Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij een legale vendor heb ik onlangs 5-meo-dmt freebase en 5-meo-dmt hcl gekocht. De freebase lijkt op hoe ik het op internet in beschrijvingen en op foto's ben tegengekomen; een geel-beige kleur. De hcl is echter lichtgrijs. Is dit een normale kleur voor deze variant?"
"Bedankt voor jullie antwoorden. Testen zou kunnen, maar op de website waar ik het vandaan heb ziet het er ook zo uit, dus ik denk niet dat er iets verkeerd/anders geleverd is. Er staat bij dat de zuiverheid 97% is. Dus misschien is die 3% dan toch verantwoordelijk voor de kleur. Grote vraag is dan wel wat die onzuiverheden uit bestaan en of het schadelijk kan zijn. Het gaat natuurlijk maar om een paar procent van een paar miligram. Ook afhankelijk van de manier waarop je het je lichaam binnenkrijgt denk ik."
"De freebase versie die ik heb is inderdaad ook geel/beige. Geen idee hoe zuiver hij is, maar effect (bij vapen) heeft het zeker! De grijze 5-meo-dmt hcl heb ik nog niet uit kunnen proberen; ik zoek nog naar de beste manier van inname. Wat betreft effect en bijwerkingen zou intramusculair 1 van de beste methoden zijn. Minder "snel" dan vapen, dus meer tijd om het effect goed te ervaren, en minder plotseling afgelopen. Dit idee had ik na steeds meer toenemende twijfels over zuiverheid al snel aan de kant geschoven."