Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB (tijd+dosis) ervaringen

6-APB (tijd+dosis) ervaringen

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Metalcored00d zei:
Ik heb nu 3 ervaringen met dit goedje. Steeds met pellets van 130mg.

Maanden voordien had ik mijn allereerste ervaring met XTC, en daarvan contracteerde mijn maag bij het inkicken, waardoor ik me eufrorisch voelde terwijl ik braakte. Gelukkig had ik de hele dag enkel water gedronken. Kortom, die ervaring was verder fantastisch op een underground feestje tijdens de corana shenanigans. Iedereen gaf elkaar knuffels etc. Het was echt gewoon liefde, dansen en energie. Het laatste dat ik me herinner is dat ik toen ik rond 6u 's ochtends naar bed ging dat Looney Tunes beeld van That's All Folks blijf zien, best gek!

Goed, ik was nu fan en wou dit nogmaals proberen, vooral omdat ik geïntrigeerd was door het feit dat er een therapeutisch kantje aan kan te pas komen.

De eerste keer nam ik dus zo'n pellet en ik heb er niks van gemerkt, heb dus die RC vendor niet meer gebruikt, terwijl ze voor alle andere stofjes altijd betrouwbaar zijn geweest...

Anyway, dan maar via een andere website besteld. Intussen zijn we 5 maanden verder zonder ook maar iets van inname. Deze keer was het exact wat ik wou. Kleuren zagen er beter uit, mijn scherm leek plots meer diepte te hebben, muziek klonk bijna OORgasmisch goed :grin:. Mijn kaak spande wel op en mijn pupillen waren gigantisch, maar ik was super functioneel.

Mijn derde ervaring was 2 maanden daarna en was best gelijkaardig. Ik vind dit prachtig spul. De enige kanttekening die ik erbij wil maken voor mezelf is dat what goes up has got to fall. Ik merk dat ik het best lastig heb gedurende zeker een week na inname, best depressief en alle motivatie kwijt.

Heeft er iemand ervaring met 5HTP supplementen en of die hiermee zouden helpen?
Klik om te vergroten...
5 htp 2 dagen erna een capsule voor het slapen gaan kan wat helpen met opknappen.
Het belangrijkste heb ik boven al vernoemd qua supplementen en fruit tijdens je roll.
De kater hoort er nou eenmaal bij.

Ik krijg qua negatieve klachten extreme vermoeidheid en ook neerslachtig gevoel de week er na. Soms ook wat duizelig een paar dagen. Maar ik ben echt een idioot qua hoeveelheden en hoe vaak ik dit middel gebruik.

Daar ga ik denk ik ook maar eens over schrijven hier op het forum. Schaam me een beetje dus dat houd mij tegen nu nog.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Voor mij is dat de sweetspot ja.

Als ik naar een feestje ga dan neem ik vaak rond 21:00 uur de 6-APB. Het duurt dan wel 45 minuten of nog wat langer voordat ik lichtjes wat begin te merken, en pas na 1,5 uur ofzo wordt een beetje duidelijk hoe sterk het gaat worden. Rond die tijd kan ik ook wat last van misselijkheid krijgen.

Tussen 23:00 en 04:00 uur ga ik dan het lekkerst. Ik krijg dan een lekker warme bodyload, energie, maar ook nog wat focus, jk voel me niet zo opgefokt, een klein beetje dromerig, en gedraag me zeker prosociaal en empathisch. Emotioneel voelt het een beetje emotioneel sereen / accepterend, maar het is niet zo dwingend als MDMA dat je allerlei opborrelende ideeën hebt.

Na 04:00 uur begin ik dan wel een beetje dat lekkere randje te verliezen. Soms kan ik dan al een beetje somberheid ervaren, ik voel me wat minder gemotiveerd en begin wat meer in mezelf te keren. Ik ben dan nog wel wakker en alert.

Rond 06:00 uur is dan voor mij het feestje dan wel klaar. Als ik rond die tijd naar huis ga en als ik er niks anders bij heb genomen dan kan ik zo langzamerhand wel weer slapen.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt echt als muziek in de oren. Nu maak je mij wel heel erg nieuwsgierig!

hoe is het bij jou met de kater?
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Metalcored00d zei:
Ik heb nu 3 ervaringen met dit goedje. Steeds met pellets van 130mg.

Maanden voordien had ik mijn allereerste ervaring met XTC, en daarvan contracteerde mijn maag bij het inkicken, waardoor ik me eufrorisch voelde terwijl ik braakte. Gelukkig had ik de hele dag enkel water gedronken. Kortom, die ervaring was verder fantastisch op een underground feestje tijdens de corana shenanigans. Iedereen gaf elkaar knuffels etc. Het was echt gewoon liefde, dansen en energie. Het laatste dat ik me herinner is dat ik toen ik rond 6u 's ochtends naar bed ging dat Looney Tunes beeld van That's All Folks blijf zien, best gek!

Goed, ik was nu fan en wou dit nogmaals proberen, vooral omdat ik geïntrigeerd was door het feit dat er een therapeutisch kantje aan kan te pas komen.

De eerste keer nam ik dus zo'n pellet en ik heb er niks van gemerkt, heb dus die RC vendor niet meer gebruikt, terwijl ze voor alle andere stofjes altijd betrouwbaar zijn geweest...

