#1
Wat wil je horen? Het is maar een fase het gaat wel over?
Als je zo doorgaat worden al je klachten nog veeeeeel erger. Stoppen word alleen maar moeilijker/lastiger.
Spreek met jezelf af als ik mij slecht voel of down of veel last heb van paniek/angst (of wat ik ook wil verdoven)
Ga ik GEEN drugs gebruiken maar mijzelf geven wat ik echt nodig heb.![:twohearts:]()
Als je zo doorgaat worden al je klachten nog veeeeeel erger. Stoppen word alleen maar moeilijker/lastiger.
Spreek met jezelf af als ik mij slecht voel of down of veel last heb van paniek/angst (of wat ik ook wil verdoven)
Ga ik GEEN drugs gebruiken maar mijzelf geven wat ik echt nodig heb.