#1
Ik had een lastige trip op 21mg, heb er net een report over geschreven.
Over een uurtje voor de eerste keer 4-HO-MET testen. Nu is het zo dat ik over precies 7 dagen de heropening-der-feesten ga vieren met behulp van een verantwoorde hoeveelheid MDMA (keurig 3 maanden rust gehouden). Wat ik gelezen heb, zou dat moeten kunnen. Kortom nu 4-HO-MET en over 7 dagen MDMA, is dat een goed idee?
Zou inderdaad geen probleem moeten zijn! 4-HO-MET tolerantie lijkt sowieso snel weg te trekken in mijn ervaring en echte na-effecten heb ik er bijna nooit van.Over een uurtje voor de eerste keer 4-HO-MET testen. Nu is het zo dat ik over precies 7 dagen de heropening-der-feesten ga vieren met behulp van een verantwoorde hoeveelheid MDMA (keurig 3 maanden rust gehouden). Wat ik gelezen heb, zou dat moeten kunnen. Kortom nu 4-HO-MET en over 7 dagen MDMA, is dat een goed idee?
In mijn ervaring: 30 minuten come-up, 1,5-2 uur pieken, uurtje comedown.als je twintig mg HO -Met neemt, hoe lang zou de trip dan duren?
Zo zou ik het ook min of meer beschrijven ja. Ik noem het vaak de LSD onder de tryptamines. Het is bijna al het lekkere van psilo's maar mist daarentegen wat diepgang. Geeft vaak veel vrolijke gevoelens zonder dat het laat confronteren met je gevoelen zoals psilo's kunnen doen. Tenminste veel minder maar daardoor ook minder lessen en of inzichten. Meer voor de leukIk heb zelf nu één keer 4-ho-met gebruikt en de stof is me goed bevallen, qua visuals vergelijkbaar met psilocybine maar dan met een meer 'nuchtere' headspace. Ik heb toen 25 mg gedoseerd en dit vond ik qua visuals vergelijkbaar met een truffeltrip waar ik 12,5 g high hawaiians heb genomen. het grote verschil is dat je met truffels meer 'along for the ride' bent en dit meer als golven over je heen spoelt in mijn ervaring.
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met 4-ho-met, ook was ik benieuwd of het aan te raden is om meteen de stap van 25 naar 50mg te nemen.
Het lijkt me dan inderdaad slimmer om eerst 30-40mg eens uit te proberen in plaats van meteen in het diepe te springen :P ik heb presses van 25mg dus bij mijn volgende experiment zal ik dan eerder voor 1.5 gaan dan dat ik er meteen 2 neemHou er rekening mee dat de dose-response curve van psilo en consorten eerder exponentieel verloopt dan lineair (zoals bijvoorbeeld die van LSD). Dit betekent dat als je de dosis verdubbelt, je met grote kans een (veel) meer dan dubbel keer zo sterk effect krijgt. Ik ben van 20 mg naar 40 mg gegaan met 4-HO-MET destijds en kreeg inderdaad een sterker effect dan het effect van 20 mg + 20 mg opgeteld.
Als je een sterke dosis wil ervaren, zou ik het eerst met 40 mg proberen. 50 mg zou wel eens flink heftig kunnen uitvallen. 4-HO-MET is een leuke stof, wat lichter dan psilo, maar moet ook niet onderschat worden. Succes!
Zelf heb ik een tweetal 2 weken terug voor de eerste maal 4 HO MET gebruikt, samen met een goede vriend. We hadden al redelijk wat ervaring met psychedelica (Truffels, paddos, LSD, DXM) dus hebben we 37,5 mg elk genomen.Ik ben van plan om volgende week zaterdag samen met een vriend voor het eerst 4-Ho-MET te proberen (in een thuis setting), maar ik twijfel een beetje over de dosis die we moeten nemen.
We hebben allebei wat ervaring met psychedelica, waaronder: meerdere keren 2C-B, één keer +- 3mg DOC en één keer 25mg pellet 4-Ho-MiPT. Deze stofjes hebben we dit in meer of mindere mate gecombineerd met wiet, lachgas en ketamine. Daarnaast heb ik 2 keer truffels gegeten, zo'n 6 tot 8 jaar geleden (waarvan 1 van de trips super (lees: te) intens was😅).
Onze laatste trip was met oud en nieuw, 25mg 4-Ho-MiPT, dus van tolerantie zal weinig (geen?) sprake zijn.
Nu ben ik benieuwd naar wat een goede dosis zou zijn. We zijn beiden van mening dat het geen teleurstellende ervaring moet worden en het mag best een beetje overwhelming zijn! 😉 Er zal vrijwel zeker ook worden geblowd.
Ben erg benieuwd naar jullie adviezen/meningen over de dosering!
EDIT: Ik ga pellets van 25mg/stuk bestellen bij een Nederlandse vendor waar ik eerder DOC en 4-Ho-MiPT heb besteld.
EDIT 2: In het ergste geval, hebben we de beschikking over etizolam.
37,5mg lijkt me nog een redelijk stevige dosis, maar zoals ik zei, een beetje overwhelming is geen probleem! 😁Zelf heb ik een tweetal 2 weken terug voor de eerste maal 4 HO MET gebruikt, samen met een goede vriend. We hadden al redelijk wat ervaring met psychedelica (Truffels, paddos, LSD, DXM) dus hebben we 37,5 mg elk genomen.
De trip zelf was 1 vd mooiste psychedelische trips, hoewel het op een bepaald moment toch even te intens was.
Aangezien je al redelijk wat ervaring hebt met psychedelica zou ik ongeveer dezelfde dosis aanraden of misschien iets minder. Je zal waarschijnlijk het gevoel van truffels terug herkennen, zeker op visueel vlak zal het zeker niet tekort schieten. Na de visuals kan het wel eens wat filosofischer worden zoals ook in andere reports vermeld, hoewel ik persoonlijk vind dat truffels je iets meer met de natuur verbindt. Dit zal natuurlijk wel afhangen van persoon tot persoon.
Het is in ieder geval een stofje die het proberen waard is! Veel plezier met de trip![]()
Redosen zou ik eerlijk gezegd niet doen. Simpelweg omdat je dan al aan het spacen bent en dan continu denkt van 'Aja binnen zoveel minuten nog wat bijnemen'. Gewoon go with the flow en genieten van een stevige maar verantwoordelijke dosis.37,5mg lijkt me nog een redelijk stevige dosis, maar zoals ik zei, een beetje overwhelming is geen probleem! 😁
Ik had nog zitten om te denken om rond +1u a +1.30u te redosen, maar ik las ik dat redosen op 4-subs exponentieel verloopt. Dat is misschien iets teveel van het goede voor een 1e keer.
Hoe zou je de headspace omschrijven?
Ik heb mijn trips op 2C-B, DOC en 4-Ho-MiPT als vrij helder ervaren, waar ik onder invloed van truffels moeite had met het begrijpen van sms'jes, niet wist/meer begreep wat woorden als 'vandaag' en 'morgen' betekenden... 😅😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."