Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaarse knieën tijdens 3mmc

Paarse knieën tijdens 3mmc

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bryex zei:
Bekijk bijlage 49013
Klik om te vergroten...
Ziet er niet zo goed uit…

Hoe was je intake vandaag? Heb nog aan je gedacht!
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Torchic zei:
Ziet er niet zo goed uit…

Hoe was je intake vandaag? Heb nog aan je gedacht!
Klik om te vergroten...
Heee, ga over 2 weken de kliniek in. 🤲🏼
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bryex zei:
Heee, ga over 2 weken de kliniek in. 🤲🏼
Klik om te vergroten...
Duurde iets langer. Vanaf aankomende dinsdag ga ik voor 5 weken de kliniek in. Ben tering zenuwachtig ofzo.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bryex zei:
Duurde iets langer. Vanaf aankomende dinsdag ga ik voor 5 weken de kliniek in. Ben tering zenuwachtig ofzo.
Klik om te vergroten...
Heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten. Vrij eenzaam. Ben flink los gegaan nog tot vandaag. pep en 3mmc. maar weer in bizarre hoeveelheden. dodelijke hoeveelheden. dit klinkt misschien alsof het gelogen is maar ik heb in 2 weken niemand gezien/gesproken. Wil zo graag weer omringd worden door mensen/vrienden. dan heb ik afleiding en dingen te doen. nu is het alleen maar in je eentje op bed liggen en een bord met pep op je nachtkastje. Dinsdag de kliniek in. Hoop vanaf dan op betere tijden
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bryex zei:
Heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten. Vrij eenzaam. Ben flink los gegaan nog tot vandaag. pep en 3mmc. maar weer in bizarre hoeveelheden. dodelijke hoeveelheden. dit klinkt misschien alsof het gelogen is maar ik heb in 2 weken niemand gezien/gesproken. Wil zo graag weer omringd worden door mensen/vrienden. dan heb ik afleiding en dingen te doen. nu is het alleen maar in je eentje op bed liggen en een bord met pep op je nachtkastje. Dinsdag de kliniek in. Hoop vanaf dan op betere tijden
Klik om te vergroten...
Wat rot voor je! Ik hoop dat de kliniek je gaat brengen wat je nodig hebt. Is het een detox opname of langdurige opname?
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Torchic zei:
Wat rot voor je! Ik hoop dat de kliniek je gaat brengen wat je nodig hebt. Is het een detox opname of langdurige opname?
Klik om te vergroten...
langdurige opname. Héb ik zelf geen moment over nagedacht welke keuze ik ging maken. Dit is de enigste oplossing. Als dit niet gaat helpen is het afgelopen. Maar ik ga wel met zin en motivatie naar de kliniek. alleen ff kijken hoe ik er kom haha. Niemand kan me ophalen of brengen. zal wel een taxi bestellen
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#7
image.jpgHee, ik heb de laatste tijd gelijk als ik wat 3mmc neem gelijk last van een verdoofde knie. Het word ook helemaal paars. Is dit gevaarlijk?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#8
3mmc veroorzaakt vacoconstrictie. (Het vernauwen van de bloedvaten).
Dat verdoofde gevoel is een teken dat het niet al te best gaat. Ik had dit ook toen ik het gebruikte maar dan vaak in mijn linkerbovenbeen en linkerarm.

Ja het kan gevaarlijk zijn want er is weinig onderzoek gedaan naar de gevolgen van 3mmc.
Ik vond het behoorlijk schadelijk aanvoelen altijd.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#9
ChefCurry zei:
3mmc veroorzaakt vacoconstrictie. (Het vernauwen van de bloedvaten).
Dat verdoofde gevoel is een teken dat het niet al te best gaat. Ik had dit ook toen ik het gebruikte maar dan vaak in mijn linkerbovenbeen en linkerarm.

Ja het kan gevaarlijk zijn want er is weinig onderzoek gedaan naar de gevolgen van 3mmc.
Ik vond het behoorlijk schadelijk aanvoelen altijd.
Klik om te vergroten...
Maar wat gaat er dan niet goed? de bloedsomloop?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#10
Travis777 zei:
Maar wat gaat er dan niet goed? de bloedsomloop?
Klik om te vergroten...
Als bloedvaten vernauwen word de bloedomloop minder idd en dat is gevaarlijk.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#11
ChefCurry zei:
Als bloedvaten vernauwen word de bloedomloop minder idd en dat is gevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Kun je er nog wat tegen doen? Ja niet gebruiken maar wat zorgt ervoor dat je bloedsomloop weerr beter gaat stromen?
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Travis777 zei:
Kun je er nog wat tegen doen? Ja niet gebruiken maar wat zorgt ervoor dat je bloedsomloop weerr beter gaat stromen?
Klik om te vergroten...
Masseer de plek waar je last hebt van vasoconstrictie, zorg ervoor dat je warm blijft, warme douche is af te raden maar dikke sokken en handschoenen doen al wonderen, mocht je roken stop hiermee tot je klachten weg zijn hetzelfde geld voor het gebruik van drugs, probeer een beetje in beweging te blijven door bijv elk halfuur de trap op en af te gaan en beperk je zout inname.
Wat extra magnesium kan ook geen kwaad.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bryex zei:
langdurige opname. Héb ik zelf geen moment over nagedacht welke keuze ik ging maken. Dit is de enigste oplossing. Als dit niet gaat helpen is het afgelopen. Maar ik ga wel met zin en motivatie naar de kliniek. alleen ff kijken hoe ik er kom haha. Niemand kan me ophalen of brengen. zal wel een taxi bestellen
Klik om te vergroten...
Dat is een goede instelling! Ik wens je heel veel succes! Hou je ons op de hoogte?😊

Ik weet niet of je het kindje kent op jouw profielfoto maar misschien niet zo fijn als die op een drugsforum staat?🙈
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Torchic zei:
Dat is een goede instelling! Ik wens je heel veel succes! Hou je ons op de hoogte?😊

Ik weet niet of je het kindje kent op jouw profielfoto maar misschien niet zo fijn als die op een drugsforum staat?🙈
Klik om te vergroten...
Dat is mn half-zusje. Die woont samen met mn moeder en stiefvader in luxemburg. Zou zo graag weer in contact willen komen met mn moeder maar dat gaat niet samen met haar vriend waar ik niet mee overweg kan. Spreek mn moeder al jaren niet meer. Mn vader is er helaas niet meer. Heb geen familie meer en dan ben je de 20 gepasseerd. Het is wat het is. eenzaamheid doet zeer. vooral als je in de bloei van je leven hoort te zijn.
B
BryexLid
01-01-2024, 00:00
#15
image.jpgDit zijn mijn knieën op het moment.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."