#1
Hahaha! Enjoy!🥳Ik ben zo te zien erg beïnvloedbaar… Heb net speed gehaald 😅😂 bedankt allen voor de input! Haha 🫶🏻
Hahaha! Enjoy!🥳Ik ben zo te zien erg beïnvloedbaar… Heb net speed gehaald 😅😂 bedankt allen voor de input! Haha 🫶🏻
Thank you! 😁Hahaha! Enjoy!🥳
Hmm nee ik heb vooral dat ik snel afgeleid ben, dagdromen. Taken die ik vooruit plan, komen sws nooit af. Met Dex krijg ik net dat zetje om het direct te doen, en praten gaat soepeler, sneller verbanden leggen om antwoord te kunnen geven etcIk lees dit net pas goed, maar je struikelt anders ook over je woorden?
Ik heb dus regelmatig dat ik 2/3 woorden samenvoeg en dat er een onverklaarbaar raar woord uit m’n mond komt.. altijd gedacht dat ik de enige was met spraakgebrek maar dat is dus een symptoom van AD(H)D? Wauw nooit geweten 🙏🏻
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."