Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaarse knieën tijdens 3mmc

Paarse knieën tijdens 3mmc

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bryex zei:
langdurige opname. Héb ik zelf geen moment over nagedacht welke keuze ik ging maken. Dit is de enigste oplossing. Als dit niet gaat helpen is het afgelopen. Maar ik ga wel met zin en motivatie naar de kliniek. alleen ff kijken hoe ik er kom haha. Niemand kan me ophalen of brengen. zal wel een taxi bestellen
Klik om te vergroten...
Dat is een goede instelling! Ik wens je heel veel succes! Hou je ons op de hoogte?😊

Ik weet niet of je het kindje kent op jouw profielfoto maar misschien niet zo fijn als die op een drugsforum staat?🙈
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Torchic zei:
Dat is een goede instelling! Ik wens je heel veel succes! Hou je ons op de hoogte?😊

Ik weet niet of je het kindje kent op jouw profielfoto maar misschien niet zo fijn als die op een drugsforum staat?🙈
Klik om te vergroten...
Dat is mn half-zusje. Die woont samen met mn moeder en stiefvader in luxemburg. Zou zo graag weer in contact willen komen met mn moeder maar dat gaat niet samen met haar vriend waar ik niet mee overweg kan. Spreek mn moeder al jaren niet meer. Mn vader is er helaas niet meer. Heb geen familie meer en dan ben je de 20 gepasseerd. Het is wat het is. eenzaamheid doet zeer. vooral als je in de bloei van je leven hoort te zijn.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#3
image.jpgDit zijn mijn knieën op het moment.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#4
image.jpgHee, ik heb de laatste tijd gelijk als ik wat 3mmc neem gelijk last van een verdoofde knie. Het word ook helemaal paars. Is dit gevaarlijk?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#5
3mmc veroorzaakt vacoconstrictie. (Het vernauwen van de bloedvaten).
Dat verdoofde gevoel is een teken dat het niet al te best gaat. Ik had dit ook toen ik het gebruikte maar dan vaak in mijn linkerbovenbeen en linkerarm.

Ja het kan gevaarlijk zijn want er is weinig onderzoek gedaan naar de gevolgen van 3mmc.
Ik vond het behoorlijk schadelijk aanvoelen altijd.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#6
ChefCurry zei:
3mmc veroorzaakt vacoconstrictie. (Het vernauwen van de bloedvaten).
Dat verdoofde gevoel is een teken dat het niet al te best gaat. Ik had dit ook toen ik het gebruikte maar dan vaak in mijn linkerbovenbeen en linkerarm.

Ja het kan gevaarlijk zijn want er is weinig onderzoek gedaan naar de gevolgen van 3mmc.
Ik vond het behoorlijk schadelijk aanvoelen altijd.
Klik om te vergroten...
Maar wat gaat er dan niet goed? de bloedsomloop?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#7
Travis777 zei:
Maar wat gaat er dan niet goed? de bloedsomloop?
Klik om te vergroten...
Als bloedvaten vernauwen word de bloedomloop minder idd en dat is gevaarlijk.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#8
ChefCurry zei:
Als bloedvaten vernauwen word de bloedomloop minder idd en dat is gevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Kun je er nog wat tegen doen? Ja niet gebruiken maar wat zorgt ervoor dat je bloedsomloop weerr beter gaat stromen?
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Travis777 zei:
Kun je er nog wat tegen doen? Ja niet gebruiken maar wat zorgt ervoor dat je bloedsomloop weerr beter gaat stromen?
Klik om te vergroten...
Masseer de plek waar je last hebt van vasoconstrictie, zorg ervoor dat je warm blijft, warme douche is af te raden maar dikke sokken en handschoenen doen al wonderen, mocht je roken stop hiermee tot je klachten weg zijn hetzelfde geld voor het gebruik van drugs, probeer een beetje in beweging te blijven door bijv elk halfuur de trap op en af te gaan en beperk je zout inname.
Wat extra magnesium kan ook geen kwaad.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Travis777 zei:
Maar wat gaat er dan niet goed? de bloedsomloop?
Klik om te vergroten...
Inderdaad, je bloedsomloop gaat niet zoals het hoort. Door het gebruik vernauwt je bloedvat en daardoor gaat er niet genoeg bloed na delen van je lichaam. En ik denk dat als dat langere tijd of vaker gebeurd je daar bij je hart of organen wel problemen mee kunt krijgen. Maar ik durf niet te zeggen hoe hoog dat risico is.

