Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvergelijkbare drug voor 6APB

vergelijkbare drug voor 6APB

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan je niet beter gewoon een lage exacte dosis MDMA (crystal) doen?
r
rachelledevriesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatst heb ik 6APB gebruikt en ik was erg tevreden mee. Alleen zijn de meeste raves waar ik heen ga van 23:00-06:00 en daarvoor is de werking van deze drug net wat te lang. Het effect heeft bij mij ongeveer 10 uur geduurd. Ik ben nu dus opzoek naar een drug dat hetzelfde effect heeft als 6APB: bij mij voelt dat als een soort combinatie van sos en xtc waar je je heel licht voelt en blij maar wel aanwezig bent en kan genieten van de muziek. XTC vind ik niet zo chill omdat ik er niet echt van kan genieten en steeds moet bijnemen of heel hoog moet doseren om er echt iets van te voelen.
Dus het effect van 6APB vind ik echt perfect voor mij dus ben alleen opzoek naar iets dat wat korter werkt.
alvast bedankt!!
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
3mmc misschien?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
rachelledevries zei:
Laatst heb ik 6APB gebruikt en ik was erg tevreden mee. Alleen zijn de meeste raves waar ik heen ga van 23:00-06:00 en daarvoor is de werking van deze drug net wat te lang. Het effect heeft bij mij ongeveer 10 uur geduurd. Ik ben nu dus opzoek naar een drug dat hetzelfde effect heeft als 6APB: bij mij voelt dat als een soort combinatie van sos en xtc waar je je heel licht voelt en blij maar wel aanwezig bent en kan genieten van de muziek. XTC vind ik niet zo chill omdat ik er niet echt van kan genieten en steeds moet bijnemen of heel hoog moet doseren om er echt iets van te voelen.
Dus het effect van 6APB vind ik echt perfect voor mij dus ben alleen opzoek naar iets dat wat korter werkt.
alvast bedankt!!
Klik om te vergroten...
Haha, zoveel empathogenen met een goede balans in de effecten zijn er niet hoor.

Ik weet niet of je wel eens 4-MMC hebt gehad? Dat is een van de andere toppers; al gaat die wat meer richting de stimulerende middelen en wat minder richting het empathogene (maar goed, je zegt MDMA ook niet zo leuk te vinden dus dat ligt daarmee op een lijn).
4-MMC duurt ook niet zo lang, tenminste, als je ermee weet te stoppen want je krijgt er cravings van als de hel.

Verder gaat het denk ik dus lastig worden. Andere empathogenen zijn vaak een stuk minder energiek (MDA, 5-MAPB, 4-FMA), of gaan meer richting het psychedelische (5-APB / aMT, maar die duren ook lang), of het is vooral stimulerend (3-FA).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
rachelledevries zei:
Laatst heb ik 6APB gebruikt en ik was erg tevreden mee. Alleen zijn de meeste raves waar ik heen ga van 23:00-06:00 en daarvoor is de werking van deze drug net wat te lang. Het effect heeft bij mij ongeveer 10 uur geduurd. Ik ben nu dus opzoek naar een drug dat hetzelfde effect heeft als 6APB: bij mij voelt dat als een soort combinatie van sos en xtc waar je je heel licht voelt en blij maar wel aanwezig bent en kan genieten van de muziek. XTC vind ik niet zo chill omdat ik er niet echt van kan genieten en steeds moet bijnemen of heel hoog moet doseren om er echt iets van te voelen.
Dus het effect van 6APB vind ik echt perfect voor mij dus ben alleen opzoek naar iets dat wat korter werkt.
alvast bedankt!!
Klik om te vergroten...
Hoe hoog doseer je?

Want ik doseer zelf zo laag mogelijk (met nog wel genoeg gewenst effect) en daarbij duurt het eigenlijke effect dichterbij die 7 uur van jouw raves dan 10 uren. Al zit het samen met de na-stimulatie wel op de 10 uren of iets meer zelfs.

