Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Ik heb na lang afwegen voor de eerste keer ghb gebruikt, na veel positieve reacties hier te lezen, gestart met 1.5ml... na 30min buiten warm gevoel niet veel anders te merken. Na gelezen te hebben zeker 2 uur tussen te laten terug nieuwe dosis van 1.5, terug niets te merken. Ten einde raad dan maar wat 3mmc/4mmc oraal genomen, kwam ik een beetje in the mood... sex met mijn vriendin en wonderbaarlijk kon ik een erectie verkrijgen wat anders eigenlijk niet kan met 3m of 4m, algemeen stimulerende middelen. Dus voor mij met die dosis was ghb teleurstellend buiten natuurlijk een bovenstaand verschil. Wat moet ik mij er verder van voostellen? Dosis te laag, wat deed ik verkeerd of is ghb gewoon niet aan mij besteed? Kijk uit naar jullie nuttige reacties. Dankuwel"
"Roze Olifant zei: GHB is moeilijk te doseren. Ik heb twee keer een flesje in huis gehad, dus meerdere keren geprobeerd en heb gemiddeld genomen dezelfde ervaring als jij: teleurstellend. Ik heb één keer in een fuck-it-ik-wil-het-weten-moment zoveel genomen dat ik moest kotsen, was gedurende een paar uur super misselijk, ik denk dat ik tegen out gaan aan zat, maar zelfs toen vond ik de mentale uitwerking zeer matig, eigenlijk zwaar ondermaats. (Geen euforie, slappe en onboeiende versie van alcohol, zeg maar.) Ik heb toen geconcludeerd dat GHB - gelukkig maar - gewoon niet mijn drug is, aangezien ik soortgelijke teleurstellende ervaringen heb met phenibut (óf geen effect, óf fysiek too much, maar hoe dan ook amper mentaal), dus ik lijk er gewoon psychologisch minder gevoelig voor ofzo. Ik durf niet te zeggen of ik misschien toch op de één of andere manier de X-factor heb gemist, en of dit voor jou ook geldt. Klik om te vergroten... Dank voor je uitgebreid antwoord"
"Zeehond zei: Prima dat je met een lage dosis bent begonnen. Ik herken wat je schrijft van mijn eerste keer. Probeer het over een paar weken nog eens met een iets hogere dosering, bijvoorbeeld 2ml. Lukt dat niet probeer een paar weken later 2,5ml. Ik heb echt 3-4 keer geprobeerd om de juiste dosering te vinden. Ben er achter dat wij Ghb alleen leuk vinden in het staartje van xtc of 3-mmc bijvoorbeeld. Dan is 2ml-2,5ml onze sweetspot. Ik heb nog nooit gelezen dat iemand deze bij de eerste keer Ghb heeft gevonden. Klik om te vergroten... Thanks"
"Pleuny zei: 1.5 ml is ook een threshhold dosis , ook kan je ghb slap zijn waar 1.5 ml al helemaal zwak is. Je neemt na 2 uur weer 1.5 ml wat dan natuurlijk niet ineens sterker is. Ghb werkt maar 2 uur , je had eerder bij moeten nemen. Ik zou de volgende keer met 3 ml beginnen en steeds elke 45 min 1 of 1.5 ml bij nemen tot dat je op dat lekkere punt zit , dit merk je vanzelf . Klik om te vergroten... Dankuwel... goeie tip!!!!"
