Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vinden jullie hier van?

Wat vinden jullie hier van?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat vinden jullie er van als een vendor bij een bestelling (3cmc en 2fdck) er ongevraagd een sample van een 0,5 gram MDPHP bij doet?

Oh, en er zat ook nog een sticker en een aansteker(!) bij.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Grof
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wij zijn Nederlanders. Grats = goed 🇳🇱

Verder is het vrij onverantwoord.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sja, een dealer heeft er baat bij als jij verslaafd wordt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lezen en leren zei:
Wat vinden jullie er van als een vendor bij een bestelling (3cmc en 2fdck) er ongevraagd een sample van een 0,5 gram MDPHP bij doet?

Oh, en er zat ook nog een sticker en een aansteker(!) bij.
Klik om te vergroten...
Slim. Heel slim. Het voelt als een cadeautje, een soort extraatje, maar het is natuurlijk om je verslaafd te maken en geld uit je zak te kloppen. Dus ze wekken de illusie dat ze aan jouw kant staan, maar het tegendeel is waar.

Ook echt MD-PHP gewoon hè, niet LSD of 6-apb maar meteen zo'n gore pyro, wat een vuile ratten zijn het.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lezen en leren zei:
Wat vinden jullie er van als een vendor bij een bestelling (3cmc en 2fdck) er ongevraagd een sample van een 0,5 gram MDPHP bij doet?

Oh, en er zat ook nog een sticker en een aansteker(!) bij.
Klik om te vergroten...
Heb er best wel lol mee gehad dat spul.

Gebruikte dat als een sexdrug, een beetje zoals 3MMC -toen dat nog legaal was- het Chinezen van folie begon me tegen te staan.

Heb wat nog over was van mijn laatste party samen met de a-PiHP weggegooid, omdat ik helemaal waus was van allebei de stoffen en ik gek werd van de kattenpies stank.

Toen kwam de wagen en bleek de NEP er ook bij te zitten en heb ik die er op het laatste moment uitgeraust.

Misschien dat ik nog pyro's ga bestellen -als ze er dan nog zijn- maar wel andere.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."