Iemand ervaring met de verschillen tussen Eutylone poeder (hcl) en het gewone Chrystal? Een vendor had enkel nog maar het "poeder" (ik ben kleurenblind dus veel kan ik niet vertellen, wel dat het voor mij op roze leek en volgend een app bruin aangeeft met een hint van rood, waardoor men Daltonisme idd wel eens roze zou kunnen herkennen ipv het werkelijke kleur, kan wel een foto posten als iemand dat wil, ook al mag speculeren niet, een kleur mag toch meegedeeld worden, niet?). Net als vele coke, maar veel meer uitgesproken, vond ik dat het eerder "gel" achter was dan poeder, crushen hoeft bijna niet, enkel om de schilftertjes fijn te krijgen maar ze blijven zelf makkelijk hangen aan je mesje, nasaal totaal geen discomfort en amper smaak. Bij Chrystal had ik ook geen last. Ik was nu aan het twijfelen voor een volgende aankoop om terug bij vendor X de HCL te nemen of bij vendor Y de kristallen, prijs is zowat hetzelfde. Qua effect had eutylone behalve lang wakker wanneer te laat genomen nooit echt een invloed (adhd en zo, is bij vele hetzelfde, tot nu toe enkel positief succes met nep, 3-dck en O-pce, maar die laatste vind ik onaangenaam, hoewel hij echt wel werkt. Speed houdt me wakker maar wordt ik superrustig van, coke houdt me gewoon wat langer wakker en ik krijg het gevoel dat ik makkelijker een biertje meer kan binnenspelen zonder zat te worden maar dat is het dan ook, 4 ho MET, DMT en 5 meo DMT doen ook nies met me, 2CB-fly ook niet, Eutylone leek me net als 2-mcc gewoon helder wakker te houden zonder enige andere invloed, maar eutylone beter voor de neus, vandaar die keuze).
Dus na een veel te lange uitleg, iemand ervaringen tussen de HCL en kristal variant en wat liever aan te raden?