"Roze Olifant zei: Same! Ik heb echt moeite gedaan om het te ontdekken, maar nee. Fysiek was het heel naar die laatste keer, kotsen, misselijk, beroerd/slaperig zijn, heel erg te vergelijken met dat gevoel wat je vroegah had als je bezopen thuis kwam van het stappen en overwoog op de bank te blijven liggen omdat het simpelweg teveel moeite leek om je pyjama aan te gaan trekken, tanden te poetsen en naar bed te gaan. Maar dan zonder de leuke avond eraan voorafgaand. Op het moment dat ik kotsend van de GHB (teveel, lijkt me dan, dat was nu eenmaal het risico van de fuck-it-gamble die ik toen nam) een vriendin (@StimsalaBanne) aan de telefoon had, was ik mentaal voor mijn gevoel nog praktisch nuchter, wat zij denk ik wel kan bevestigen. Ik voelde me niet anders dan normaal, hoogstens wat simpeler, ik kwam niet echt lekker op woorden en had dus ook geen 'praatzin', wat erin resulteerde dat zij mij enkele uren heeft ge-entertained met komische verhalen en anekdotes tot de misselijkheid en slaperigheid weg was. Mijn ervaring met GHB is dan ook dat het (voor mij!) het effect van alcohol heeft, maar saaier. Helderder, daardoor gevoelsmatig nuchterder, en zonder dat relaxte-grappig-dommige wat alcohol nog heeft. Als ik dingen lees over vloeibare MDMA en 'veel euforischer dan alcohol', dan denk ik nog altijd dat ik het punt van deze drug wel haast gemist móet hebben. Maar ik weet niet waar dat hem dan in zit. Jij hebt dus dezelfde ervaring? * Edit: phenibut dus ongeveer hetzelfde. Geen effect, of lichamelijk veel te heftig waardoor duizelig, slaperig etc., maar dan mentaal alsnog amper iets te merken. Klik om te vergroten... Inderdaad Zanza zei: Los van het kotsen, ja. Gewoon een belabberd 'ik heb een speciaalbiertje gedronken en that's it' gevoel. Klik om te vergroten... 😃"
"Spyro zei: Ja, zin in seks heb ik sowieso wel haha Klik om te vergroten... Ja maar dan zijn er toffere middelen om zin te hebben.... thanks voor de reactie"
"Brakka Mang zei: In mijn geval haalde het eigenlijk al mijn ptss-klachten weg naast de overige effecten dus dit telde heel erg mee in mijn gebruik en de ‘positieve’ uitwerking die ik ervoer. Neemt niet weg dat het uiteindelijk voor mij meer nadelen dan voordelen kreeg. Maar dit had ook met misbruik te maken. Klik om te vergroten... Thanks"
"Roze Olifant zei: Klinkt alsof het effect wat jij ervan hebt beter is! Ik zocht toen wel een beetje de grens op, met het kotsen. Mijn tweede flesje was bijna leeg, en ik had een soort 'now or never' gevoel, dus ik nam waarschijnlijk gewoon teveel. Ik denk dat ook wel meespeelt dat nét toen ik de GHB die ik de allereerste keer had (eerste flesje) enigszins wist te doseren - althans wat ik denk dat een goede dosering was - het spul op was. De nieuwe GHB was weer anders, dus duurde het opnieuw een paar doseringen tot ik in de buurt zat van de 'sweet spot' (hoewel ik die dus nooit écht heb gevonden, maar in ieder geval zodanig dat het leuker was dan nuchter). Ik vond het al met al teveel gedoe voor wat ik ervoor terug kreeg. Maar ik denk er wel over het weer eens te bestellen. Toch een soort ambitie om te willen ervaren wat jullie ervaren. :') Klik om te vergroten... Ja maar een toch niet te vertrouwen drugs... ik kan wel denken dat het in combi de scherpere kantjes wegneemt van sommige middelen...."
"Spyro zei: GHB + speed 😍🫣😏🤤 Klik om te vergroten... Inderdaad schijnt de beste combi maar wel de gevaarlijkste.... right?"
"JavelinBayraktar zei: Ghb is echt een bijzondere drug. Door ghb heb ik bijna mijn neus gebroken, enkel gescheurd, 2x telefoon in de wc pot laten vallen, een paar kilo’s aangekomen en raw spek opgevreten maar ook bepaalde emotionele problemen opgelost, iets wat te lang in mijn hoofd zat los heb gelaten, iets geaccepteerd wat ik best lang niet kon accepteren, iets vergaf en vergat. En natuurlijk leuke open gesprekken, heel diep gevoel vannempathie en liefde horen ook bij mij ghb gebruik Klik om te vergroten... Mmmm tof voor jou... maar zelf niets van gemerkt.... zelf heb ik dit meer met mdma en 3mmc... grts"