#1
Longfibrose. Een verschrikkelijke ziekte met een lage levensverwachting. Mijn opa kreeg het. Hij was binnen twee weken na de diagnose overleden.littekenweefsel in z'n longen
Longfibrose. Een verschrikkelijke ziekte met een lage levensverwachting. Mijn opa kreeg het. Hij was binnen twee weken na de diagnose overleden.littekenweefsel in z'n longen
Fraai[...] empirisch onderzoek (N=1) [...]
Zie mijn eerdere bericht hierover hier beneden. Ik heb het gechineest.Even terugkomend op dit topic, ik vraag me nu af wat als je 3mmc zou chinezen (roken van een alluminium folie af,
Zou dit überhaupt iets doen en wat zijn de gevaren en gevaarlijke stoffen die vrij kunnen komen.
Weet iemand hier meer van?
3mmc is te roken (vapen). Can confirm!
Het is zelfs nog relatief aangenaam qua smaak en gevoel aan de keel. Mits je voorzichtig verdampt natuurlijk. Ik heb geen idee bij welke temperatuur 3mmc precies verdampt en wanneer het ontbind (verbrand). Zou goed kunnen dat die twee temperaturen ook nog redelijk dicht bij elkaar liggen.
Maar voor een zoutvorm dampt het best aardig.
Het voornaamste probleem van 3mmc roken zit hem in de onnoemelijke hoeveelheid damp die je weg moet kunnen werken om er enigszins effect van te hebben.
Daarom.... Het is het niet waard. 100mg wegroken kost al best wat moeite en meerdere keren inhaleren. Dus het 'klapt' nooit zo in als dat het bij andere stimulanten zou doen waar je bij één hit al gelanceerd wordt als een raket.
3mmc wordt het beste oraal of rectaal geconsumeerd if you ask me.
Ahh ja ik had al wat dingen gevonden uiteindelijk na lang zoeken en toen heb ik het ook maar gechineest🤷Zie mijn eerdere bericht hierover hier beneden. Ik heb het gechineest.
Het is verspilling van de 3mmc. Het werkt nauwelijks en je verliest veel materiaal omdat je de rook niet kan bijhouden.
Tja schiet toch niet op je 😂Ahh ja ik had al wat dingen gevonden uiteindelijk na lang zoeken en toen heb ik het ook maar gechineest🤷
Duurde echt heel lang om 100mg weg te branden
(Ben ik rustig 12 minuten mee bezig geweest)
Uiteindelijk wel wat gevoeld maar vooral koppijn en weinig effect
Oh dat zal je mij niet meer zien doen hoor. Al zou ik nog wel drugs gebruiken, dan toch zeker niet op die manier 😂maar ik zou jou wel 40 minuten aan zo'n ding willen zien heissen als je van plan het te gaan doen 😉
Geen judgement maar na het lezen van dit topic heb je nog steeds een poging gewaagd?Even terugkomend op dit topic, ik vraag me nu af wat als je 3mmc zou chinezen (roken van een alluminium folie af,
Zou dit überhaupt iets doen en wat zijn de gevaren en gevaarlijke stoffen die vrij kunnen komen.
Weet iemand hier meer van?
Heb het een paar keer proberen hotrailen in het verleden en geeft geen tot heel licht effect en smaakt enorm goor. Inderdaad ook die hoofdpijn.
Jazeker, hierboven heb ik het besprokenGeen judgement maar na het lezen van dit topic heb je nog steeds een poging gewaagd?
Ik vond de smaak best prima en enigsinds lekker maar hoofdpijn idd😵💫Heb het een paar keer proberen hotrailen in het verleden en geeft geen tot heel licht effect en smaakt enorm goor. Inderdaad ook die hoofdpijn.
Geen judgement maar na het lezen van dit topic heb je nog steeds een poging gewaagd?
Ja ik heb me ook even achter de oren gekrabd toen ik dat las.Blijft toch een vrij frequent voorkomend fascinerend fenomeen op dit forum dat gebruikers een topic aanmaken om een vraag te stellen en vervolgens precíes datgene doen wat letterlijk tegen alle logica van de - op theorie dan wel ervaring gebaseerde - antwoorden die ze krijgen ingaat.
![]()
Rational choice theory busted, again.Blijft toch een vrij frequent voorkomend fascinerend fenomeen op dit forum dat gebruikers een topic aanmaken om een vraag te stellen en vervolgens precíes datgene doen wat letterlijk tegen alle logica van de - op theorie dan wel ervaring gebaseerde - antwoorden die ze krijgen ingaat.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."