Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-d2pv

A-d2pv

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
pyRRo beste mensen. We slikken en snuiven geen vuurwerk.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Het is een pyro. Dat zou misschien voldoende informatie moeten zijn om er niet aan te beginnen :)
Klik om te vergroten...
Eigenlijk is het een een gehydrogineerd pyrroline, niet een pyrrolidine (dacht ik) geen waterstof atoom
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Eigenlijk is het een een gehydrogineerd pyrroline, niet een pyrrolidine (dacht ik) geen waterstof atoom
Klik om te vergroten...
Of volgens mij lul ik nu uit mijn nek, maar ik heb net een half uur zitten inlezen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Het is een pyro. Dat zou misschien voldoende informatie moeten zijn om er niet aan te beginnen :)
Klik om te vergroten...
Hoewel ik akkoord ga met het afraden van pyrrolidine gebruik is dit niet het antwoord waar OP naar zocht.

Ik heb het zelf enkele keren geprobeerd dus kan wel delen wat ik ervaren heb.

De rush is middelmatig, zeker niet de meest potente pyrro maar ook geen troep zoals a-pcyp. Licht euforisch en best wel energiek.

Wat me verbaasde is dat het niet enkel een poging is om sterkere drugs in zijn klassement na te bootsen, maar dat het vrij uniek is.

De headspace is best wel dissociatief, kan het een beetje vergelijken met het vapen van o-pce. Bijdoseren is vrij lastig wanneer de neus die je wil gebruiken niet de jouwe is. De bodyload is ook behoorlijk zweverig.

Al bij al een verrassende ervaring maar niet je geld waard. Ik geef het de Poor Man's Pyrro stempel, samen met a-pcyp en 4-cl-pvp.

Maar goed, pyrros komen rechtstreeks uit de balzak van Satan, dus gewoon slimmer om dit stofje te skippen en iets anders kiezen, zoals H2O.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Huh? Zijn we het dan al die tijd al massaal fout aan het spellen met z’n allen of heb je pyro’s en pyrro’s?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Huh? Zijn we het dan al die tijd al massaal fout aan het spellen met z’n allen of heb je pyro’s en pyrro’s?
Klik om te vergroten...
Je hebt pyrrolidine's en Pyrrole's Pyrridine's.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Je hebt pyrrolidine's en Pyrrole's Pyrridine's.
Klik om te vergroten...

Moet niet gekker worden. xD
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Moet niet gekker worden. xD
Klik om te vergroten...
Maar in dit geval is het een pyrrolidine, zoals te zien hier
1673375752066.png

Als het een piperidine was geweest dan was het dit geweest:
1673375809134.png
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
1673376435934.png

Zelfs nog accurater is het "2-phenyl-1-pyrrolidin-1-ylethanone", maar dan nog met een extra benzeenring erbij.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
We slikken en snuiven geen vuurwerk.
Klik om te vergroten...
*Trekt vuurpijl weer uit haar neus*

Ik mag ook niks.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Je hebt pyrrolidine's en Pyrrole's Pyrridine's.
Klik om te vergroten...
Mogelijks is de verwarring ook te wijten aan "pyrovalerone".

Zoals 3,4-Methylenedioxypyrovalerone (MDPV) wat zowel een pyrrolidine als een pyrovalerone is.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Zelfs nog accurater is het "2-phenyl-1-pyrrolidin-1-ylethanone", maar dan nog met een extra benzeenring erbij.
Klik om te vergroten...
Ken je 3-[(2S)-1-methylpyrrolidin-2-yl]pyridine?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Mogelijks is de verwarring ook te wijten aan "pyrovalerone".

Zoals 3,4-Methylenedioxypyrovalerone (MDPV) wat zowel een pyrrolidine als een pyrovalerone is.
Klik om te vergroten...
Het is een drug met een pipperidine ring erin, wat het een pyrovalerone maakt, waar dan weer een methylenedioxyring aan vast zit. Dus ja.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Ken je 3-[(2S)-1-methylpyrrolidin-2-yl]pyridine?
Klik om te vergroten...
Lijkt op nicotine. Kan niet gezond zijn.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Lijkt op nicotine. Kan niet gezond zijn.
Klik om te vergroten...
Klopt.

Dirkjan zei:
Het is een drug met een pipperidine ring erin, wat het een pyrovalerone maakt, waar dan weer een methylenedioxyring aan vast zit. Dus ja.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de toelichting maar bedoelde eigenlijk verwarring tussen pyrro of pyro (pyrrolidine/pyrovalerone) 🥲

Maar we gaan hier enorm off topic.
Kunnen we terug over a-d2pv praten? 😇
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Bedankt voor de toelichting maar bedoelde eigenlijk verwarring tussen pyrro of pyro (pyrrolidine/pyrovalerone) 🥲

Maar we gaan hier enorm off topic.
Kunnen we terug over a-d2pv praten? 😇
Klik om te vergroten...
Jij weet het denk ik op dit vakgebied beter dan mij, die moet ik je toegeven.

Maar je hebt gelijk, a-d2pv. Er is verdomd weinig over te vinden. Het lijkt me echt geen goede drug, vooral die twee benzeenringen schrikken me af.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Jij weet het denk ik op dit vakgebied beter dan mij, die moet ik je toegeven.

Maar je hebt gelijk, a-d2pv. Er is verdomd weinig over te vinden. Het lijkt me echt geen goede drug, vooral die twee benzeenringen schrikken me af.
Klik om te vergroten...
En jij op al de rest 😉

Ik heb het zelf enkele keren geprobeerd dus kan wel delen wat ik ervaren heb.

De rush is middelmatig, zeker niet de meest potente pyrro maar ook geen troep zoals a-pcyp. Licht euforisch en best wel energiek.

Wat me verbaasde is dat het niet enkel een poging is om sterkere drugs in zijn klassement na te bootsen, maar dat het vrij uniek is.

De headspace is best wel dissociatief, kan het een beetje vergelijken met het vapen van o-pce. Bijdoseren is vrij lastig wanneer de neus die je wil gebruiken niet de jouwe is. De bodyload is ook behoorlijk zweverig.

Al bij al een verrassende ervaring maar niet je geld waard. Ik geef het de Poor Man's Pyrro stempel, samen met a-pcyp en 4-cl-pvp.

Maar goed, pyrros komen rechtstreeks uit de balzak van Satan, dus gewoon slimmer om dit stofje te skippen en iets anders kiezen, zoals H2O.

Wat ik ook nog kan toevoegen is dat het niet aangenaam aanvoelt om te vapen of snuffelen. Pyrros zijn al vies maar deze voelt extra vies/onrein aan, alsof het uit een Oost-Aziatische Aldi komt.

Kanker met kanker in een gripzakje.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh sorry ik had helemaal overheen gelezen dat je er ervaring mee had, excuus. Ik dacht dat het voor jou ook nieuw was.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Oh sorry ik had helemaal overheen gelezen dat je er ervaring mee had, excuus. Ik dacht dat het voor jou ook nieuw was.
Klik om te vergroten...
Helaas niet. Heb de eerste post bij de tweede gevoegd voor meer zichtbaarheid. We kunnen naar Het off-topic discussie topic gaan voor de rest.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Het is een pyro. Dat zou misschien voldoende informatie moeten zijn om er niet aan te beginnen :)
Klik om te vergroten...
volledig mee eens begin niet aan deze devilish drugs

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."