolam is bij RC benzo's ook degene die het meest recreatieve waarde heeft. Maar blijven nemen is een heel slecht idee, het is zeer verslavend...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flunitrazolam is in mijn ogen de slechtse rc-benzo die er maar is van alle benzo's of rc-benzo's. Als ik het had genomen moest ik de volgende dag alweer meer nemen qua dosis en ik vond het overal geen goeie rc-benzo en geldverspilling.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Inhoudsopgave zei:
Ik vergat een keer de wc door te trekken 's nachts voor ik ging slapen, dus dat had mijn vriendin maar 's ochtends voor me gedaan. Dat was op 1,5 pellet trouwens.
Klik om te vergroten...
Hoop voor haar dat het om niks eh, 'groots' ging dan :tearsofjoy:
Hoe dan ook. attent van d'r
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zekers, vervelend spul is dat man. Je komt er niet in slaap van, voelt er nauwelijks wat van en daar bovenop voel je ook weinig meer van andere benzo's omdat het je tolerantie zo enorm verhoogt. Om maar niet te beginnen over die afkick na pas een weekje gebruik, jezus wat voel je je dan vreselijk. Laat het lekker liggen zou ik zeggen, heeft eigenlijk alleen maar negatieve kanten.
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cardboard zei:
Hoop voor haar dat het om niks eh, 'groots' ging dan :tearsofjoy:
Hoe dan ook. attent van d'r
Klik om te vergroten...
Reken naar van jazz 🤡 Was wel even een bezinningsmomentje, ik hoef het niet meer. :)
D
DOPE AMINELid
01-01-2024, 00:00
#16
1 tablet genomen en geen problemen gehad
2 tabletten genomen en mijn lief vond dat ik raar deed

NJET
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flunitrazolam werkt heel kort dus als je er op gaat slapen ben je binnen 3 uur weer klaarwakker. Soms chill als je niet lang meer hebt om te slapen, merk alleen wel dat t nog pittig vaag kan zijn na 3 uur

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."