#1
Ja vond 100 opzich matig maar matig vind ik vaak ook lekker. Nam niet weg dat ik uurtje na het inslaan wel nog 100 bijgenomen had hahaIk lees dat de sweet spot voor veel mensen tussen 150 en 180mg ligt. En dan 1 maal herdoseren met 67% van de eerste.
Is 100 dan niet wat erg weinig? Wij hebben pallets van 120mg en twijfel te beginnen met 180 (dus 1,5) en dan na 2 uur nog 120mg (dus 1). Hoe lijkt je dit? Of kunnen we dan beter starten met 120mg en na anderhalf uur nog een van 120mg nemen?