Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na 4 dagen ben je nog niet afhankelijk, maar als je doorgaat wel. Stop er mee en als je klachten blijft houden even opbiechten bij de huisarts.
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey dank je wel voor je antwoord. Begon me al zorgen te maken ,maar ik stop er direct mee ,t slapen was er wel lekker op ,werkt alleen beetje lang door ,mocht ik het in de toekomst nog eens nemen is dan 2 keer in de week bijv veiliger ,bijv op en maandag en donderdag ofzo ,of is 1 keer in de week dan nog het beste?
Ik zat nu te denken om 5htp te nemen voor het slapen ,is dat veilig denk je na 4 dagen bomazolam,of ff helemaal niks?
Iig Bedankt. Mvg Yusup.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer eens een flinke wandeling ‘s avonds in plaats van een pilletje. Ohja, geen auto rijden de dag na Bromazolam he. Voor de zekerheid beter 2.
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja vandaag al gewandeld,en weer wat lichte training afgewerkt ,autorijden never,lijkt me geen goed plan haha. Ja het is eigenlijk allemaal gekomen door heel veel kerst stress op het werk ,en heel veel zieken ,werkte op het laatst voor 10 ,en dan ook nog een leuke meid leren kennen, waar ik graag mee op date ging,maar het ging gewoon helaas even niet,was kapot en sliep zeer slecht ,dat heb ik ook eerlijk aangegeven ,vervolgens krijg ik verwijten ,als je het altijd zo druk hebt ben je dan wel toe aan een relatie,nou normaal gesproken in t hele jaar heb ik t niet zo druk ,vervolgens heeft ze zelf vanaf half november bijna alles vol staan ,dus ik probeer redelijk met haar te praten ,dat we vast wel een datum vinden die ons allebei goed uit komt ,vervolgens ben ik gelijk geblockt ,terwijl we echt een leuke klik hadden ,dus ja eigenlijk als noodoplossing me verdiept in benzo s ,terwijl ik daar eigenlijk nooit zo n fan van ben geweest ,vooral vanwege de verslavende werking. Uppers vind ik dan een stuk fijner ,maar goed bedankt voor het luisteren iig, moest mijn verhaal even kwijt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dank voor je verhaal. Jammer dat het zo gelopen is. Appen is ook een bruut medium soms. Vertel ‘t vooral aan vrienden, zoek afleiding en blijf actief, dan slijt het langzaam wel.

Stress verwerken of verdriet verdoven met drugs is niet zo’n best idee, maar dat realiseer je je volgens mij wel.
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanks ,ja ik praat er wel over ,en probeer het sporten nu weer op te pakken. Klopt ben ik me wel zeer bewust van. Komt met de tijd allemaal wel goed :). Bedankt iedergeval voor het luisteren:). , iig prettige kerstdagen nog gewenst.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bromazolam is een van de krachtige populaire en meest sederende benzo op het moment. Pyrazolam is wat minder sederend en meer mentaal en rustgevend. Pas er mee op, het is echt geen speelgoed maar de functie die het heeft als benzo beheerst hij volledig. Gaat erom hoe je hem gebruikt. Je kan alcohol drinken, maar dat is niet zijn voornaamste reden om te gebruiken. Het heeft andere voordelen: brandstof, ontsmetting, reactie met andere chemicaliën.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."