#1
Ben alleen bekend met xtc en 2mcc ,van xtc kon ik 8 op een avond wegwerken maar met 2 mcc werd ik eerder down dan euforisch
lets meet up lol wedden dAt er niet gekwebbeld word lolOt: oraal 150mg, om de 2 uur. Max 3 x bijplakken. Lekker! Let the kwebbelen begin!
Hahaha ik kwebbel dan gewoon door!lets meet up lol wedden dAt er niet gekwebbeld word lol
Mee eens dat 1 goede dosis het beste is.Beste is 1 goede dosis oraal. Alles erna is niet zo fijn meer en maakt de kater erger. Rond de 180mg is zoals boven vernoemd een goede dosis.
Ik nam zelf ook altijd meer maar dat was niet slim.
Het kan idd best maar ik denk beter om niet aan te raden. Vooral iemand die dit niet vaak doet.Mee eens dat 1 goede dosis het beste is.
Een 2e dosis kan wel (een keer), kijk naar de berichten hier op het forum ieder weekend.
Er zit verschil tussen 2 doseringen van 190mg op een avond of 3 gram naar mijn idee.
Een nacht doorhalen is niet handig, pak je slaap hoewel dat op 3M niet makkelijk is bij mij. Die kater is per persoon verschillend, voor jou dus na meer dan 1 dosering al erger.
Ik gebruik 3M een paar keer per jaar en neem dan een onverstandige dosering (3x).
Ik bereid me goed voor en sport dagelijks, ik heb geen last van een kater.
ja ik was overzadigbaar met betrekking tot xtc destijds had je je duifjes ,mitschibitish en zonnetjes en vele andere natuurlijk dit zal wel weinig venanders zijn hoogstens zijn ze nu wat sterker maar met met 180 mg waren ze al hevig genoeg de bijwerkingen ging ik tegen met alcoholBen alleen bekend met xtc en 2mcc ,van xtc kon ik 8 op een avond wegwerken maar met 2 mcc werd ik eerder down dan euforisch
Wat heeft TS aan deze info?ja ik was overzadigbaar met betrekking tot xtc destijds had je je duifjes ,mitschibitish en zonnetjes en vele andere natuurlijk dit zal wel weinig venanders zijn hoogstens zijn ze nu wat sterker maar met met 180 mg waren ze al hevig genoeg de bijwerkingen ging ik tegen met alcohol
doe nou niet stoerder dan dat je benthet is allemaal een beetje van hetzelfde goos
Helemaal niks. Off topic en onleesbaar gebrabbel.Wat heeft TS aan deze info?
Oke@Danny46, kappen met spammen en verspreiden van onzinnige berichten die geen relevantie hebben voor het topic. We hebben je hier echt al vaak genoeg op gewezen en je hebt er ook al bans voor gehad. Kunnen niet aan de gang blijven, bij deze laatste waarschuwing, anders langere ban dan de vorige keer. Zo simpel is het leven dan wel gewoon.
Van wat?Ik verwacht op korte termijn een permanente ban.
Van DannyVan wat?
Wedje leggen?Van Danny
bommetje van 200 250 mgWat is een beetje een normale dosering van 3mmc? Ik zie mensen hier 1-3 gram wegwerken dat lijkt me overdreven.
Ik heb het een keer eerder genomen met 190mg. Begonnen met een halve en toen telkens kwartjes bij elke twee uur ongeveer.
Zou je prima twee pillen (380mg totaal) op een avond kunnen nemen en nu de tweede keer dus wat hoger kunnen innemen?
Ben 80kg
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."