ja vandaag al gewandeld,en weer wat lichte training afgewerkt ,autorijden never,lijkt me geen goed plan haha. Ja het is eigenlijk allemaal gekomen door heel veel kerst stress op het werk ,en heel veel zieken ,werkte op het laatst voor 10 ,en dan ook nog een leuke meid leren kennen, waar ik graag mee op date ging,maar het ging gewoon helaas even niet,was kapot en sliep zeer slecht ,dat heb ik ook eerlijk aangegeven ,vervolgens krijg ik verwijten ,als je het altijd zo druk hebt ben je dan wel toe aan een relatie,nou normaal gesproken in t hele jaar heb ik t niet zo druk ,vervolgens heeft ze zelf vanaf half november bijna alles vol staan ,dus ik probeer redelijk met haar te praten ,dat we vast wel een datum vinden die ons allebei goed uit komt ,vervolgens ben ik gelijk geblockt ,terwijl we echt een leuke klik hadden ,dus ja eigenlijk als noodoplossing me verdiept in benzo s ,terwijl ik daar eigenlijk nooit zo n fan van ben geweest ,vooral vanwege de verslavende werking. Uppers vind ik dan een stuk fijner ,maar goed bedankt voor het luisteren iig, moest mijn verhaal even kwijt.