Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik zit al een tijdje met een drugsprobleem, het begon dit jaar in mei alhoewel ik al wel een jaartje blow en 2,5 jaar af en toe lorazepam. Het begon eigenlijk al meteen met grammen, maar niet dagelijks, soms ging ik 3 weken zonder. De afgelopen 3 maanden gebruik ik bijna dagelijks. Ik gebruik tussen de 0,5-1,5 g per dag, en als ik een dag zonder moet voel ik me extreem depressief en weet dan niet wat ik met mezelf aanmoet, ik heb van mezelf last van ernstige paranoia/angst en wanneer ik nuchter ben is dit 10x erger. Ik ben meerdere keren opgenomen geweest door 3mmc, maar nooit was iemand er achter gekomen dat ik dat gebruik, ondanks de psychoses. Ik heb erg het gevoel dat het niet erg genoeg is om het een verslaving te noemen, wat me meer motivatie geeft om door te snuiven ondanks alle psychische en lichamelijke klachten. Ik gebruik naast 3m regelmatig ketamine, dagelijks wiet (1-2 gram per dag) en om de 1-2 maand xtc. Verder gebruik ik alles waar ik aan kan komen. Ik wou echt dat dit anders was, gelukkig gebruik ik al minder dan vroeger, want ik kon er 7 gram in 12 uur opmaken. Weet iemand of dit een verslaving is of gewoon een fase.?"
"Zeehond zei: Ernstige verslaving. Zoek wederom hulp en ga werken aan de onderliggende problemen. Klik om te vergroten... Je hebt gelijk, ik zou zeker hulp moeten zoeken alleen alles in mij houd me tegen"