#1
Dosering moet je voor jezelf uit gaan zoeken wat het beste voor jou werkt. Persoonlijk had ik de eerste keren dat ik 6-apb nam wel heftigere katers dan op mdma. Door slechts 10-20 mg te zakken van 110 mg naar 90-100 waren de katers veel minder heftig en de positieve effecten optimaal, dus had ik zo mijn sweetspot gevonden. Het komt waarschijnlijk wel wat precies bij mij (gevoelig voor stimulanten). Durf je niet te zeggen of ik de hcl of succinate variant had en heb...
Het echte effect zelf duurt bij mij zo'n 8 uren, waarbij ongeveer op de helft daarvan de kaakspanning begint op te spelen en dan geleidelijk wat vervelender aanwezig wordt. En de euforie wordt dan ook iets minder maar nog steeds wel aanwezig. Maar die eerste 4/5 uren zijn wel het fijnste. Na die ongeveer 8 uren van echt effect zijn er nog wel zo'n 4 uren na-stimulatie die ik niet als prettig ervaar maar ook weer niet heel erg naar of zo. In totaal houdt het je wel 12 uren wakker dus. Ik neem tegenwoordig op het laatst standaard een benzo om te kunnen slapen en om de volgende dag weer een ontspannen kaak te hebben.
O ja, koop mondbevochtigingsgel! 6-apb duurt een stuk langer dan mdma en je mond droogt aardig uit ook al drink je regelmatig (wat je sowieso ook moet doen uiteraard). Daarnaast is het gewoon heerlijk en fris die gel!
Het echte effect zelf duurt bij mij zo'n 8 uren, waarbij ongeveer op de helft daarvan de kaakspanning begint op te spelen en dan geleidelijk wat vervelender aanwezig wordt. En de euforie wordt dan ook iets minder maar nog steeds wel aanwezig. Maar die eerste 4/5 uren zijn wel het fijnste. Na die ongeveer 8 uren van echt effect zijn er nog wel zo'n 4 uren na-stimulatie die ik niet als prettig ervaar maar ook weer niet heel erg naar of zo. In totaal houdt het je wel 12 uren wakker dus. Ik neem tegenwoordig op het laatst standaard een benzo om te kunnen slapen en om de volgende dag weer een ontspannen kaak te hebben.
O ja, koop mondbevochtigingsgel! 6-apb duurt een stuk langer dan mdma en je mond droogt aardig uit ook al drink je regelmatig (wat je sowieso ook moet doen uiteraard). Daarnaast is het gewoon heerlijk en fris die gel!