Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs mijn verslaving wel serieus? (3mmc)

Is mijn verslaving wel serieus? (3mmc)

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat wil je horen? Het is maar een fase het gaat wel over?

Als je zo doorgaat worden al je klachten nog veeeeeel erger. Stoppen word alleen maar moeilijker/lastiger.

Spreek met jezelf af als ik mij slecht voel of down of veel last heb van paniek/angst (of wat ik ook wil verdoven)
Ga ik GEEN drugs gebruiken maar mijzelf geven wat ik echt nodig heb. :twohearts:
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
alice777 zei:
Je hebt gelijk, ik zou zeker hulp moeten zoeken alleen alles in mij houd me tegen
Klik om te vergroten...
Nee je verslaving houdt je tegen.
Nu moet jij sterker zijn dan dat.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
alice777 zei:
Je hebt gelijk, ik zou zeker hulp moeten zoeken alleen alles in mij houd me tegen
Klik om te vergroten...
Welke antwoorden ben je dan naar opzoek lieverd? Wat heb je nodig van ons om over die streep te gaan en jezelf het beste te gunnen?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tuurlijk ben je extreem depressief als je eens een dag niet gebruikt.

Probeer eens een paar weken niet te gebruiken. Gaat je veel deugd doen
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Betere vraag: "Hoe ga ik mijn verslavingen serieus te lijf?"

De frequentie van de andere middelen werkt ook tegen je:

Vaker dan 1x per 3 maanden MDMA haalt de lol er ooit uit.
Dagelijks 1-2 gram wiet heeft mij mentale klachten gegeven.
Regelmatig ketamine gaat ook zeker grote problemen geven.
a
alice777Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,
Ik zit al een tijdje met een drugsprobleem, het begon dit jaar in mei alhoewel ik al wel een jaartje blow en 2,5 jaar af en toe lorazepam. Het begon eigenlijk al meteen met grammen, maar niet dagelijks, soms ging ik 3 weken zonder. De afgelopen 3 maanden gebruik ik bijna dagelijks. Ik gebruik tussen de 0,5-1,5 g per dag, en als ik een dag zonder moet voel ik me extreem depressief en weet dan niet wat ik met mezelf aanmoet, ik heb van mezelf last van ernstige paranoia/angst en wanneer ik nuchter ben is dit 10x erger. Ik ben meerdere keren opgenomen geweest door 3mmc, maar nooit was iemand er achter gekomen dat ik dat gebruik, ondanks de psychoses. Ik heb erg het gevoel dat het niet erg genoeg is om het een verslaving te noemen, wat me meer motivatie geeft om door te snuiven ondanks alle psychische en lichamelijke klachten. Ik gebruik naast 3m regelmatig ketamine, dagelijks wiet (1-2 gram per dag) en om de 1-2 maand xtc. Verder gebruik ik alles waar ik aan kan komen. Ik wou echt dat dit anders was, gelukkig gebruik ik al minder dan vroeger, want ik kon er 7 gram in 12 uur opmaken.
Weet iemand of dit een verslaving is of gewoon een fase.?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Verslaving.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ernstige verslaving.
Zoek wederom hulp en ga werken aan de onderliggende problemen.
a
alice777Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Ernstige verslaving.
Zoek wederom hulp en ga werken aan de onderliggende problemen.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, ik zou zeker hulp moeten zoeken alleen alles in mij houd me tegen
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#10
alice777 zei:
Hoi,
Ik zit al een tijdje met een drugsprobleem, het begon dit jaar in mei alhoewel ik al wel een jaartje blow en 2,5 jaar af en toe lorazepam. Het begon eigenlijk al meteen met grammen, maar niet dagelijks, soms ging ik 3 weken zonder. De afgelopen 3 maanden gebruik ik bijna dagelijks. Ik gebruik tussen de 0,5-1,5 g per dag, en als ik een dag zonder moet voel ik me extreem depressief en weet dan niet wat ik met mezelf aanmoet, ik heb van mezelf last van ernstige paranoia/angst en wanneer ik nuchter ben is dit 10x erger. Ik ben meerdere keren opgenomen geweest door 3mmc, maar nooit was iemand er achter gekomen dat ik dat gebruik, ondanks de psychoses. Ik heb erg het gevoel dat het niet erg genoeg is om het een verslaving te noemen, wat me meer motivatie geeft om door te snuiven ondanks alle psychische en lichamelijke klachten. Ik gebruik naast 3m regelmatig ketamine, dagelijks wiet (1-2 gram per dag) en om de 1-2 maand xtc. Verder gebruik ik alles waar ik aan kan komen. Ik wou echt dat dit anders was, gelukkig gebruik ik al minder dan vroeger, want ik kon er 7 gram in 12 uur opmaken.
Weet iemand of dit een verslaving is of gewoon een fase.?
Klik om te vergroten...
Wat denk denk je zelf? Je bent je lichaam en geest aan het slopen. En voor wat? Denk je echt dat een nuchtere niet verslaafde geest zijn lichaam en geest kapot zou maken voor eigelijk niks? Alleen om je even 'wat beter' te voelen.

Meer verslaving dan dat wordt het niet, zoek hulp.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."