#1
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
Paroxetine
Top. Die moet ik hebben. Dat ie meer doet met dopamine is gunstigDan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
3mmc werkt ook op serotonine in en de srri zal deze werking blokeren.Top. Die moet ik hebben. Dat ie meer doet met dopamine is gunstig
Oke thanks, ben ook benieuwd naar dit goedjeVasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarder
dan zou ik het beter op speed houden dan gaan klooien met rc's. ik zie de meerwaarde van 3-fa over speed niet echt>? pep achtig maar met meer risico's3mmc werkt ook op serotonine in en de srri zal deze werking blokeren.
Beter om een stimulant te pakken die selectief is voor dopamine zoals 3-fa.
Bijwerkingen als?hier in ieder geval wat aanvullende informatie om goed door te lezen: http://drugs.tripsit.me/3-mmc
beide methodes werken prima, snuiven geeft meer bijwerkingen door het harde pieken, brand aardig (meer als speed) en heeft een ranzige drip als je het niet gewend bent maar geeft wel echt een klassieke rush, werkt ongeveer ander half uur. bij bommen werkt het ongeveer 3 uurtjes en gaat het iets meer naar het woozy serotonine gevoel en mis je het rushy gedeelte, maar je hebt ook een stuk minder bijwerkingen.
Vasoconstrictie, bloedneus, koppijn en de comedown is zwaarderBijwerkingen als?
Hier staat dat die link van @DeApotheek over 3mmc bij ssris wel kan toch, low Risk no increased effectsZolang je ssri's neemt zou ik geen drugs doen die iets met serotonine doet iig.
Hm dit lijkt me echt spelen met vuur. Sowieso kun je je afvragen als je medicatie neemt die je serotonine afgifte reguleert of je dan wel serotonine slurpers moet nemen..Hier staat dat die link van @DeApotheek over 3mmc bij ssris wel kan toch, low Risk no increased effects
3mmc pakt ook je serotonine. Als je een ssri neemt moet je 3mmc en mdma lekker links laten liggen, of je wilt het dodelijke serotonine syndroom krijgen. Ook krijg je ook niet het volledig effect van de drugs, zonde dus.Dan zou ik met een iets lagere dosering beginnen voor de zekerheid, 3-mmc werkt vooral op dopamine in dus dat zou je zeker wel moeten voelen.
Dat is nog niet bekend toch?En 3-mmc doet ook wel heel veel minder met serotonine.
Iig de drugs die ook je serotonine pakken ja.als je het echt safe wil spelen zou je zo goed als alle stimulanten links moeten laten liggen, dus ook speed en coke.
als je het echt safe wil spelen zou je zo goed als alle stimulanten links moeten laten liggen, dus ook speed en coke.3mmc pakt ook je serotonine. Als je een ssri neemt moet je 3mmc en mdma lekker links laten liggen, of je wilt het dodelijke serotonine syndroom krijgen. Ook krijg je ook niet het volledig effect van de drugs, zonde dus.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3246659/Dat is nog niet bekend toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."