Hoe was het festival en de 1p lsd daar? Ben wel benieuwd
Ik zal het even rapportje maken:
Het festival en de ervaring waren niet opperbest. Waarschijnlijk heb dit invloed op elkaar gehad.
Wie: ik + (iemand aan de xtc)
Wat: 50ug/l 1p-lsd
13.00
Direct bij binnenkomst heb ik de zegel ingenomen. Het kan immers een aantal uur duren voor dit werkt.
14.00
Zoals alle eerdere keren met lsd ervaar ik wat ik kan benoemen als een suiker flauwte. Het begint te werken. Ik werd de.vorige keren misselijk. Wat daarbij helpt is in beweging blijven. We besloten dus ook wat rondjes te lopen langs de vele stages (waarvan de muziek van de buur-stage eigenlijk altijd wel te horen was)
14.30 ik liep rond met een goede glimlach, ik merk dat ik mijn humeur wel veel meer moet sturen. Wanneer we gingen zitten kakte ik ook snel in.
15.00 we hebben een plekje gevonden in de zon op het gras, er werd muziek gedraaid met behulp van strijk instrumenten. Dit deed mij goed. Ik ben in het gras gaan liggen en genoot van de beweging van de bomen, de patronen die werden geprojecteerd in de zuilen op de stage en het gras tussen mijn vinger. Wel had ik last van spierstuipen. Ik herken dit uit vorige keren. Het is niet zozeer dat de spier samentrekt, maar dhet brengt wel dit gevoel mee. Vooral in mn bovenbenen.
16.00 we zijn weer gaan lopen en gezien de mdma zn werk deed bij mijn vriendin, wilde ze graag de dansvloer op. Ik voelde mij hier helemaal niet thuis. Ik 'voelde' de muziek niet..ik had geen ritme, en in tegenstelling van de zelfvertrouwen bij mdma was ik nu erg onzeker over mijn bewegingen.
16.30 Ik wilde mijn stemming graag redden. Zal ik xtc nemen?
Toch maar niet gedaan. Over 2 weken heb ik mijn favoriete festival, en het zou zonde zijn als ik daar niet optimaal kan genieten.
Ik vertelde mn vriendin dat dansen niet ging. Ze begreep dit en we gingen de komende 2 uur naar alle mooie mensen kijken.
Ik merk met mdma (6apb) dat ik erg sociaal word, en dat veel mensen ook mij benaderen. Of dit nu door het soort festival komt of door mijn staat van zijn weet ik niet... Maar er kwam geen contact.. van geen van bijde partijen.
Wel was mn gezicht licht verdoofd, dus zal mijn glimlach niet heel uitnodigend zijn geweest.
Rond 19.00 hebben we nog even gedanst. Nu de 1p-lsd uit mn lichaam was ging dit wel weer aardig. 20.00 hebben we besloten het festival te verlaten.
Het festival zelf:
Wij vermoede dat er niet heel veel mdma'ers rondliepen op dit festival. Het overgrote deel liep met grote kannen alcohol. Bijzonder weinig flesjes water. Dit kan invloed hebben gehad waarom ik minder connectie voelde met de mensen. Ook de muziek die eigenlijk overal door elkaar heen te horen was hielp hier niet bij.
De drugs:
Ik denk dat 50ug/l best een prima dosis is voor een festival. Als je de sfeer er in weet te houden voelt het best prima. Ik ga met 2 weken een candyflip 1p-lsd (50ug/l) met 6apb(180mg) proberen. Eens zien wat dat voor effect zal hebben.
Ik oordeel mischien te vroeg, mar ik denk dat niets echt aan mdma/6apb kan tippen op festivals.