Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je 3mmc roken?

Kan je 3mmc roken?

32 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
littekenweefsel in z'n longen
Klik om te vergroten...
Longfibrose. Een verschrikkelijke ziekte met een lage levensverwachting. Mijn opa kreeg het. Hij was binnen twee weken na de diagnose overleden.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
[...] empirisch onderzoek (N=1) [...]
Klik om te vergroten...
Fraai :)
K
Ketamingo23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Even terugkomend op dit topic, ik vraag me nu af wat als je 3mmc zou chinezen (roken van een alluminium folie af,
Zou dit überhaupt iets doen en wat zijn de gevaren en gevaarlijke stoffen die vrij kunnen komen.
Weet iemand hier meer van?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
JvV zei:
Even terugkomend op dit topic, ik vraag me nu af wat als je 3mmc zou chinezen (roken van een alluminium folie af,
Zou dit überhaupt iets doen en wat zijn de gevaren en gevaarlijke stoffen die vrij kunnen komen.
Weet iemand hier meer van?
Klik om te vergroten...
Zie mijn eerdere bericht hierover hier beneden. Ik heb het gechineest.

LucidLucy zei:
3mmc is te roken (vapen). Can confirm!

Het is zelfs nog relatief aangenaam qua smaak en gevoel aan de keel. Mits je voorzichtig verdampt natuurlijk. Ik heb geen idee bij welke temperatuur 3mmc precies verdampt en wanneer het ontbind (verbrand). Zou goed kunnen dat die twee temperaturen ook nog redelijk dicht bij elkaar liggen.

Maar voor een zoutvorm dampt het best aardig.

Het voornaamste probleem van 3mmc roken zit hem in de onnoemelijke hoeveelheid damp die je weg moet kunnen werken om er enigszins effect van te hebben.

Daarom.... Het is het niet waard. 100mg wegroken kost al best wat moeite en meerdere keren inhaleren. Dus het 'klapt' nooit zo in als dat het bij andere stimulanten zou doen waar je bij één hit al gelanceerd wordt als een raket.

3mmc wordt het beste oraal of rectaal geconsumeerd if you ask me.
Klik om te vergroten...

Het is verspilling van de 3mmc. Het werkt nauwelijks en je verliest veel materiaal omdat je de rook niet kan bijhouden.
K
Ketamingo23Lid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Zie mijn eerdere bericht hierover hier beneden. Ik heb het gechineest.



Het is verspilling van de 3mmc. Het werkt nauwelijks en je verliest veel materiaal omdat je de rook niet kan bijhouden.
Klik om te vergroten...
Ahh ja ik had al wat dingen gevonden uiteindelijk na lang zoeken en toen heb ik het ook maar gechineest🤷

Duurde echt heel lang om 100mg weg te branden
(Ben ik rustig 12 minuten mee bezig geweest)
Uiteindelijk wel wat gevoeld maar vooral koppijn en weinig effect

Dit was wel maar 100mg dusja met meer voel je meer, maar ik zou jou wel 40 minuten aan zo'n ding willen zien heissen als je van plan het te gaan doen 😉
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
JvV zei:
Ahh ja ik had al wat dingen gevonden uiteindelijk na lang zoeken en toen heb ik het ook maar gechineest🤷

Duurde echt heel lang om 100mg weg te branden
(Ben ik rustig 12 minuten mee bezig geweest)
Uiteindelijk wel wat gevoeld maar vooral koppijn en weinig effect
Klik om te vergroten...
Tja schiet toch niet op je 😂

Nee als je als een raket wilt gaan, kan je beter je dosis slikken (de helft of tweederde) en de rest pluggen zo'n 20/25 minuten na de orale inname.

Roken werkt voor geen meter. Veel gedoe, duurt te lang en weinig reward.


JvV zei:
maar ik zou jou wel 40 minuten aan zo'n ding willen zien heissen als je van plan het te gaan doen 😉
Klik om te vergroten...
Oh dat zal je mij niet meer zien doen hoor. Al zou ik nog wel drugs gebruiken, dan toch zeker niet op die manier 😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
JvV zei:
Even terugkomend op dit topic, ik vraag me nu af wat als je 3mmc zou chinezen (roken van een alluminium folie af,
Zou dit überhaupt iets doen en wat zijn de gevaren en gevaarlijke stoffen die vrij kunnen komen.
Weet iemand hier meer van?
Klik om te vergroten...
Geen judgement maar na het lezen van dit topic heb je nog steeds een poging gewaagd?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb het een paar keer proberen hotrailen in het verleden en geeft geen tot heel licht effect en smaakt enorm goor. Inderdaad ook die hoofdpijn.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Heb het een paar keer proberen hotrailen in het verleden en geeft geen tot heel licht effect en smaakt enorm goor. Inderdaad ook die hoofdpijn.
Klik om te vergroten...

Oh ik vond het juist best lekker smaken 😂

Al heb ik het nog nooit ge-hotraild.
K
Ketamingo23Lid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Geen judgement maar na het lezen van dit topic heb je nog steeds een poging gewaagd?
Klik om te vergroten...
Jazeker, hierboven heb ik het besproken
Snuffelaar zei:
Heb het een paar keer proberen hotrailen in het verleden en geeft geen tot heel licht effect en smaakt enorm goor. Inderdaad ook die hoofdpijn.
Klik om te vergroten...
Ik vond de smaak best prima en enigsinds lekker maar hoofdpijn idd😵‍💫
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
FredKroket zei:
Geen judgement maar na het lezen van dit topic heb je nog steeds een poging gewaagd?
Klik om te vergroten...

Blijft toch een vrij frequent voorkomend fascinerend fenomeen op dit forum dat gebruikers een topic aanmaken om een vraag te stellen en vervolgens precíes datgene doen wat letterlijk tegen alle logica van de - op theorie dan wel ervaring gebaseerde - antwoorden die ze krijgen ingaat.

:nerd:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Blijft toch een vrij frequent voorkomend fascinerend fenomeen op dit forum dat gebruikers een topic aanmaken om een vraag te stellen en vervolgens precíes datgene doen wat letterlijk tegen alle logica van de - op theorie dan wel ervaring gebaseerde - antwoorden die ze krijgen ingaat.

:nerd:
Klik om te vergroten...
Ja ik heb me ook even achter de oren gekrabd toen ik dat las.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Blijft toch een vrij frequent voorkomend fascinerend fenomeen op dit forum dat gebruikers een topic aanmaken om een vraag te stellen en vervolgens precíes datgene doen wat letterlijk tegen alle logica van de - op theorie dan wel ervaring gebaseerde - antwoorden die ze krijgen ingaat.

:nerd:
Klik om te vergroten...
Rational choice theory busted, again.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."