Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2FMA proberen op ADE

2FMA proberen op ADE

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daffiduck zei:
Ik ben zo te zien erg beïnvloedbaar… Heb net speed gehaald 😅😂 bedankt allen voor de input! Haha 🫶🏻
Klik om te vergroten...
Hahaha! Enjoy!🥳
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Torchic zei:
Hahaha! Enjoy!🥳
Klik om te vergroten...
Thank you! 😁
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Daffiduck zei:
Ik lees dit net pas goed, maar je struikelt anders ook over je woorden?
Ik heb dus regelmatig dat ik 2/3 woorden samenvoeg en dat er een onverklaarbaar raar woord uit m’n mond komt.. altijd gedacht dat ik de enige was met spraakgebrek maar dat is dus een symptoom van AD(H)D? Wauw nooit geweten 🙏🏻
Klik om te vergroten...
Hmm nee ik heb vooral dat ik snel afgeleid ben, dagdromen. Taken die ik vooruit plan, komen sws nooit af. Met Dex krijg ik net dat zetje om het direct te doen, en praten gaat soepeler, sneller verbanden leggen om antwoord te kunnen geven etc
D
DaffiduckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo daar! 🫶🏻

Aankomende zondag gaan mijn vriend en ik naar ADE, een feestje van Speedy J in Paradiso.
Het feest begint om 14:00 en eindigt om 00:00.
Nu wil ik graag een bommetje met 2FMA gooien, maar ik weet even niet hoeveel. Misschien weet 1 van jullie het.
Ik weeg 72 kg en heb vorig jaar tijdens ADE een bommetje 2FMA gedaan van 100mg. Hier voelde ik alleen bijna niks van… Na 3 kwartier een licht energiekickje maar verder niks. Deze zwakte ook heel snel weer af. Het was eigenlijk net of ik nuchter was… Moet ik de hoeveelheid de volgende keer verdubbelen? Ik drink hierbij overigens geen alcohol :wink:
Mijn uitgangspunt is om lekker veel energie te hebben tijdens het feestje.

En ik las dat je aardig lastig in slaap kan komen hierna. Ik heb 50mg Melatonine/CBD staan.. Wellicht helpt dat om in slaap te komen.

Tevens heb ik ADD (dit is misschien ook handig om te weten?)

Van dingen zoals pep ging ik eerdaags flink aan de stuiter haha.

Bij voorbaat dank! 💋

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."