Anyway, dan maar via een andere website besteld. Intussen zijn we 5 maanden verder zonder ook maar iets van inname. Deze keer was het exact wat ik wou. Kleuren zagen er beter uit, mijn scherm leek plots meer diepte te hebben, muziek klonk bijna OORgasmisch goed :grin:. Mijn kaak spande wel op en mijn pupillen waren gigantisch, maar ik was super functioneel.

Mijn derde ervaring was 2 maanden daarna en was best gelijkaardig. Ik vind dit prachtig spul. De enige kanttekening die ik erbij wil maken voor mezelf is dat what goes up has got to fall. Ik merk dat ik het best lastig heb gedurende zeker een week na inname, best depressief en alle motivatie kwijt.

Heeft er iemand ervaring met 5HTP supplementen en of die hiermee zouden helpen?
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie. Mooi om alle ervaringen te lezen. Over de kater gesproken, is dit bij jou dan heftiger dan een avondje MDMA? Of is dit gelijk aan elkaar?
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Hoi @Djordy63 6-APB is zeker een zeer lekker en fijn stofje en voor mij persoonlijk de beste stim rc op de markt.

Mijn eerste kennismaking met 6-APB, was de HCI variant, had toen ook al maanden geen MDMA/XTC meer genomen en 4-FA was ook al enige tijd geleden (door de ban).

Dus nam ik toen 100mg HCI oraal en dat was echt een heel vette en stabiele rush, indd qua rc's, diegene die het dichtst aanleunt tegen MDMA. Maar ik vond het zelfs zaliger, de continuïteit vd rush, de lekkere empathische energy, ontzettend veel zin in dansen, über vrolijk, ja de euforie was nog bij geen enkele andere RC (ook later bij 4-fma) zo aanwezig. Ook duidelijke visuals en zintuiglijke veranderingen, reukzin, smaakzin, lopen wat door elkaar. En ja grote kijkers zijn bij mij steeds en lang aanwezig.

Ik ben een van diegene, die hier echt heel lang op gaat en van geniet. Tot 12u echt nog duidelijke effecten, vrolijk, best remloos en geen gêne, light-medim visuals (alles draait n golft nog duidelijk). En die eerste keer n nog keren erna, duidelijk verwijde pupillen tot wel 15u na inname.
Dus de totale rush ervaar ik gewoon lang, ook omdat ik de come-up - piek - comedown - afterglow/effects, meer als een zalig samenhangend geheel ervaarde. Ik geniet al snel bij de come-up tem de comedown en after-effects, die ik meer als afterglow ervaarde.

Ook later met de succinate variant, waar ik eerst 150mg als dosis nam, genoot ik best een evenwaardige rush, evenwaardige effecten en beleving, het constante en stabiele v eerder bleef, net als de lange werkingsduur, ja het stofje had/heeft iets waar je op kan rekenen.

Later heb ik ook dosissen gedaan van 180 en 200mg. Mede doordat ik het, kunt het wel raden, net te vaak achtereen nam.

Eerste x 180mg was best onaangename ervaring, omdat ik enorme bijwerkingen ervaarde, waaronder enorm trillend zicht n een eerder beangstigend gevoel, ik kon niks meer lezen of typen of met heel veel moeite, maar genoot er dus totaal niet zo van, als voorheen. Dat trillend zicht, weinig pret, bleef zo tot de piek voorbij was, daarna terug pak geruster, opgelucht n automatisch chiller en algemeen fijn gevoel.

Eerstvolgende keer dan terug naar 150mg overgeschakeld. Idem lekkere stabiele rush van weleer, maar wel geen giga pupillen meer tor 15u, eerder tot 12u.

Maar na tijdje, ik had 100mg capsules, nam ik er zo'n 2 ineens, dus 200mg, moest echt wel, who cares gevoel gehad bb, wetende da 180 hele tijd ni leuk was. Maar daar is ondertussen ook maaaanden over gegaan tussen eerste x en nu met die 200mg en oftewel is de potentie ondertussen zo gedaald oftewel mijn tolerantie.
Want ik had gewoon lekkere vette stabiele rush, wel duidelijk sterkere visuals echt lichtjes richting LSD (in lagere dosis), maar alles bewoog, golfde, liep door elkaar, kleuren waren heel intens, dan weer vager, tv kijken was hilarisch, koppen nzo zaten verkeerd ineen nzo. En ja een licht merkbaar trillend zicht, was aanwezig, maar ervaarde dit nu niet storend, het geheel, was gewoon meer trippy, nog meer reuk, smaak en visuals die door elkaar liepen en ook enorm opgaan in de muziek.

Dus ja kzou zeggen kies maar 😜 Het spijtige is, dat je de rush van de HCI niet kunt ervaren.

Als 1ste x zou ik ook ni boven de 150 gaan wbt 6apb succinate. Hopelijk heb je goeie stuff v goeie batch.

En dan mensen hier mr 4u op gaan, das wel heel sneu😆
Klik om te vergroten...
Haha zo, dat is inderdaad een hele lang tijd lekker gaan! Dat is ook wel weer iets waar ik bang voor ben. Dat het 12 tot 15 uur duurt en ik daarna de hele nacht wakker lig. Zelf neem ik vaak 120mg + 60mg mdma en daarna kan ik redelijk slapen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Djordy63 zei:
klinkt echt als muziek in de oren. Nu maak je mij wel heel erg nieuwsgierig!

hoe is het bij jou met de kater?
Klik om te vergroten...

Met bovenstaand schema op zondag weinig meer doen dan slapen en eten. Maandag kan ik dan wel gewoon weer werken. Misschien de week erna wat minder gepassioneerd en wat meer afgestompt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."