#1
^^Dat een middel je i.p.v. energie, juist het gevoel geeft dat je wil chillen en op de bank wil blijven hangen. Vandaar de term couch (bank) lock (slot): je komt niet meer van je bank af.
^^Dat een middel je i.p.v. energie, juist het gevoel geeft dat je wil chillen en op de bank wil blijven hangen. Vandaar de term couch (bank) lock (slot): je komt niet meer van je bank af.
Waarom specifiek 2Fa? Ik hoor meestal van combo met 2fma.ik vond zelf 5mapb heel couclooking dus gooide ik er wat 2fa bij
Hey SmileForWrinkles!Goedemiddag!
Vraagje: ik heb al een tijdje 5-mapb in huis en lees vooral positieve ervaringen. Hoe zit het met strakke kaken (kauwen) en je pupillen?
Toch ook maar eens een paar tabletjes hiervan besteld. Al vraag ik me wel af wanneer ik het ga proberen. Het eerste volgende sero moment gaat waarschijnlijk toch 6-APB worden, daarvan weet ik dat het super is. En elke keer moet je toch weer 3 maanden wachten.
Wel weer jammer: niet kunnen weigeren van sample rotzooi. Ik kreeg er 3-CMC bij en ik had toch even de gedachte: hmm, zal ik dat een keer gaan proberen? Toen meteen weggegooid.
Nee...Vraag: heb je inmiddels 5-MAPB gebruikt en hoe zou je het vergelijken met 6-APB?
Ik heb in de serotonine-hoek alleen ervaring met MDMA en 2CB-Fly. Ik heb nu 6-APB in huis en wil het begin april (half jaar na laatste MDMA-tripje) eens gaan uitproberen. 5-MAPB en 6-APB lijken verboden te gaan worden, dus ik vraag me af of het zinvol is om ook wat 5-MAPB in te slaan.
Ik ben vooral op zoek naar de innerlijke reis in een rustige setting, nog nooit gefeest met MDMA (dus naar buiten ipv naar binnen) of naar enig festival geweest (ben niet zo'n danser en de leeftijd (geboren in '56) speelt allicht ook mee.
6-apb is best een parel onder de RC's, het lijkt op mdma, werkt veel langer, de onset en comeup zijn wel veel langer, als je denk het werkt niet want heb te weinig genomen, wacht dan gewoon langer. na 2 tot 3 uur werkt t pas volledig. naar mijn mening is 120mg succinaat heel fijn om mee te beginnen. hoe meer je neemt hoe meer je gaat space. het aller uniekste van 6-apb vond ik nog dat als ik m'n ogen dicht deed, ik complete plaatjes kon visualiseren. tot in groot detail. dit heb ik met niks anders ervaren. het grappige vond dat er altijd een paar kleine foutjes in het beeld zaten waar ik aan dacht. zoals namen die niet bestaan uit letters maar uit vreemde tekens. bijna net zoals een AI generated plaatje.Net gekocht!
Heb je ook ervaring met 6-APB? Dat ken ik wel al.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."