Zelf heb ik 3mmc echt misbruikt maar had hier in het beginstadium van mijn gebruik nooit last van, pas aan het eind begon het steeds sneller en meer voor te komen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Travis777 zei:
Heb precies hetzelfde gebruik het nu 3 jaar en heb er nu sinds een maandje last van. ff kappen dan maar!
Klik om te vergroten...
Lijkt me slim! Heb je daar moeite mee?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Travis777 zei:
Maar wat gaat er dan niet goed? de bloedsomloop?
Klik om te vergroten...
Delen van de huid worden inderdaad paars door gebrek aan zuurstof (bloed kleurt blauw als het weinig zuurstof bevat). Als dat alleen in de huid gebeurt dan is het niet meteen desastreus (hoewel je er in principe gevoelloosheid door kunt oplopen of juist overgevoeligheid voor warmte of kou, of een tintelende gevoel / paresthesie).
Maar het grote risico is dat hetzelfde gebeurt in vitale organen zoals het hart, de longen, de hersenen, de nieren of de lever. Dan kun je heel snel last krijgen van levensbedreigende situaties.

Paarse ledematen is dus een sterk teken van STOPPEN MET GEBRUIKEN. Dat is ook de enige oplossing voor de problemen: niet nemen, of minder nemen.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Inderdaad, je bloedsomloop gaat niet zoals het hoort. Door het gebruik vernauwt je bloedvat en daardoor gaat er niet genoeg bloed na delen van je lichaam. En ik denk dat als dat langere tijd of vaker gebeurd je daar bij je hart of organen wel problemen mee kunt krijgen. Maar ik durf niet te zeggen hoe hoog dat risico is.

Zelf heb ik 3mmc echt misbruikt maar had hier in het beginstadium van mijn gebruik nooit last van, pas aan het eind begon het steeds sneller en meer voor te komen.
Klik om te vergroten...
Heb precies hetzelfde gebruik het nu 3 jaar en heb er nu sinds een maandje last van. ff kappen dan maar!
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#14
Travis777 zei:
Heb precies hetzelfde gebruik het nu 3 jaar en heb er nu sinds een maandje last van. ff kappen dan maar!
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook meegemaakt en ik kan je sterk adviseren om er mee te stoppen. Wens je het beste toe !
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@Travis777 hoe staat het ervoor kerel? Al wat weggezakt de plekken of in ieder geval je zorgen wat minder geworden?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wil even inhaken op dit topic, vroeger toen ik nog wel eens achterlijke stimbinges deed kreeg ik altijd rode/roze jeukende en dikke enkels. Zou dat ook op vasoconstrictie kunnen duiden?
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ik wil even inhaken op dit topic, vroeger toen ik nog wel eens achterlijke stimbinges deed kreeg ik altijd rode/roze jeukende en dikke enkels. Zou dat ook op vasoconstrictie kunnen duiden?
Klik om te vergroten...
Zou het niet zo weten. Het is namelijk ook zo dat bij veel gebruiken rode plekken of huiduitslag. Wellicht is dat het wel.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Ik wil even inhaken op dit topic, vroeger toen ik nog wel eens achterlijke stimbinges deed kreeg ik altijd rode/roze jeukende en dikke enkels. Zou dat ook op vasoconstrictie kunnen duiden?
Klik om te vergroten...
Lijkt me meer een allergische reactie ofzo. Het staat niet bij de symptomen van vasoconstrictie lees ik net.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
(bloed kleurt blauw als het weinig zuurstof bevat).
Klik om te vergroten...
Als je bloed blauw is heb je wel grotere problemen
^_^

Ik wil even inhaken op dit topic, vroeger toen ik nog wel eens achterlijke stimbinges deed kreeg ik altijd rode/roze jeukende en dikke enkels. Zou dat ook op vasoconstrictie kunnen duiden?
Klik om te vergroten...
Dikke enkels is vocht (oedeem)
Dat kan verschillende oorzaken hebben, maar in dit soort situaties toch meestal mechanism van aard, namelijk meerdere dagen niet tot nauwelijks helemaal plat in een bed slapen waardoor er lymfe rond je voeten ophoopt
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#20
Torchic zei:
Lijkt me slim! Heb je daar moeite mee?
Klik om te vergroten...
Het lukt me vrijwel nooit. Deze afgelopen 2 weken bizar veel gehad. Wel 25 gram alles bij elkaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."