Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2FMA proberen op ADE

2FMA proberen op ADE

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Ja, speed is een optie. De TS heeft het zelfs al geprobeerd en dat beviel:

😉
Klik om te vergroten...
Vandaar ook mijn suggestie haha!
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#2
OtherShore zei:
Ja, speed is een optie. De TS heeft het zelfs al geprobeerd en dat beviel:

😉
Klik om te vergroten...
Zeker, maar we hebben geen speed meer liggen haha. Daarom vroeg ik me af of dit een goed alternatief was.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daffiduck zei:
Zeker, maar we hebben geen speed meer liggen haha. Daarom vroeg ik me af of dit een goed alternatief was.
Klik om te vergroten...
Ik zou proberen nog wat speed te regelen! Ik denk dat dat een betere keuze is als 2-FMA😊
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Torchic zei:
Ik zou proberen nog wat speed te regelen! Ik denk dat dat een betere keuze is als 2-FMA😊
Klik om te vergroten...
Haha verdorie, oké vooruit
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#5
Torchic zei:
Zou speed dan geen optie kunnen zijn?
Klik om te vergroten...

OtherShore zei:
Wellicht verklaart dat waarom speed wel werkt en 2-FMA niet.
Klik om te vergroten...

OtherShore zei:
Ja, speed is een optie. De TS heeft het zelfs al geprobeerd en dat beviel:
Klik om te vergroten...

Torchic zei:
Ik zou proberen nog wat speed te regelen!
Klik om te vergroten...

Ik ben zo te zien erg beïnvloedbaar… Heb net speed gehaald 😅😂 bedankt allen voor de input! Haha 🫶🏻
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hebbenzekezine? zei:
merk er niks van behalve dat ik beter uit mijn woorden kom
Klik om te vergroten...
Ik lees dit net pas goed, maar je struikelt anders ook over je woorden?
Ik heb dus regelmatig dat ik 2/3 woorden samenvoeg en dat er een onverklaarbaar raar woord uit m’n mond komt.. altijd gedacht dat ik de enige was met spraakgebrek maar dat is dus een symptoom van AD(H)D? Wauw nooit geweten 🙏🏻
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daffiduck zei:
Ik ben zo te zien erg beïnvloedbaar… Heb net speed gehaald 😅😂 bedankt allen voor de input! Haha 🫶🏻
Klik om te vergroten...
Hahaha! Enjoy!🥳
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#8
Torchic zei:
Hahaha! Enjoy!🥳
Klik om te vergroten...
Thank you! 😁
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Daffiduck zei:
Ik lees dit net pas goed, maar je struikelt anders ook over je woorden?
Ik heb dus regelmatig dat ik 2/3 woorden samenvoeg en dat er een onverklaarbaar raar woord uit m’n mond komt.. altijd gedacht dat ik de enige was met spraakgebrek maar dat is dus een symptoom van AD(H)D? Wauw nooit geweten 🙏🏻
Klik om te vergroten...
Hmm nee ik heb vooral dat ik snel afgeleid ben, dagdromen. Taken die ik vooruit plan, komen sws nooit af. Met Dex krijg ik net dat zetje om het direct te doen, en praten gaat soepeler, sneller verbanden leggen om antwoord te kunnen geven etc
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo daar! 🫶🏻

Aankomende zondag gaan mijn vriend en ik naar ADE, een feestje van Speedy J in Paradiso.
Het feest begint om 14:00 en eindigt om 00:00.
Nu wil ik graag een bommetje met 2FMA gooien, maar ik weet even niet hoeveel. Misschien weet 1 van jullie het.
Ik weeg 72 kg en heb vorig jaar tijdens ADE een bommetje 2FMA gedaan van 100mg. Hier voelde ik alleen bijna niks van… Na 3 kwartier een licht energiekickje maar verder niks. Deze zwakte ook heel snel weer af. Het was eigenlijk net of ik nuchter was… Moet ik de hoeveelheid de volgende keer verdubbelen? Ik drink hierbij overigens geen alcohol :wink:
Mijn uitgangspunt is om lekker veel energie te hebben tijdens het feestje.

En ik las dat je aardig lastig in slaap kan komen hierna. Ik heb 50mg Melatonine/CBD staan.. Wellicht helpt dat om in slaap te komen.

Tevens heb ik ADD (dit is misschien ook handig om te weten?)

Van dingen zoals pep ging ik eerdaags flink aan de stuiter haha.

Bij voorbaat dank! 💋
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het topic staat nu op de juiste plaats!

Zelf heb ik geen ervaring met 2-FMA maar wellicht andere leden wel!🤗

In ieder geval alvast veel plezier gewenst op ADE!
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#12
Torchic zei:
Het topic staat nu op de juiste plaats!

Zelf heb ik geen ervaring met 2-FMA maar wellicht andere leden wel!🤗

In ieder geval alvast veel plezier gewenst op ADE!
Klik om te vergroten...
Jeeej dankjewel! 🙏🏻
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daffiduck zei:
Hallo daar! 🫶🏻

Aankomende zondag gaan mijn vriend en ik naar ADE, een feestje van Speedy J in Paradiso.
Het feest begint om 14:00 en eindigt om 00:00.
Nu wil ik graag een bommetje met 2FMA gooien, maar ik weet even niet hoeveel. Misschien weet 1 van jullie het.
Ik weeg 72 kg en heb vorig jaar tijdens ADE een bommetje 2FMA gedaan van 100mg. Hier voelde ik alleen bijna niks van… Na 3 kwartier een licht energiekickje maar verder niks. Deze zwakte ook heel snel weer af. Het was eigenlijk net of ik nuchter was… Moet ik de hoeveelheid de volgende keer verdubbelen? Ik drink hierbij overigens geen alcohol :wink:
Mijn uitgangspunt is om lekker veel energie te hebben tijdens het feestje.

