Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDesigner drugs ipv wat aan werd geboden?

Designer drugs ipv wat aan werd geboden?

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat het testen (en vertel het ons).

Speculeren is tegen de regels, maar er is inderdaad een gangbare cathinone die rood smelt.

Mocht je toch die 'mystery' rode stof willen roken voor je je test resultaat hebt, probeer hem dan niet te laten verbranden.

Maar wat je hebt kunnen en mogen we je dus niet zeggen.
s
spacemonautLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes. Ik heb onlangs van een nieuwe nachtapotheker wat besteld. Keta en mdma zou het moeten zijn.

Ik heb thuis natuurlijk eerst een nakje keta neergelegd, niet te groot om even te testen. Merkte amper wat dus heb daarna een minstens k hole lijn gelegd. Het had een zoute nasmaak. Niet het minty smaakje die je een half uur na je neus ophalen nog eens voelt. Ook niet dissociatief. Ik kon mijn pc nog prima bedienen en lopen was misschien IETS lastiger.

Die mdma zag er ook raar uit. Meer als een cathinone duz ik dacht ik leg wat op n folie verbrand het en kijk wat er gebeurd. ( niet gerookt verder hoor )

Anyway eerst smolt het, daarna werd het bloed rood en daarna verbrandde het. En een vieze stank.

Ik ga het nog laten testen, maar dat kan helaas pas met aantal dagen. Ik dacht misschien dat er hier iemand is die evt al wat informatie zou hebben
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan je alvast meegeven dat waarschijnlijk de meest geplaatste reactie gaat worden dat speculieren hier niet is toegestaan en dat testen de enige mogelijkheid is te weten te komen wat je hebt.
Overigens, keta met een minty smaakje... Dat zou wel een mooi iets zijn, ik krijg altijd zo'n chemische drip!
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou niet meer zelf proberen en echt wachten tot je de uitslag hebt. Als ik het niet vertrouw dan neem ik het ook niet. Dus als het er anders uit ziet of anders ruikt gewoon ff laten liggen. Better safe then sorry.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
verdere informatie valt onder speculeren zonder testen , en dat mag niet volgens de forum regels , beste is dus de test afwachten :)
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
JohnGalt zei:
Ik kan je alvast meegeven dat waarschijnlijk de meest geplaatste reactie gaat worden dat speculieren hier niet is toegestaan en dat testen de enige mogelijkheid is te weten te komen wat je hebt.
Overigens, keta met een minty smaakje... Dat zou wel een mooi iets zijn, ik krijg altijd zo'n chemische drip!
Klik om te vergroten...

Meer mensen naar verluidt hebben dat minty smaakje bij ketamine en andere disso's.

Zelf heb ik keta maar één keer gebruikt en herinner ik me de smaak niet, maar 2F-DCK en O-PCE herhaaldelijk en die hebben inderdaad iets mint-achtigs.

Denk dat het een beetje is zoals bij koriander, dat sommige mensen heerlijk vinden maar bij anderen als vieze zeep smaakt.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wanneer gaan mensen het nou snappen.... Dat speculeren hier niet is toegestaan ook nie met een mooi verhaaltje.. 😑
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Meer mensen naar verluidt hebben dat minty smaakje bij ketamine en andere disso's.

Zelf heb ik keta maar één keer gebruikt en herinner ik me de smaak niet, maar 2F-DCK en O-PCE herhaaldelijk en die hebben inderdaad iets mint-achtigs.

Denk dat het een beetje is zoals bij koriander, dat sommige mensen heerlijk vinden maar bij anderen als vieze zeep smaakt.
Klik om te vergroten...
Aha, nou ja, ik ben ook nog geen ervaren keta gebruiker, maar mint vind ik wel echt anders smaken! :innocent:
Koriander vind ik trouwens wel weer erg lekker!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."