#1
Er was ooit een documentaire op tv waar iemand elke maand zwaar doseerde op een soort paddo, waardoor de cluster hoofdpijn de rest van de maand weg was.
Denk je dat dit beter helpt dan dissociatieve middelen? Las er ergens ook iets over inderdaad!Je zou kunnen proberen om te micro doseren van psilocybin.
Betwijfel of dit beter werkt persoonlijk. Maar zou ook zeggen dat constant dissociatieven nemen tegen pijn ook geen goed idee is. Misschien andere rc opioiden?Denk je dat dit beter helpt dan dissociatieve middelen? Las er ergens ook iets over inderdaad!
Als je echt op zoek bent naar een pijnstiller dan is O-DSMT de voor de hand liggende optie. Er zijn nog een paar andere rc opioïden op de markt (zoals @plex net al aangaf), maar dat is oppassen — ze zijn erg potent.Ik zoek al een tijdje naar een RC met een sterk pijnstillend effect.
Het is enkel tijdelijke symptoombestrijding helaas, beiden zijn niet houdbaar op termijn en zullen je hevige verslavingen geven en lichamelijke klachten, zoals een kapotte blaas en nieren, en een opiatenverslaving. Bovendien valt helemaal niet te functioneren met dissociatieven pijnstilling.O-DSMT was altijd geweldig, maar as we know, is het de afgelopen tijd verschrikkelijk duur en gaat mijn gehele inkomen naar huur. Dit is dus helaas geen optie meer.
Ik heb gelezen dat 2f ket een goedkopere optie zou kunnen zijn, maar vroeg ik mij af of jullie wellicht iets beters in gedachten hadden.
Er is nog niet zoveel onderzoek naar psilocybine gedaan om het als medicijn toe te passen tegen clusterhoofdpijn (en een probleem is dat artsen hallucinaties zien als ernstige bijwerkingen). Dus het is nog niet goedgekeurd als medicijn. Maar er zijn wel gedegen onderzoeken gedaan die inderdaad interessante effecten vonden.Denk je dat dit beter helpt dan dissociatieve middelen? Las er ergens ook iets over inderdaad!
Volgens mij hen ik die ook gezien ja. Inderdaad een macrodose - iets van 3,5 gram of zelfs meer. Ik kan me nog herinneren dat die kerel echt door de trip heen moest, hij vond dat vreselijk maar het was wel zijn redding.Er was ooit een documentaire op tv waar iemand elke maand zwaar doseerde op een soort paddo, waardoor de cluster hoofdpijn de rest van de maand weg was.
Die was t ja!Volgens mij hen ik die ook gezien ja. Inderdaad een macrodose - its van 3,5 gram of zelfs meer. Ik kan me nog herinneren dat die kerel echt door de trip heen moest, hij vond dat vreselijk maar het was wel zijn redding.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."