Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw: 3-mma

Nieuw: 3-mma

64 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
DS&R zei:
Ssri
Klik om te vergroten...
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#2
DS&R zei:
Ssri
Klik om te vergroten...
Paroxetine
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#3
DeApotheek zei:
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
Klik om te vergroten...
Top. Die moet ik hebben. Dat ie meer doet met dopamine is gunstig
D
DS&RLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van de week ga ik een gram halen. Heb gister pep op. Dus wacht ff met daadwerkelijk gebruiken van 3mmc.ik ga voor nasaal😊. Thanks voor de info
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
DS&R zei:
Top. Die moet ik hebben. Dat ie meer doet met dopamine is gunstig
Klik om te vergroten...
3mmc werkt ook op serotonine in en de srri zal deze werking blokeren.

Beter om een stimulant te pakken die selectief is voor dopamine zoals 3-fa.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#6
DeApotheek zei:
Vasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarder
Klik om te vergroten...
Oke thanks, ben ook benieuwd naar dit goedje
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
3mmc werkt ook op serotonine in en de srri zal deze werking blokeren.

Beter om een stimulant te pakken die selectief is voor dopamine zoals 3-fa.
Klik om te vergroten...
dan zou ik het beter op speed houden dan gaan klooien met rc's. ik zie de meerwaarde van 3-fa over speed niet echt>? pep achtig maar met meer risico's
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#8
DeApotheek zei:
hier in ieder geval wat aanvullende informatie om goed door te lezen: http://drugs.tripsit.me/3-mmc

beide methodes werken prima, snuiven geeft meer bijwerkingen door het harde pieken, brand aardig (meer als speed) en heeft een ranzige drip als je het niet gewend bent maar geeft wel echt een klassieke rush, werkt ongeveer ander half uur. bij bommen werkt het ongeveer 3 uurtjes en gaat het iets meer naar het woozy serotonine gevoel en mis je het rushy gedeelte, maar je hebt ook een stuk minder bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
Bijwerkingen als?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zolang je ssri's neemt zou ik geen drugs doen die iets met serotonine doet iig.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
TripJess zei:
Bijwerkingen als?
Klik om te vergroten...
Vasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarder
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
In principe zijn deze bijwerkingen deels te voorkomen, maar doordat je vaker en hoger doseert (omdat het zo lekker is) heb je dus sneller last hiervan in vergelijking met slikken. Maar persoonlijk vind ik het vergeleken met speed of coke eigenlijk wel minder bijwerkingen hebben.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Zolang je ssri's neemt zou ik geen drugs doen die iets met serotonine doet iig.
Klik om te vergroten...
Hier staat dat die link van @DeApotheek over 3mmc bij ssris wel kan toch, low Risk no increased effects
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
is spelen met 🔥
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
TripJess zei:
Hier staat dat die link van @DeApotheek over 3mmc bij ssris wel kan toch, low Risk no increased effects
Klik om te vergroten...
Hm dit lijkt me echt spelen met vuur. Sowieso kun je je afvragen als je medicatie neemt die je serotonine afgifte reguleert of je dan wel serotonine slurpers moet nemen..
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat valt ook wel weer mee bij "normale doseringen" het verhoogt zeker risico's en vermindert de werking, maar het is echt niet gelijk levensgevaarlijk als je gewoon verstandig gebruikt.

Trimbos quote: Zowel XTC als antidepressiva zorgen voor een verhoogde hoeveelheid serotonine in het bloed. Combinatie van XTC met SSRI’s of TCA leidt bij normale doseringen niet tot gevaarlijk hoge concentraties serotonine in het lichaam: het serotoninesyndroom

www.drugsinfo.nl

Combinatie: XTC en antidepressiva

Wanneer XTC en antidepressiva worden gecombineerd, zullen de gewenste effecten van XTC minder of afwezig zijn. Combineren kan gevaarlijk zijn.
www.drugsinfo.nl www.drugsinfo.nl

Verstandig nee, handig voor de achterliggende problematiek nee, maar ook niet gelijk super gevaarlijk. En 3-mmc doet ook wel heel veel minder met serotonine.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#16
DeApotheek zei:
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
Klik om te vergroten...
3mmc pakt ook je serotonine. Als je een ssri neemt moet je 3mmc en mdma lekker links laten liggen, of je wilt het dodelijke serotonine syndroom krijgen. Ook krijg je ook niet het volledig effect van de drugs, zonde dus.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
DeApotheek zei:
En 3-mmc doet ook wel heel veel minder met serotonine.
Klik om te vergroten...
Dat is nog niet bekend toch?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
DeApotheek zei:
als je het echt safe wil spelen zou je zo goed als alle stimulanten links moeten laten liggen, dus ook speed en coke.
Klik om te vergroten...
Iig de drugs die ook je serotonine pakken ja.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thomas Shelby zei:
3mmc pakt ook je serotonine. Als je een ssri neemt moet je 3mmc en mdma lekker links laten liggen, of je wilt het dodelijke serotonine syndroom krijgen. Ook krijg je ook niet het volledig effect van de drugs, zonde dus.
Klik om te vergroten...
als je het echt safe wil spelen zou je zo goed als alle stimulanten links moeten laten liggen, dus ook speed en coke.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ganggang💯 zei:
Dat is nog niet bekend toch?
Klik om te vergroten...
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3246659/

dit is een studie over 4-mmc, die toch wel het zwaardere broertje van 3-mmc is. maar je hebt gelijk over 3-mmc is dat nog niet bekend, alhoewel er gespeculeerd word meer een sndri te zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."