Misschien dat je nog kunt proberen iets lager te doseren. Of bedoel je met die 10 uren inclusief de na-stimulatie?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
rachelledevries zei:
Laatst heb ik 6APB gebruikt en ik was erg tevreden mee. Alleen zijn de meeste raves waar ik heen ga van 23:00-06:00 en daarvoor is de werking van deze drug net wat te lang. Het effect heeft bij mij ongeveer 10 uur geduurd. Ik ben nu dus opzoek naar een drug dat hetzelfde effect heeft als 6APB: bij mij voelt dat als een soort combinatie van sos en xtc waar je je heel licht voelt en blij maar wel aanwezig bent en kan genieten van de muziek. XTC vind ik niet zo chill omdat ik er niet echt van kan genieten en steeds moet bijnemen of heel hoog moet doseren om er echt iets van te voelen.
Dus het effect van 6APB vind ik echt perfect voor mij dus ben alleen opzoek naar iets dat wat korter werkt.
alvast bedankt!!
Klik om te vergroten...
Als je tevreden bent met de effecten kun je ook gewoon je dosis wat eerder nemen.
r
rachelledevriesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Hoe hoog doseer je?

Want ik doseer zelf zo laag mogelijk (met nog wel genoeg gewenst effect) en daarbij duurt het eigenlijke effect dichterbij die 7 uur van jouw raves dan 10 uren. Al zit het samen met de na-stimulatie wel op de 10 uren of iets meer zelfs.

Misschien dat je nog kunt proberen iets lager te doseren. Of bedoel je met die 10 uren inclusief de na-stimulatie?
Klik om te vergroten...
ik begon om 21:00 met een halve pellet van 130 mg om te kijken of het niet verkeerd viel. Toen om 22:00 een hele pellet erbij. Om 00:00 kwamen we aan op de rave en voelde ik hem nog niet zo dus nog een halfje bijgedaan. Toen na het feest nog op een after gezeten en nog wel goed gevoeld tot een uur of 08:30 daarna vooral heel erg high voelen maar nog wel goed op techno gaan. Om 10:30 kwam ik thuis en geprobeerd te slapen maar dat ging vrij moeilijk, was nog heel veel aan het slikken met mn mond.

Maar zorgt een hogere dosering niet alleen voor een groter effect (en niet perse korte werking)? en dat alleen als je bijneemt na een paar uur dat het effect dan langer duurt?
r
rachelledevriesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Haha, zoveel empathogenen met een goede balans in de effecten zijn er niet hoor.

Ik weet niet of je wel eens 4-MMC hebt gehad? Dat is een van de andere toppers; al gaat die wat meer richting de stimulerende middelen en wat minder richting het empathogene (maar goed, je zegt MDMA ook niet zo leuk te vinden dus dat ligt daarmee op een lijn).
4-MMC duurt ook niet zo lang, tenminste, als je ermee weet te stoppen want je krijgt er cravings van als de hel.

Verder gaat het denk ik dus lastig worden. Andere empathogenen zijn vaak een stuk minder energiek (MDA, 5-MAPB, 4-FMA), of gaan meer richting het psychedelische (5-APB / aMT, maar die duren ook lang), of het is vooral stimulerend (3-FA).
Klik om te vergroten...
Ik heb wel eens buisjes van 5-MAPB/4-FMA gedaan waar ik ook wel tevreden was met het effect alleen koste het wel 3 buisjes voor ik wat voelde dus dat vind ik dan nogal prijzig.
zoals ik zei ben ik nu afhankelijk van een website, daar hebben ze wel 2-MMC en 4-FMA pellets maar geen 4-MMC. Heb je een idee of pellets 2-MMC of 4-FMA dan beter zullen zijn? (ik doe liever niet poeder omdat ik dat vervelend vind met doseren / bijnemen)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
rachelledevries zei:
ik begon om 21:00 met een halve pellet van 130 mg om te kijken of het niet verkeerd viel. Toen om 22:00 een hele pellet erbij. Om 00:00 kwamen we aan op de rave en voelde ik hem nog niet zo dus nog een halfje bijgedaan. Toen na het feest nog op een after gezeten en nog wel goed gevoeld tot een uur of 08:30 daarna vooral heel erg high voelen maar nog wel goed op techno gaan. Om 10:30 kwam ik thuis en geprobeerd te slapen maar dat ging vrij moeilijk, was nog heel veel aan het slikken met mn mond.

