#1
Ziet er niet zo goed uit…
Hoe was je intake vandaag? Heb nog aan je gedacht!
Ziet er niet zo goed uit…
Heee, ga over 2 weken de kliniek in. 🤲🏼Ziet er niet zo goed uit…
Hoe was je intake vandaag? Heb nog aan je gedacht!
Duurde iets langer. Vanaf aankomende dinsdag ga ik voor 5 weken de kliniek in. Ben tering zenuwachtig ofzo.Heee, ga over 2 weken de kliniek in. 🤲🏼
Heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten. Vrij eenzaam. Ben flink los gegaan nog tot vandaag. pep en 3mmc. maar weer in bizarre hoeveelheden. dodelijke hoeveelheden. dit klinkt misschien alsof het gelogen is maar ik heb in 2 weken niemand gezien/gesproken. Wil zo graag weer omringd worden door mensen/vrienden. dan heb ik afleiding en dingen te doen. nu is het alleen maar in je eentje op bed liggen en een bord met pep op je nachtkastje. Dinsdag de kliniek in. Hoop vanaf dan op betere tijdenDuurde iets langer. Vanaf aankomende dinsdag ga ik voor 5 weken de kliniek in. Ben tering zenuwachtig ofzo.
Wat rot voor je! Ik hoop dat de kliniek je gaat brengen wat je nodig hebt. Is het een detox opname of langdurige opname?Heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten. Vrij eenzaam. Ben flink los gegaan nog tot vandaag. pep en 3mmc. maar weer in bizarre hoeveelheden. dodelijke hoeveelheden. dit klinkt misschien alsof het gelogen is maar ik heb in 2 weken niemand gezien/gesproken. Wil zo graag weer omringd worden door mensen/vrienden. dan heb ik afleiding en dingen te doen. nu is het alleen maar in je eentje op bed liggen en een bord met pep op je nachtkastje. Dinsdag de kliniek in. Hoop vanaf dan op betere tijden
langdurige opname. Héb ik zelf geen moment over nagedacht welke keuze ik ging maken. Dit is de enigste oplossing. Als dit niet gaat helpen is het afgelopen. Maar ik ga wel met zin en motivatie naar de kliniek. alleen ff kijken hoe ik er kom haha. Niemand kan me ophalen of brengen. zal wel een taxi bestellenWat rot voor je! Ik hoop dat de kliniek je gaat brengen wat je nodig hebt. Is het een detox opname of langdurige opname?
Maar wat gaat er dan niet goed? de bloedsomloop?3mmc veroorzaakt vacoconstrictie. (Het vernauwen van de bloedvaten).
Dat verdoofde gevoel is een teken dat het niet al te best gaat. Ik had dit ook toen ik het gebruikte maar dan vaak in mijn linkerbovenbeen en linkerarm.
Ja het kan gevaarlijk zijn want er is weinig onderzoek gedaan naar de gevolgen van 3mmc.
Ik vond het behoorlijk schadelijk aanvoelen altijd.
Als bloedvaten vernauwen word de bloedomloop minder idd en dat is gevaarlijk.Maar wat gaat er dan niet goed? de bloedsomloop?
Kun je er nog wat tegen doen? Ja niet gebruiken maar wat zorgt ervoor dat je bloedsomloop weerr beter gaat stromen?Als bloedvaten vernauwen word de bloedomloop minder idd en dat is gevaarlijk.
Masseer de plek waar je last hebt van vasoconstrictie, zorg ervoor dat je warm blijft, warme douche is af te raden maar dikke sokken en handschoenen doen al wonderen, mocht je roken stop hiermee tot je klachten weg zijn hetzelfde geld voor het gebruik van drugs, probeer een beetje in beweging te blijven door bijv elk halfuur de trap op en af te gaan en beperk je zout inname.Kun je er nog wat tegen doen? Ja niet gebruiken maar wat zorgt ervoor dat je bloedsomloop weerr beter gaat stromen?
Dat is een goede instelling! Ik wens je heel veel succes! Hou je ons op de hoogte?😊langdurige opname. Héb ik zelf geen moment over nagedacht welke keuze ik ging maken. Dit is de enigste oplossing. Als dit niet gaat helpen is het afgelopen. Maar ik ga wel met zin en motivatie naar de kliniek. alleen ff kijken hoe ik er kom haha. Niemand kan me ophalen of brengen. zal wel een taxi bestellen
Dat is mn half-zusje. Die woont samen met mn moeder en stiefvader in luxemburg. Zou zo graag weer in contact willen komen met mn moeder maar dat gaat niet samen met haar vriend waar ik niet mee overweg kan. Spreek mn moeder al jaren niet meer. Mn vader is er helaas niet meer. Heb geen familie meer en dan ben je de 20 gepasseerd. Het is wat het is. eenzaamheid doet zeer. vooral als je in de bloei van je leven hoort te zijn.Dat is een goede instelling! Ik wens je heel veel succes! Hou je ons op de hoogte?😊
Ik weet niet of je het kindje kent op jouw profielfoto maar misschien niet zo fijn als die op een drugsforum staat?🙈
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."