En ik las dat je aardig lastig in slaap kan komen hierna. Ik heb 50mg Melatonine/CBD staan.. Wellicht helpt dat om in slaap te komen.

Tevens heb ik ADD (dit is misschien ook handig om te weten?)

Van dingen zoals pep ging ik eerdaags flink aan de stuiter haha.

Bij voorbaat dank! 💋
Klik om te vergroten...
Het wordt vaak ervaren dat 2-FMA minder euforisch is dan veel andere gefluoreerde amfetaminen (bijv. 4-FMA, 3-FA, 4-FA etc.). Dit kan verklaren waarom je er niet al te veel van leek te voelen. De nastimulatie is vrij lang, dus slapen kan wat lastig zijn. Het lijkt me niet dat het aan de dosis ligt, die is vrij hoog. Ik zou dus niet adviseren hoger te gaan. Hoe vaak gebruik je stims? Dit zou ook kunnen verklaren waarom je er niet veel van voelde.
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#14
plex zei:
Het wordt vaak ervaren dat 2-FMA minder euforisch is dan veel andere gefluoreerde amfetaminen (bijv. 4-FMA, 3-FA, 4-FA etc.). Dit kan verklaren waarom je er niet al te veel van leek te voelen. De nastimulatie is vrij lang, dus slapen kan wat lastig zijn. Het lijkt me niet dat het aan de dosis ligt, die is vrij hoog. Ik zou dus niet adviseren hoger te gaan. Hoe vaak gebruik je stims? Dit zou ook kunnen verklaren waarom je er niet veel van voelde.
Klik om te vergroten...
Ik hoef niet per se euforie te voelen. Dopamine kickje is voldoende. Ik gebruikte toentertijd vrij regelmatig, denk eens per maand. Maar dat was voornamelijk 3mmc/mdma.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#15
Daffiduck zei:
Ik hoef niet per se euforie te voelen. Dopamine kickje is voldoende. Ik gebruikte toentertijd vrij regelmatig, denk eens per maand. Maar dat was voornamelijk 3mmc/mdma.
Klik om te vergroten...
Hoelang geleden heb je voor het laatst gebruikt? Een keer per maand MDMA is best veel. Vind zelf 2-FMA ook redelijk subtiel kwa stimulatie, maar heb ook nooit hoog gedoseerd aangezien ik het alleen functioneel gebruik. (Hooguit 50mg)
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#16
plex zei:
Hoelang geleden heb je voor het laatst gebruikt? Een keer per maand MDMA is best veel. Vind zelf 2-FMA ook redelijk subtiel kwa stimulatie, maar heb ook nooit hoog gedoseerd aangezien ik het alleen functioneel gebruik. (Hooguit 50mg)
Klik om te vergroten...
Dat is inmiddels alweer 2 maand geleden. Ik wilde het even rustig aan doe na alle roerige tijden 😁
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor mij (55kg/1.65m) is 30-40mg 2FMA voldoende. Vind dit wel vooral een functionele RC, niet echt euforisch. Zoals eerder vermeld ben je mogelijk meer op zoek naar iets anders, euforischers, zoals 4FMA, 3FA, of evt. 6APB? (Met die laatste is laag doseren in het begin wel aan te raden! De ervaringen lopen nogal uiteen. Zou een eerste dosis niet hoger gaan dan 90mg naar eigen ervaring).

[edit] denk dat 2FMA je zal teleurstellen als party drug qua euforie. Stimulerend is het wel.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#18
Na 50mg voel ik niet veel verschil wanneer ik hoger ga of zelfs verdubbel. Dus beter pak je wat anders als je meer euforie wilt.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Daffiduck zei:
Ik hoef niet per se euforie te voelen. Dopamine kickje is voldoende. Ik
Klik om te vergroten...
Zou speed dan geen optie kunnen zijn?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Daffiduck zei:
Hallo daar! 🫶🏻

Aankomende zondag gaan mijn vriend en ik naar ADE, een feestje van Speedy J in Paradiso.
Het feest begint om 14:00 en eindigt om 00:00.
Nu wil ik graag een bommetje met 2FMA gooien, maar ik weet even niet hoeveel. Misschien weet 1 van jullie het.
Ik weeg 72 kg en heb vorig jaar tijdens ADE een bommetje 2FMA gedaan van 100mg. Hier voelde ik alleen bijna niks van… Na 3 kwartier een licht energiekickje maar verder niks. Deze zwakte ook heel snel weer af. Het was eigenlijk net of ik nuchter was… Moet ik de hoeveelheid de volgende keer verdubbelen? Ik drink hierbij overigens geen alcohol :wink:
Mijn uitgangspunt is om lekker veel energie te hebben tijdens het feestje.

En ik las dat je aardig lastig in slaap kan komen hierna. Ik heb 50mg Melatonine/CBD staan.. Wellicht helpt dat om in slaap te komen.

Tevens heb ik ADD (dit is misschien ook handig om te weten?)

Van dingen zoals pep ging ik eerdaags flink aan de stuiter haha.

Bij voorbaat dank! 💋
Klik om te vergroten...
Je geeft het antwoord zelf al: ADD.

Ik heb ADHD hoewel mild, maar Amfetamine, 2/3 f (m)a deden mij ook echt niks. 4fma ook niet zo.

4fa deed dan weer wél knallen. Hoewel kort.

ons brein gaat er anders mee om

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."