Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen enkele drugs werkt nog na 3cmc gebruik

Geen enkele drugs werkt nog na 3cmc gebruik

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tequila vodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog iemand het probleem na 3cmc genomen te hebben dat geen enkele drugs geen of nauwelijks effect meer heeft. En dan heb ik het zelfs over enkele weken langer weet ik niet want zolang heb ik niet kunnen wachten. Wat ik daarna gebruikt heb cocaïne, speed, xtc niks werkte nog. Ben ik echt de enigste l?? Had 3xtc pillen genomen en deed totaal niks coke gerookt deed ook totaal niks speed gaf wel een beetje effect maar dan vooral negatief. Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen 3cmc doet ook niet veel meer buiten de negatieve bijwerkingen
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat dacht je van een tijdje geen drugs doen?

Wat voor zin heeft het als het toch niks doet om te blijven nemen waardoor je tolerantie alleen nog hoger word.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jazeker, een bekend fenomeen genaamd gewenning en al je serotonine is weg. Dus het duurt weer even voordat dat aangevuld is.
Geduld en gebruik met mate
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dacht dat deze clown al een permaban te pakken had maar hij was 3 maanden en nu terug met een ander account?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Torchic zei:
Precies dit! Was ook mijn eerste gedachte!
Klik om te vergroten...
Ook de mijne 🤔🧐 duik er morgen ff in
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
@tequila vodka heb je zelf nog een antwoord op de vraag van @FredKroket ?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik had al een report gestuurd deze gast had een perma ban wegens ongeloofelijke doseringen en schelden volgens mij
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
@tequila vodka hoe gaat het ermee tegenwoordig?

Je gebruik nog een beetje onder controle?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Dacht dat deze clown al een permaban te pakken had maar hij was 3 maanden en nu terug met een ander account?
Klik om te vergroten...

Hmmm z'n ban zou dan inmiddels opgeheven zijn dan toch?
Dan kan ie gewoon weer met z'n oude account inloggen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
@tequila vodka ga nou eens hulp zoeken. Je bent verslaafd.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd gekke man
t
tequila vodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
idd gekke man
Klik om te vergroten...
Was nochtans de waarheid
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Something about M to the N to the US... All together...
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klinkt alsof al je receptoren al een heel eind naar de klote zijn en jezelf niet genoeg tijd geeft om ze te laten repareren.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequila vodka zei:
Was nochtans de waarheid
Klik om te vergroten...
tuurlijk , en waarom werd je geband
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequila vodka zei:
Was nochtans de waarheid
Klik om te vergroten...
Gast, je weet dat dubbelaccounts niet zijn toegestaan. Hoezo probeer je het nog een keer?
t
tequila vodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Gast, je weet dat dubbelaccounts niet zijn toegestaan. Hoezo probeer je het nog een keer?
Klik om te vergroten...
Is er geen tijd genoeg tussen? En ik ga mij niet meer zo gedragen was te ver weg van de drugs
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Parel van een topic hier: https://drugsforum.nl/threads/3cmc-snuiven-geen-effect-grote-dosis-bommetje-wel-effect.73801/
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequila vodka zei:
Is er geen tijd genoeg tussen? En ik ga mij niet meer zo gedragen was te ver weg van de drugs
Klik om te vergroten...

Er is zeker genoeg tijd verstreken. De ban op je vorige account zou nu opgeheven moeten zijn.

Dubbelaccounts zijn alsnog niet toegestaan, maar je bent wèl weer welkom op je vorige account.

(Toch? Of had ie wel een permaban? Ik krijg zijn vorige account niet getagged of gevonden via de zoekfunctie)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequila vodka zei:
Is er geen tijd genoeg tussen? En ik ga mij niet meer zo gedragen was te ver weg van de drugs
Klik om te vergroten...
Een dubbelaccount is hoe dan ook niet toegestaan. Bij deze hier een waarschuwing voor: als je ze blijft aanmaken kunnen we uiteindelijk ook je originele account bannen.

Ik heb even gekeken naar je ban, de drie maanden zijn inderdaad voorbij. Echter, doordat je twee bans kort op elkaar hebt gehad heeft het systeem er een langere ban van gemaakt. Ik stuur de admin een berichtje of hij je ban op wil heffen, maar tot die tijd moet je geduld hebben (als het goed is kun je bij je originele account zien wanneer je ban verloopt).

Geen dubbelaccounts is een harde regel, waar we ons bij andere leden aan hebben gehouden en waar we ons dus ook bij jou aan houden.



Dat je je niet meer zo gaat gedragen hoop ik inderdaad van harte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."