#1
5 htp 2 dagen erna een capsule voor het slapen gaan kan wat helpen met opknappen.Ik heb nu 3 ervaringen met dit goedje. Steeds met pellets van 130mg.
Maanden voordien had ik mijn allereerste ervaring met XTC, en daarvan contracteerde mijn maag bij het inkicken, waardoor ik me eufrorisch voelde terwijl ik braakte. Gelukkig had ik de hele dag enkel water gedronken. Kortom, die ervaring was verder fantastisch op een underground feestje tijdens de corana shenanigans. Iedereen gaf elkaar knuffels etc. Het was echt gewoon liefde, dansen en energie. Het laatste dat ik me herinner is dat ik toen ik rond 6u 's ochtends naar bed ging dat Looney Tunes beeld van That's All Folks blijf zien, best gek!
Goed, ik was nu fan en wou dit nogmaals proberen, vooral omdat ik geïntrigeerd was door het feit dat er een therapeutisch kantje aan kan te pas komen.
De eerste keer nam ik dus zo'n pellet en ik heb er niks van gemerkt, heb dus die RC vendor niet meer gebruikt, terwijl ze voor alle andere stofjes altijd betrouwbaar zijn geweest...
Anyway, dan maar via een andere website besteld. Intussen zijn we 5 maanden verder zonder ook maar iets van inname. Deze keer was het exact wat ik wou. Kleuren zagen er beter uit, mijn scherm leek plots meer diepte te hebben, muziek klonk bijna OORgasmisch goed. Mijn kaak spande wel op en mijn pupillen waren gigantisch, maar ik was super functioneel.
Mijn derde ervaring was 2 maanden daarna en was best gelijkaardig. Ik vind dit prachtig spul. De enige kanttekening die ik erbij wil maken voor mezelf is dat what goes up has got to fall. Ik merk dat ik het best lastig heb gedurende zeker een week na inname, best depressief en alle motivatie kwijt.
Heeft er iemand ervaring met 5HTP supplementen en of die hiermee zouden helpen?
Het belangrijkste heb ik boven al vernoemd qua supplementen en fruit tijdens je roll.
De kater hoort er nou eenmaal bij.
Ik krijg qua negatieve klachten extreme vermoeidheid en ook neerslachtig gevoel de week er na. Soms ook wat duizelig een paar dagen. Maar ik ben echt een idioot qua hoeveelheden en hoe vaak ik dit middel gebruik.
Daar ga ik denk ik ook maar eens over schrijven hier op het forum. Schaam me een beetje dus dat houd mij tegen nu nog.