Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvragen over RC benzo's

vragen over RC benzo's

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Broodzak zei:
Vrienden zeggen bijvoorbeeld dat je je erg neutraal voelt en gewoon relaxed en het gewoon chill is om te zitten en een jointje te roken maar je neutraal voelen vind ik een beetje een groot begrip maar het relax voelen daarin was wat mij juist aansprak
Klik om te vergroten...
Dan kun je ook een jointje roken of naar zee gaan 😇
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Broodzak zei:
Vrienden zeggen bijvoorbeeld dat je je erg neutraal voelt en gewoon relaxed en het gewoon chill is om te zitten en een jointje te roken maar je neutraal voelen vind ik een beetje een groot begrip maar het relax voelen daarin was wat mij juist aansprak
Klik om te vergroten...
Imo is het recreatieve effect van benzo's de bijwerkingen echt niet waard. Je bent misschien wat rustiger, maar merken doe je het eigenlijk niet (zie delusions of sobriety). Of je moet belachelijke hoeveelheden gaan nemen. Maar dan heb je dus voor een paar uurtjes rust gelijk een week lang last van onrustige gevoelens, impulsiviteit, moeite met slapen, hoofdpijn, diarree, en nog een waslijst aan andere bijwerkingen. Goed, misschien moet je er zelf nog achter komen dat die paar uurtjes rust de bijwerkingen niet waard zijn. Dat kan natuurlijk.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
En misschien dan voor ontspanning als je perse iets wil gebruiken dat je een kopje kratom kan drinken samen met je vriendin.

Maar ook daarvoor geldt doe zelf goed onderzoek naar de werking/dosis alles.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Broodzak zei:
ik heb zelf al jaren last van te strakke nek en rug spieren
Klik om te vergroten...
Misschien ervaar je teveel stress in het leven (wat dus op je nek drukt)
Misschien is een dagje sauna/strand weekendje weg met lekker eten en een hapje en een drankje en niks moeten wel meer ontspanning.
En bewust zijn of je met gespannen houding dingen staat te doen of niet.
B
BroodzakLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Misschien ervaar je teveel stress in het leven (wat dus op je nek drukt)
Misschien is een dagje sauna/strand weekendje weg met lekker eten en een hapje en een drankje en niks moeten wel meer ontspanning.
En bewust zijn of je met gespannen houding dingen staat te doen of niet.
Klik om te vergroten...
Dat is wel een goeie idd miss is het ook slimmer om nog het even uit te houden en eerst maar een van de zomervakantie te genieten zonder stress kijken en daarna kijken hoe en wat :)
B
BroodzakLid
01-01-2024, 00:00
#6
N3K0 zei:
En misschien dan voor ontspanning als je perse iets wil gebruiken dat je een kopje kratom kan drinken samen met je vriendin.

Maar ook daarvoor geldt doe zelf goed onderzoek naar de werking/dosis alles.
Klik om te vergroten...
Neo-Shulginist zei:
Imo is het recreatieve effect van benzo's de bijwerkingen echt niet waard. Je bent misschien wat rustiger, maar merken doe je het eigenlijk niet (zie delusions of sobriety). Of je moet belachelijke hoeveelheden gaan nemen. Maar dan heb je dus voor een paar uurtjes rust gelijk een week lang last van onrustige gevoelens, impulsiviteit, moeite met slapen, hoofdpijn, diarree, en nog een waslijst aan andere bijwerkingen. Goed, misschien moet je er zelf nog achter komen dat die paar uurtjes rust de bijwerkingen niet waard zijn. Dat kan natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Heel erg bedankt beide voor het goeie advies en hulp!! Mogelijk wel iets anders aan te raden wat leuk is om zo eens op een avondje te doen? ik heb het een en ander wel aan gedaan zoals truffels maar toch opzoek naar wat anders wat leuk is aangezien mij kratom niet heel geweldig leuk
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit zijn zeker betere tips dan een benzo nemen. Ik raad het zeker niet aan, en als je het echt zo nodig hebt i.v.m je klachten gewoon de huisarts om advies vragen en ik zou zeker als ik jou was bij de benzo's wegblijven.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Broodzak zei:
Heel erg bedankt beide voor het goeie advies en hulp!! Mogelijk wel iets anders aan te raden wat leuk is om zo eens op een avondje te doen? ik heb het een en ander wel aan gedaan zoals truffels maar toch opzoek naar wat anders wat leuk is aangezien mij kratom niet heel geweldig leuk
Klik om te vergroten...
Jointje roken is super leuk 😇 Wel puur. Lekker picknick int park ofzo.
Enof iets van space cake/brownies maken samen. Met een lekker theetje erbij.

Van deze gedachte alleen al word ik super chill 🤣🤣

Kratom zorgt (bij mij) wel voor ontspanning en relax zijn (maar voel me eigenlijk altijd wel zo🤣)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Broodzak zei:
Heel erg bedankt beide voor het goeie advies en hulp!! Mogelijk wel iets anders aan te raden wat leuk is om zo eens op een avondje te doen? ik heb het een en ander wel aan gedaan zoals truffels maar toch opzoek naar wat anders wat leuk is aangezien mij kratom niet heel geweldig leuk
Klik om te vergroten...
Neo-Shulginist zei:
Misschien ephenidine? Het is eigenlijk een disso, maar met een vrij licht effect voor een disso, waardoor het een grotendeels kalmerend effect heeft.
Klik om te vergroten...
Maar goed, zo beginnen we weer opnieuw he.

Eerst de drug, dan pas de interesse :wink:

Neo-Shulginist zei:
Ik zou adviseren om eerst duidelijk te krijgen wat het effect is, en dan pas besluiten of je dat wil proberen of niet. Dat advies geldt voor elke drug.

Als je het andersom doet is de kans groter dat je een onplezierige ervaring krijgt. Al was het maar omdat je je dan ook niet goed hebt ingelezen in wat de bijwerkingen van een middel kunnen zijn.
Klik om te vergroten...
B
BroodzakLid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
Jointje roken is super leuk 😇 Wel puur. Lekker picknick int park ofzo.
Enof iets van space cake/brownies maken samen. Met een lekker theetje erbij.

Van deze gedachte alleen al word ik super chill 🤣🤣

Kratom zorgt (bij mij) wel voor ontspanning en relax zijn (maar voel me eigenlijk altijd wel zo🤣)
Klik om te vergroten...
eigenlijk precies wat ik nodig heb hahahaha
Ja van het blowen probeer ik al een tijdje erg te minderen aangezien ik het al een flinke tijd dagelijks doe maar een jointje in de zon is altijd goed hahaha
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Broodzak zei:
Heel erg bedankt beide voor het goeie advies en hulp!! Mogelijk wel iets anders aan te raden wat leuk is om zo eens op een avondje te doen? ik heb het een en ander wel aan gedaan zoals truffels maar toch opzoek naar wat anders wat leuk is aangezien mij kratom niet heel geweldig leuk
Klik om te vergroten...
Misschien ephenidine? Het is eigenlijk een disso, maar met een vrij licht effect voor een disso, waardoor het een grotendeels kalmerend effect heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."