Maar zorgt een hogere dosering niet alleen voor een groter effect (en niet perse korte werking)? en dat alleen als je bijneemt na een paar uur dat het effect dan langer duurt?
Klik om te vergroten...
Oh ja met 6-APB zou ik niet bijpakken nee. Dat kan het wel langer laten duren. Sowieso heb je best een hoge dosis te pakken, als ik goed doorreken naar 390 milligram.

Wat je ook nog kan proberen is om vroeger de 6-APB in te nemen. Dat je bijvoorbeeld om 21.00 uur de 6-APB neemt. Dan zou je wel rond 06.00 uur moeten kunnen slapen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
rachelledevries zei:
Ik heb wel eens buisjes van 5-MAPB/4-FMA gedaan waar ik ook wel tevreden was met het effect alleen koste het wel 3 buisjes voor ik wat voelde dus dat vind ik dan nogal prijzig.
zoals ik zei ben ik nu afhankelijk van een website, daar hebben ze wel 2-MMC en 4-FMA pellets maar geen 4-MMC. Heb je een idee of pellets 2-MMC of 4-FMA dan beter zullen zijn? (ik doe liever niet poeder omdat ik dat vervelend vind met doseren / bijnemen)
Klik om te vergroten...
Mwah in dat geval zou ik niet te veel gaan experimenteren met wat er is. Imo zijn de leukste stimulanten al wel verboden. 6-APB is een van de weinig overgebleven fijne stimulerende middelen. Dus dan liever daar beter mee leren omgaan :wink:

6-APB heeft wel een redelijk kleine sweetspot; daar waar de dosis precies goed is. Bij mij ligt die op 150 milligram 6-APB succinaat.
N
Natural Born PsychonautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Allereerst heb je vrij kort achter elkaar gedoseerd. Een middel als 6-APB schijnt langzaam op te komen en lang door te werken, dus logisch dat het dan lang kan doorwerken. Vaak/soms werken middelen juist langer door als je gespreid inneemt en wordt de intensiteit maar een beetje beter. Nu je je gevoeligheid kent kan je aan het begin van de avond en wat grotere dosis nemen en dan later misschien nog iets kortwerkends erbij indien gewenst.

Ik ga binnenkort 6-APB voor het eerst nemen, maar dan neem ik een redelijk voorzichtige dosis om te testen hoe sterk deze werkt. Duurt het lang voordat ik op de piek zit, dan neem ik niks meer bij. Dan stap ik op een gegeven moment over op een middel dat ik ken en ga ik daar mee verder, bv miauw of coke. Omdat ik combineer doe ik dan ook extra voorzichtig met doseren. Ik neem doorgaans een milde dosis GHB bij een upper die craving veroorzaakt. Dan heb je daar weinig last van. Je stemming blijft veel meer stabiel positief. Bij een andere gelegenheid zal ik dan een hogere dosis 6-APB pakken.

Ik vind Miauw (4-MMC) of 3-MMC fijne stimulerende middelen die kort duren en snel werken. Ik heb ze vooraf in capsules gewogen zodat je er zo een uit je zak kan graaien om de effecten te versterken. Ze geven weinig bijwerkingen of naar na-effecten.

Als ik niet kan slapen pak ik een benzo. Dat doe ik altijd wel na een upper want ik blijf anders echt nog zo lang wakker liggen. En veroorzaakt alleen maar meer kater en slaapgebrek is ook niet gezond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."