#1
Ik wil 'm ff bumpen want ik ben 2x door alle reacties gescrolled maar volgens mij is de vraag van OP eigenlijk nog steeds niet beantwoordt. En ik ben ook benieuwd. Dus als we het toch over focus (en liefst ook euforie) hebben: wat zijn de verschillen tussen 3-fma en 3-fa (behalve iets langere werking van 3-fma dacht ik....)