Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen van drugsforum.
Ik ben een redelijk sportieve man ,nooit echt veel drugs gebruikt,ja wel eens een jointje of wat alcohol en dat is het dan ook wel.
Nu zat ik laatst in een erg stressvolle periode tegen een burnout aan ,wat ik helemaal niet kon gebruiken vlak voor kerst ,ik sliep erg slecht een was zeer vermoeid.
Nu heb ik mij dagen/weken lang ingelezen op forums ,reddits artikelen van alles en nog wat ,en denk dat ik toch in de trap/val van de benzo s ben beland. Ik bestelde bromazolam kreeg die in pallets van 3mg ,wat natuurlijk flink aan de hoge kant is ,dus ik deelde ze in 4 stukjes en nam een kwartje ,hier sliep ik echt perfect op ,niet meer snachts wakker worden,echt prima dus ,sochtends alleen wel even een extra bak kofie nodig om op gang te komen. De stresvolle periode bleef echter wel even aanhouden ,dus ik heb ze 4 dagen achter elkaar gebruikt om te slapen tot het weekend.
Alleen wat ik nu ervaar is dat mijn evenwicht verstoord aan het raken is ,normaal doe ik krachttraining fietsen alles ,niks aan de hand ,nu alleen al met in huis lopen voelt het aan alsof ik soms dronken ben ,terwijl ik niks op heb ,het gaat allemaal wel en hou me zelf wel in balans ,geen valpartijen of wat dan ook ,maar ik merk wel dat mijn evenwicht minder is geworden.
Wie heeft dit ook ervaren ,en weet iemand hoelang dit kan duren?
Laatst heb ik pyrazolam er bij gekocht omdat ik las dat dit goed was om te taperen af te kicken,uiteraard deel ik dit ook in 4 stukjes ,voor het geval ik al verslaafd ben geraakt,maar verslaafd na 4 dagen een kwart bromazolam, tewijl op de apothekersites (alprazolam) staat dat het het niet meer dan 1 2 of 3 weken het beste kan gebruiken? Ik weet niet wat de fuck voor sterk spul dit is ,maar pas er mee op zou ik zeggen. Iig nooit meer meerdere dagen achter elkaar nemen ,dan maar slecht slapen :tongueout:.
Dit wou ik even kwijt.

Mvg Yusup.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na 4 dagen ben je nog niet afhankelijk, maar als je doorgaat wel. Stop er mee en als je klachten blijft houden even opbiechten bij de huisarts.
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey dank je wel voor je antwoord. Begon me al zorgen te maken ,maar ik stop er direct mee ,t slapen was er wel lekker op ,werkt alleen beetje lang door ,mocht ik het in de toekomst nog eens nemen is dan 2 keer in de week bijv veiliger ,bijv op en maandag en donderdag ofzo ,of is 1 keer in de week dan nog het beste?
Ik zat nu te denken om 5htp te nemen voor het slapen ,is dat veilig denk je na 4 dagen bomazolam,of ff helemaal niks?
Iig Bedankt. Mvg Yusup.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Probeer eens een flinke wandeling ‘s avonds in plaats van een pilletje. Ohja, geen auto rijden de dag na Bromazolam he. Voor de zekerheid beter 2.
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja vandaag al gewandeld,en weer wat lichte training afgewerkt ,autorijden never,lijkt me geen goed plan haha. Ja het is eigenlijk allemaal gekomen door heel veel kerst stress op het werk ,en heel veel zieken ,werkte op het laatst voor 10 ,en dan ook nog een leuke meid leren kennen, waar ik graag mee op date ging,maar het ging gewoon helaas even niet,was kapot en sliep zeer slecht ,dat heb ik ook eerlijk aangegeven ,vervolgens krijg ik verwijten ,als je het altijd zo druk hebt ben je dan wel toe aan een relatie,nou normaal gesproken in t hele jaar heb ik t niet zo druk ,vervolgens heeft ze zelf vanaf half november bijna alles vol staan ,dus ik probeer redelijk met haar te praten ,dat we vast wel een datum vinden die ons allebei goed uit komt ,vervolgens ben ik gelijk geblockt ,terwijl we echt een leuke klik hadden ,dus ja eigenlijk als noodoplossing me verdiept in benzo s ,terwijl ik daar eigenlijk nooit zo n fan van ben geweest ,vooral vanwege de verslavende werking. Uppers vind ik dan een stuk fijner ,maar goed bedankt voor het luisteren iig, moest mijn verhaal even kwijt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dank voor je verhaal. Jammer dat het zo gelopen is. Appen is ook een bruut medium soms. Vertel ‘t vooral aan vrienden, zoek afleiding en blijf actief, dan slijt het langzaam wel.

