Iets met een high five en een stoelpoot, remember?aan het forum word niet gewaardeerd
Word niet met dt ?
Iets met een high five en een stoelpoot, remember?aan het forum word niet gewaardeerd
Word niet met dt ?
kap er nou eens mee!!! dankjeIets met een high five en een stoelpoot, remember?
Zie pb.aan het forum word niet gewaardeerd
Word niet met dt ?
Oh? Even gecheckt, en precies 0 keer onder dit account van je. Dus nogmaals, zie pb.ze heeft mij ook vaak op dt fouten gespot dus doe ik het ook 🤣
nog nooit zoiets meegemaakt🤣De grap is dat het ook een true story is. Lekkerding dat ik ben.
en dan ? verdienen mensen geen nieuwe kansen in hun leven ? sex kan ook een verslaving zijnHè het is @Partyboyken88 , zelfde schrijfstijl (...) en obsessie over sex. Was jij niet al eens geband omdat je alleen maar over sex kan lullen in elk topic?
Alles kan een verslaving zijn.en dan ? verdienen mensen geen nieuwe kansen in hun leven ? sex kan ook een verslaving zijn
kan er geen generale chat gemaakt worden zoals telegram / discord waar we online kunnen chatten ? zo alle leden samen. dan moeten er niet zoveel topics open gaan ?Alles kan een verslaving zijn.
Onzin forum is daarvoor bedoeld. Telegram groepen worden vaak overspoeld met dealers en trolletjes.kan er geen generale chat gemaakt worden zoals telegram / discord waar we online kunnen chatten ? zo alle leden samen. dan moeten er niet zoveel topics open gaan ?
Ik ook niet eerder. 😁 Badboy Inhoudsopgave gaf het weekend een 10. 💯nog nooit zoiets meegemaakt🤣
en dan ? verdienen mensen geen nieuwe kansen in hun leven ? sex kan ook een verslaving zijn
Goed speurwerk! Ik was hier gister al de detective aan het uithangen en ga nu de klus afmaken, hou het bantopic in gaten!Hè het is @Partyboyken88 , zelfde schrijfstijl (...) en obsessie over sex. Was jij niet al eens geband omdat je alleen maar over sex kan lullen in elk topic?
Vreemde fetish heeft die guy.Goed speurwerk! Ik was hier gister al de detective aan het uithangen en ga nu de klus afmaken, hou het bantopic in gaten!
Veel accounts ook 🤷🏼♀️ ik hoop dat ie uiteindelijk hulp krijgt, want dit kan niet gezond zijnVreemde fetish heeft die guy.
omdat ik vragen stel.... sex is toch een belangrijk deel uit het leven... of niet voor jullie dan...overbesekst 🤣🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."