#1
Vandaar ook mijn suggestie haha!Ja, speed is een optie. De TS heeft het zelfs al geprobeerd en dat beviel:
😉
Vandaar ook mijn suggestie haha!Ja, speed is een optie. De TS heeft het zelfs al geprobeerd en dat beviel:
😉
Zeker, maar we hebben geen speed meer liggen haha. Daarom vroeg ik me af of dit een goed alternatief was.Ja, speed is een optie. De TS heeft het zelfs al geprobeerd en dat beviel:
😉
Ik zou proberen nog wat speed te regelen! Ik denk dat dat een betere keuze is als 2-FMA😊Zeker, maar we hebben geen speed meer liggen haha. Daarom vroeg ik me af of dit een goed alternatief was.
Haha verdorie, oké vooruitIk zou proberen nog wat speed te regelen! Ik denk dat dat een betere keuze is als 2-FMA😊
Zou speed dan geen optie kunnen zijn?
Wellicht verklaart dat waarom speed wel werkt en 2-FMA niet.
Ja, speed is een optie. De TS heeft het zelfs al geprobeerd en dat beviel:
Ik zou proberen nog wat speed te regelen!
Ik lees dit net pas goed, maar je struikelt anders ook over je woorden?merk er niks van behalve dat ik beter uit mijn woorden kom
Hahaha! Enjoy!🥳Ik ben zo te zien erg beïnvloedbaar… Heb net speed gehaald 😅😂 bedankt allen voor de input! Haha 🫶🏻
Thank you! 😁Hahaha! Enjoy!🥳
Hmm nee ik heb vooral dat ik snel afgeleid ben, dagdromen. Taken die ik vooruit plan, komen sws nooit af. Met Dex krijg ik net dat zetje om het direct te doen, en praten gaat soepeler, sneller verbanden leggen om antwoord te kunnen geven etcIk lees dit net pas goed, maar je struikelt anders ook over je woorden?
Ik heb dus regelmatig dat ik 2/3 woorden samenvoeg en dat er een onverklaarbaar raar woord uit m’n mond komt.. altijd gedacht dat ik de enige was met spraakgebrek maar dat is dus een symptoom van AD(H)D? Wauw nooit geweten 🙏🏻
Jeeej dankjewel! 🙏🏻Het topic staat nu op de juiste plaats!
Zelf heb ik geen ervaring met 2-FMA maar wellicht andere leden wel!🤗
In ieder geval alvast veel plezier gewenst op ADE!
Het wordt vaak ervaren dat 2-FMA minder euforisch is dan veel andere gefluoreerde amfetaminen (bijv. 4-FMA, 3-FA, 4-FA etc.). Dit kan verklaren waarom je er niet al te veel van leek te voelen. De nastimulatie is vrij lang, dus slapen kan wat lastig zijn. Het lijkt me niet dat het aan de dosis ligt, die is vrij hoog. Ik zou dus niet adviseren hoger te gaan. Hoe vaak gebruik je stims? Dit zou ook kunnen verklaren waarom je er niet veel van voelde.Hallo daar! 🫶🏻
Aankomende zondag gaan mijn vriend en ik naar ADE, een feestje van Speedy J in Paradiso.
Het feest begint om 14:00 en eindigt om 00:00.
Nu wil ik graag een bommetje met 2FMA gooien, maar ik weet even niet hoeveel. Misschien weet 1 van jullie het.
Ik weeg 72 kg en heb vorig jaar tijdens ADE een bommetje 2FMA gedaan van 100mg. Hier voelde ik alleen bijna niks van… Na 3 kwartier een licht energiekickje maar verder niks. Deze zwakte ook heel snel weer af. Het was eigenlijk net of ik nuchter was… Moet ik de hoeveelheid de volgende keer verdubbelen? Ik drink hierbij overigens geen alcohol
Mijn uitgangspunt is om lekker veel energie te hebben tijdens het feestje.
En ik las dat je aardig lastig in slaap kan komen hierna. Ik heb 50mg Melatonine/CBD staan.. Wellicht helpt dat om in slaap te komen.
Tevens heb ik ADD (dit is misschien ook handig om te weten?)
Van dingen zoals pep ging ik eerdaags flink aan de stuiter haha.
Bij voorbaat dank! 💋
Ik hoef niet per se euforie te voelen. Dopamine kickje is voldoende. Ik gebruikte toentertijd vrij regelmatig, denk eens per maand. Maar dat was voornamelijk 3mmc/mdma.Het wordt vaak ervaren dat 2-FMA minder euforisch is dan veel andere gefluoreerde amfetaminen (bijv. 4-FMA, 3-FA, 4-FA etc.). Dit kan verklaren waarom je er niet al te veel van leek te voelen. De nastimulatie is vrij lang, dus slapen kan wat lastig zijn. Het lijkt me niet dat het aan de dosis ligt, die is vrij hoog. Ik zou dus niet adviseren hoger te gaan. Hoe vaak gebruik je stims? Dit zou ook kunnen verklaren waarom je er niet veel van voelde.
Hoelang geleden heb je voor het laatst gebruikt? Een keer per maand MDMA is best veel. Vind zelf 2-FMA ook redelijk subtiel kwa stimulatie, maar heb ook nooit hoog gedoseerd aangezien ik het alleen functioneel gebruik. (Hooguit 50mg)Ik hoef niet per se euforie te voelen. Dopamine kickje is voldoende. Ik gebruikte toentertijd vrij regelmatig, denk eens per maand. Maar dat was voornamelijk 3mmc/mdma.
Dat is inmiddels alweer 2 maand geleden. Ik wilde het even rustig aan doe na alle roerige tijden 😁Hoelang geleden heb je voor het laatst gebruikt? Een keer per maand MDMA is best veel. Vind zelf 2-FMA ook redelijk subtiel kwa stimulatie, maar heb ook nooit hoog gedoseerd aangezien ik het alleen functioneel gebruik. (Hooguit 50mg)
Zou speed dan geen optie kunnen zijn?Ik hoef niet per se euforie te voelen. Dopamine kickje is voldoende. Ik
Je geeft het antwoord zelf al: ADD.Hallo daar! 🫶🏻
Aankomende zondag gaan mijn vriend en ik naar ADE, een feestje van Speedy J in Paradiso.
Het feest begint om 14:00 en eindigt om 00:00.
Nu wil ik graag een bommetje met 2FMA gooien, maar ik weet even niet hoeveel. Misschien weet 1 van jullie het.
Ik weeg 72 kg en heb vorig jaar tijdens ADE een bommetje 2FMA gedaan van 100mg. Hier voelde ik alleen bijna niks van… Na 3 kwartier een licht energiekickje maar verder niks. Deze zwakte ook heel snel weer af. Het was eigenlijk net of ik nuchter was… Moet ik de hoeveelheid de volgende keer verdubbelen? Ik drink hierbij overigens geen alcohol
Mijn uitgangspunt is om lekker veel energie te hebben tijdens het feestje.
En ik las dat je aardig lastig in slaap kan komen hierna. Ik heb 50mg Melatonine/CBD staan.. Wellicht helpt dat om in slaap te komen.
Tevens heb ik ADD (dit is misschien ook handig om te weten?)
Van dingen zoals pep ging ik eerdaags flink aan de stuiter haha.
Bij voorbaat dank! 💋
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."