Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zonde om deze spul gewoon in te nemen. In een verdamper of glas bolpijp proeft het als een zacht pepermunt smaakt, en slaat ook keihard aan. Zelfs maar 50mg zou zat zijn. Daarom de bekend zijn als crystal meth vervanger. Alleen smaakt beter. Misschien wel de smalelijkste rc dat ik ooit gerookt heb. De Bromo versie dan, kan niet veel zeggen over de fluro or chloro sorten."