Stress verwerken of verdriet verdoven met drugs is niet zo’n best idee, maar dat realiseer je je volgens mij wel.
Y
YusupLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thanks ,ja ik praat er wel over ,en probeer het sporten nu weer op te pakken. Klopt ben ik me wel zeer bewust van. Komt met de tijd allemaal wel goed :). Bedankt iedergeval voor het luisteren:). , iig prettige kerstdagen nog gewenst.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bromazolam is een van de krachtige populaire en meest sederende benzo op het moment. Pyrazolam is wat minder sederend en meer mentaal en rustgevend. Pas er mee op, het is echt geen speelgoed maar de functie die het heeft als benzo beheerst hij volledig. Gaat erom hoe je hem gebruikt. Je kan alcohol drinken, maar dat is niet zijn voornaamste reden om te gebruiken. Het heeft andere voordelen: brandstof, ontsmetting, reactie met andere chemicaliën.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yusup zei:
ja vandaag al gewandeld,en weer wat lichte training afgewerkt ,autorijden never,lijkt me geen goed plan haha. Ja het is eigenlijk allemaal gekomen door heel veel kerst stress op het werk ,en heel veel zieken ,werkte op het laatst voor 10 ,en dan ook nog een leuke meid leren kennen, waar ik graag mee op date ging,maar het ging gewoon helaas even niet,was kapot en sliep zeer slecht ,dat heb ik ook eerlijk aangegeven ,vervolgens krijg ik verwijten ,als je het altijd zo druk hebt ben je dan wel toe aan een relatie,nou normaal gesproken in t hele jaar heb ik t niet zo druk ,vervolgens heeft ze zelf vanaf half november bijna alles vol staan ,dus ik probeer redelijk met haar te praten ,dat we vast wel een datum vinden die ons allebei goed uit komt ,vervolgens ben ik gelijk geblockt ,terwijl we echt een leuke klik hadden ,dus ja eigenlijk als noodoplossing me verdiept in benzo s ,terwijl ik daar eigenlijk nooit zo n fan van ben geweest ,vooral vanwege de verslavende werking. Uppers vind ik dan een stuk fijner ,maar goed bedankt voor het luisteren iig, moest mijn verhaal even kwijt.
Klik om te vergroten...
Vrouwen, je kan beter kippen houden
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Vrouwen, je kan beter kippen houden
Klik om te vergroten...
Jij bent een heel bijzonder mens. Net typ je een uitgebreid stuk over hoe de regering werkt en ik dacht: “wow, hij weet er wel wat van”.

En nu een kippen mop.

Het is echt alle kanten op met jou hè. 😅
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Jij bent een heel bijzonder mens. Net typ je een uitgebreid stuk over hoe de regering werkt en ik dacht: “wow, hij weet er wel wat van”.

En nu een kippen mop.

Het is echt alle kanten op met jou hè. 😅
Klik om te vergroten...
Kippen zijn echt fantastisch.

Exhibit A:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Kippen zijn echt fantastisch.

Exhibit A:
Klik om te vergroten...
Kippen zijn geweldig. Grappig, lief, een perfect gemobiliseerd hoofd dat altijd waterpas blijft hoe je het lichaam ook beweegt, perfect gedomesticeerd en aangepast om aan onze voedsel behoeftes te voldoen (a walking mcdonalds if you will).

EN DAN OOK NOG DANSMOVES! 🕺
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
(..) perfect gedomesticeerd en aangepast om aan onze voedsel behoeftes te voldoen (a walking mcdonalds if you will).
Klik om te vergroten...
Dit vind ik dan weer een beetje jammer. Ik zie liever een vrije kip die zelf mag bepalen hoe hij/zij een gezin sticht en zijn/haar kuikentjes opvoed.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Dit vind ik dan weer een beetje jammer. Ik zie liever een vrije kip die zelf mag bepalen hoe hij/zij een gezin sticht en zijn/haar kuikentjes opvoed.
Klik om te vergroten...
Hahaha of een genetische gemodificeerde kip zoals in Hitchhiker's Guide to the Galaxy (het boek althans, in de film zit het niet), waarin wetenschappers de wezens die je gaat opeten een intrinsieke wil hebben gegeven om opgegeten te worden. Je maaltijd komt zich dan eerst aan tafel voorstellen en vragen of je hem/haar alsjeblieft komt opeten want dat is zijn/haar grootste droom, zodat je daarna volledig schuldvrij en ethisch vlees kunt eten :tearsofjoy:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neo-Shulginist zei:
Hahaha of een genetische gemodificeerde kip zoals in Hitchhiker's Guide to the Galaxy (het boek althans, in de film zit het niet), waarin wetenschappers de wezens die je gaat opeten een intrinsieke wil hebben gegeven om opgegeten te worden. Je maaltijd komt zich dan eerst aan tafel voorstellen en vragen of je hem/haar alsjeblieft komt opeten want dat is zijn/haar grootste droom, zodat je daarna volledig schuldvrij en ethisch vlees kunt eten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Veel over dat verhaal gehoord maar dat stukje ken ik dus nog niet. Briljant 😅

Maar het is triest inderdaad maar wel de waarheid. Net als koeien. Heb je die uiers van zo’n mokkel gezien? Dat is niet voor een paar kalfjes dat is gemaakt om non stop afgezogen te worden met een melk machine. Arm beest.

Maar bromazolam ja het meeste is gezegd. Het is Alprazolam maar dan met broom. En broom is volgens mij een zwaarder element als chloor.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
(..) dat is gemaakt om non stop afgezogen te worden met een melk machine.
Klik om te vergroten...
Nou kan ik me wel ergere dingen voorstellen dan non-stop afgezogen te worden eerlijk gezegd
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Nou kan ik me wel ergere dingen voorstellen dan non-stop afgezogen te worden eerlijk gezegd
Klik om te vergroten...
Het lijken wel piemeltjes maar het zijn uiers. Maar ik snap je verwarring als je iemand handmatig ziet melken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Nou kan ik me wel ergere dingen voorstellen dan non-stop afgezogen te worden eerlijk gezegd
Klik om te vergroten...
Wat me weer doet denken aan de beren (varkens-mannetjes) in de bio-industrie. Check maar de aflevering van de Keuringsdienst van Waarde, vanaf 16:58 :tearsofjoy:

N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
En sorry @Yusup dat we je topic kapen met flauwe grapjes
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Neo-Shulginist cowspiracy gezien?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."