#1
4-HO-MET 20 mg Gerookt? Bommetje of gesnoven? Of pellet? Ik zou namelijk ook willen bestellen. de pellets komen in 20 mg, is dat een goeie dosis?
Andere dingen die ik eens kan proberen aan dezelde dosis in pellets zijn:
1x 5-MeO-MiPT 15mg Pellet.
1x 4-HO-MiPT 20mg Pellet.
1x 4-HO-MET 20mg Pellet.
1x 4-AcO-MET 20mg Pellet.
'k moet nog uitzoeken wat mipt nu precies doet en hoe trippie ze zijn. Ik hoor wel dat je erg suf wordt ervan, welke tryptamine is het meeste slaapverwekkend? rustig, warm... Bad trips kunnen er altijd zijn, ik ben niet bang om eens een hevige trip mee te maken maar het hoeft op zich niet, gewoon iets voelen. Voor zover ik tot nu toe heb gelezen is 4-HO-MET degene waarvan de ervaringen het meest stroken met "oh zo rustig en warm, gelukkig gevoel", niet eens trippen per se.... mipt dan weer wel en ze voelen zich suf, da's nie altijd gelijk aan slaperig... geen idee,
Daarvoor heb ik jullie hulp nodig
ik zou graag 's avonds recrationeel gebruiken soms en nog kunnen slapen om fit e gaan werken. Weekends zijn meestal met de kids
Thanks for any advice!
P.S. naar prijzen per mg toe... pellets in dezelfde hoeveelheden als het poeder scheelt vaak 1/5 tot 1/10 van de prijs. Waarom is dat?
Dubbel ps: ik ben niet gewend om iets te roken buitn sigaretten, ik ga er een pijpje bij e bestellen.... iemand tips over hoe en wat? puur? Poeder? Chrystal? Moet ik ergens op letten? Staat er niet bij bij m'n vendor hoe best te gebruiken want.. not for human consumption he, psyhonauts wiki heeft het dan vooral over oral, dus bommetje... Ikzelf snuif het liefst maar als de substantie er niet voor geschikt is dan proberen we het zoals intended he (enkel inspuiten doe ik NIet)
Is zo'n pijpje voldoende?
10cm.... heb ik pijpgaasjesn odig ook? Of liever een oil burner zoals hieronder? (waarom oil? Moet daar iets extra in? Ik weet dus echt iet hoe het moet, heb hier bvnog chrystal a-pihp liggen dat men schijnbaar moet roken.... geen idee,is gewoon chrystal....Hoe doen we het?

Andere dingen die ik eens kan proberen aan dezelde dosis in pellets zijn:
1x 5-MeO-MiPT 15mg Pellet.
1x 4-HO-MiPT 20mg Pellet.
1x 4-HO-MET 20mg Pellet.
1x 4-AcO-MET 20mg Pellet.
'k moet nog uitzoeken wat mipt nu precies doet en hoe trippie ze zijn. Ik hoor wel dat je erg suf wordt ervan, welke tryptamine is het meeste slaapverwekkend? rustig, warm... Bad trips kunnen er altijd zijn, ik ben niet bang om eens een hevige trip mee te maken maar het hoeft op zich niet, gewoon iets voelen. Voor zover ik tot nu toe heb gelezen is 4-HO-MET degene waarvan de ervaringen het meest stroken met "oh zo rustig en warm, gelukkig gevoel", niet eens trippen per se.... mipt dan weer wel en ze voelen zich suf, da's nie altijd gelijk aan slaperig... geen idee,
Daarvoor heb ik jullie hulp nodig
Thanks for any advice!
P.S. naar prijzen per mg toe... pellets in dezelfde hoeveelheden als het poeder scheelt vaak 1/5 tot 1/10 van de prijs. Waarom is dat?
Dubbel ps: ik ben niet gewend om iets te roken buitn sigaretten, ik ga er een pijpje bij e bestellen.... iemand tips over hoe en wat? puur? Poeder? Chrystal? Moet ik ergens op letten? Staat er niet bij bij m'n vendor hoe best te gebruiken want.. not for human consumption he, psyhonauts wiki heeft het dan vooral over oral, dus bommetje... Ikzelf snuif het liefst maar als de substantie er niet voor geschikt is dan proberen we het zoals intended he (enkel inspuiten doe ik NIet)
Is zo'n pijpje voldoende?
10cm.... heb ik pijpgaasjesn odig ook? Of liever een oil burner zoals hieronder? (waarom oil? Moet daar iets extra in? Ik weet dus echt iet hoe het moet, heb hier bvnog chrystal a-pihp liggen dat men schijnbaar moet roken.... geen idee,is gewoon chrystal....Hoe doen we het?
