Ik ben geen chemicus en ik weet niks van 6-APB maken maar als je ratio 50/50 is kan je volgens mij beter ergens anders werken. Misschien is de embellage van de Albert Heijn wat voor zo iemand.waaneer je 6APB maakt van een racemisch (R+S enantiomeer) starter materiaal, maak je automatisch ook 5APB (en soms 4APB) in een 50/50 ratio.
Trouwens, die enantiomeren hoeven toch niet altijd 2 zijdig spiegelbeeldend te zijn, het kunnen er toch ook 3 of 4 zijn? Of lul ik nu? Zoals de verschillende soorten Amfetamine zouten in Adderal?
Ik zou zeggen dat het wel stereoisomeren zijn, maar geen enantiomeren. Dat is dan wel een beetje een definitie-kwestie, waarvan ik niet exact weet hoe letterlijk je het spiegelbeeldgehalte van enantiomeren moet nemen.Trouwens, die enantiomeren hoeven toch niet altijd 2 zijdig spiegelbeeldend te zijn, het kunnen er toch ook 3 of 4 zijn? Of lul ik nu? Zoals de verschillende soorten Amfetamine zouten in Adderal?
Ik ga nooit uit van wat een commercieel bedrijf mij verteld bij dit soort producten. Wel leuk dat ze het er bij vermelden!Mijn vendor stuurde me een test rapport: 15% inactieve 4-apb, 85% 6-apb succinaat.
Je maakt altijd 50/50 bij organische synthese, tenzij je echt je best doet en begint met het tartaraat zout (dat maakt pure S 6APB), maar dat is voor de average Chinees veel te moeilijk en te duur 🤷Ik ben geen chemicus en ik weet niks van 6-APB maken maar als je ratio 50/50 is kan je volgens mij beter ergens anders werken. Misschien is de embellage van de Albert Heijn wat voor zo iemand.
Amfetamine is of linksdraaiend of rechts, het zout is gewoon een ester die op een radicaal (atoom) wordt geplakt. Dit kan zijn Cl-, Br-, F- (deze is cursed tho), Tartaraat, Citraat, Vitamine C etc.Trouwens, die enantiomeren hoeven toch niet altijd 2 zijdig spiegelbeeldend te zijn, het kunnen er toch ook 3 of 4 zijn? Of lul ik nu? Zoals de verschillende soorten Amfetamine zouten in Adderal?
Deze opmerking was voor mij de reden om niet meteen blindelings bij een van de bekende vendors bij te bestellen.Heb toch al bij 6-APB van verschillende vendors deze uitslag gehad,
Die batch dus gisterenavond geprobeerd voor een queer techno feest. Ingenomen toen ik dacht weg te gaan, wat uiteindelijk pas nog een kwartier later lukte. Dik half uur fietsen. Bij de ingang (klein uur na inname) was ik voor mijn gevoel duidelijk onder invloed. "Als ik dan nog maar binnen kom ...."Vanavond een dergelijke uitslag ontvangen: hoofddbestanddeel 6-apb, daarnaast een significant aandeel 5-apb.
Dat kan dus een verhouding 51/49 betekenen.
Dat gebeurt vaak inderdaad. Het schijnt dat 6-APB relatief lastig te synthetiseren is (en bovendien wordt het in gore Chinese labs gemaakt).Beste DFers,
Ik heb mijn 6-apb laten testen afgelopen week, en hier zit dus een beetje 5-apb in.
Nu vroeg ik mij af of andere mensen dit eerder gezien hebben en in hoeverre dit uit maakt.
Mijn laatste keer XTC is 11 weken geleden, en ik ben van plan volgende week een 120mg dosis van deze 6apb te nemen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
mvg,
Glorytripper
Beste DFers,
Ik ben van plan volgende week een 120mg dosis van deze 6apb te nemen.
In mijn, geteste, 6-apb zat ook een klein beetje 5-apb. Ik ben geen scheikundige (lees: nul scheikundige kennis), maar ik heb me ooit ergens ingelezen dat het eigenlijk niet kan dat er géén 5-apb in je 6-apb zit. Maar ik kan hier ongetwijfeld helemaal naast zitten.Beste DFers,
Ik heb mijn 6-apb laten testen afgelopen week, en hier zit dus een beetje 5-apb in.
Nu vroeg ik mij af of andere mensen dit eerder gezien hebben en in hoeverre dit uit maakt.
Mijn laatste keer XTC is 11 weken geleden, en ik ben van plan volgende week een 120mg dosis van deze 6apb te nemen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
mvg,
Glorytripper
Jawel dat kan wel. Maar 5-APB en 6-APB zijn sterio-isomeren van elkaar (dus moleculen met dezelfde bestanddelen maar een net andere configuratie). Nou ben ik zelf niet helemaal bekend met de synthese van 6-APB. Maar er zijn manieren waarop je gespiegelde moleculen gescheiden van elkaar kunt houden door een proces wat isomeriseren heet, en door syntheseroutes met een bepaalde elektronenconfiguratie te gebruiken.In mijn, geteste, 6-apb zat ook een klein beetje 5-apb. Ik ben geen scheikundige (lees: nul scheikundige kennis), maar ik heb me ooit ergens ingelezen dat het eigenlijk niet kan dat er géén 5-apb in je 6-apb zit. Maar ik kan hier ongetwijfeld helemaal naast zitten.
PS: in mijn geval waren het 130mg pellets. Succinate.
Dit is waarschijnlijk niet expres toegevoegd. 6APB’s zijn optische enantiomeer is 5APB (gespiegeld).Beste DFers,
Ik heb mijn 6-apb laten testen afgelopen week, en hier zit dus een beetje 5-apb in.
Nu vroeg ik mij af of andere mensen dit eerder gezien hebben en in hoeverre dit uit maakt.
Mijn laatste keer XTC is 11 weken geleden, en ik ben van plan volgende week een 120mg dosis van deze 6apb te nemen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
mvg,
Glorytripper
In ieder geval lukt het de uitvinder David Nichols wel om gewoon zuivere 6-APB te maken.Jawel dat kan wel. Maar 5-APB en 6-APB zijn sterio-isomeren van elkaar (dus moleculen met dezelfde bestanddelen maar een net andere configuratie). Nou ben ik zelf niet helemaal bekend met de synthese van 6-APB. Maar er zijn manieren waarop je gespiegelde moleculen gescheiden van elkaar kunt houden door een proces wat isomeriseren heet, en door syntheseroutes met een bepaalde elektronenconfiguratie te gebruiken.
Ik heb alleen wel eens foto's gezien van Chinese labs waarin research chemicals gemaakt worden. En daar nemen ze het niet zo nauw met de hygiëne. Dus het kan best zijn dat ze hun apparatuur niet goed schoonmaken, of dat ze de isomerisatie niet zo nauw nemen. Dan kan je een onzuiver product krijgen. Maar als je je daar gewoon niks van aantrekt.. tja. Meer winst![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."