#1
nooit probremen mee gehad, nam er af en toe eentje voor het slapen als ik een drukke dag voor de boeg had, sliep een goeie acht uur en was zo fris als iets. natuurlijk niet elk dag nemen vermoed ik.
Flubromazepam is the name used for a benzodiazepine derivative which was first made in 1960,[1] but was never marketed and did not receive any further attention or study until it started to be sold as a research chemical in late 2012. Its closest relative is phenazepam. Replacing the 2'Cl with a 2'F is the single alteration. Flubromazepam is currently being studied.[2] It presumably has sedative, hypnotic, muscle relaxant, and antiepileptic effects common to all benzodiazepine derivatives. A closely related compound, 5-(2-Fluorophenyl)-7-bromo-1,3-dihydro-2H-1,4-benzodiazepin-2-one,[3] also appears to have been sold under the same name. Its onset is around 4 hours and reaches its peak at 8 hours.
Mij werd dat 'simpel' uitgelegd dat er nog werkzame stoffen in je bloed / lichaam zitten. En je de 2e dag als je zo'n langwerkende benzo neemt. Kijk uit met de dosis en alcohol is al helemaal uit den boze.. denk aan evenwichtsverlies geheugenverlies etcSmartieAndMe zei:Overigens loopt de halfwaardetijd niet volledig gelijk met het effect, dus als je een middel niet meer voelt kan het nog wel in je bloed aanwezig zijn. Dat veroorzaakt ook het stapeleffect wat je hebt bij bijvoorbeeld GHB en Ketamine. De tweede dosis is heftiger dan de eerste, ondanks dat je misschien hetzelfde of zelfs lager doseert.
Hoe en waarom heb ik geen idee van, weet alleen dat het ongeveer zo werkt![]()
Ik geloof ook wel dat je nog kunt functioneren, maar merkte je het effect nog? Zagen anderen nog iets aan je?d.d.g. zei:Heb ze al een paar keer na een feestje genomen maar ondanks de lange halfwaarde tijd heb ik de dag erna gewoon een schutting gezet met de buurman zonder problemen.
ZERO- zei:Van dit topic ben ik weer een beetje slimmer geworden. Flubromazepam klinkt voor mij nu trouwens als iets wat eigenlijk best wel onhandig is om te gebruiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."