Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mindless zei: Toch ook maar eens een paar tabletjes hiervan besteld. Al vraag ik me wel af wanneer ik het ga proberen. Het eerste volgende sero moment gaat waarschijnlijk toch 6-APB worden, daarvan weet ik dat het super is. En elke keer moet je toch weer 3 maanden wachten. Wel weer jammer: niet kunnen weigeren van sample rotzooi. Ik kreeg er 3-CMC bij en ik had toch even de gedachte: hmm, zal ik dat een keer gaan proberen? Toen meteen weggegooid. Klik om te vergroten... Vraag: heb je inmiddels 5-MAPB gebruikt en hoe zou je het vergelijken met 6-APB? Ik heb in de serotonine-hoek alleen ervaring met MDMA en 2CB-Fly. Ik heb nu 6-APB in huis en wil het begin april (half jaar na laatste MDMA-tripje) eens gaan uitproberen. 5-MAPB en 6-APB lijken verboden te gaan worden, dus ik vraag me af of het zinvol is om ook wat 5-MAPB in te slaan. Ik ben vooral op zoek naar de innerlijke reis in een rustige setting, nog nooit gefeest met MDMA (dus naar buiten ipv naar binnen) of naar enig festival geweest (ben niet zo'n danser en de leeftijd (geboren in '56) speelt allicht ook mee. p.s, detail: mijn verkoper heeft nu de optie om samples uit te zetten."
"Hee Maarten, je slaat wat mij aangaat de spijker op z'n kop met je eigen reactie van 1 maart. Ik heb zelf ruim twee jaar terug een dergelijke ervaring gehad, een ‘satori’. Niet drugsgerelateerd (hoewel ik daar niet vies van ben), maar op een gegeven dag werd ik gewoon wat verder wakker dan normaal (of misschien wel wat minder ver wakker dan normaal en was m'n ego niet zo ‘bij de les’ ). Volstrekt niet eenzaam (om rechtstreeks op je vraag in te gaan), in tegendeel (is er een tegendeel van eenzaam?), ik voelde me juist vervuld en verbonden. Wat ook al door anderen hier is aangehaald, het voelde ook compleet gewoon (eigenlijk gewoner dan gewoon) en ook enorm voor de hand liggend. Zelfs zózeer, dat ik me erover verbaasde dat ik het nooit eerder gezien had (en ik ga al een tijdje mee, nu gepensioneerd). Het was me ook duidelijk dat je ook eigenlijk niks kunt ‘doen’ om er te komen (dat markeerde wel het definitieve einde van veel gezoek). Terwijl ’ik’ erin zat, meende ‘ik’ een overgang gemaakt te hebben en dat het verder zo zou blijven. Zou fijn geweest zijn. Ondanks dat ‘voor de hand liggende’ en ‘normale’ loste mijn perspectief aan het einde van de dag op en kwam ik weer in mijn gebruikelijke staat van zijn (een persoonlijk bewustzijn). Jammer genoeg ben ik er tot nog toe niet meer in terechtgekomen."
"Mooi idee, inspirerend ook! Ik ben benieuwd naar je volgende update. Ik doe zelf over het algemeen wat meer, de bekende 120mg + 60 booster na 90min (ik ben ook 80kg). Of zelfs nog wat meer, 140 of 160mg waarmee ik een veel leukere inkick heb, het blijft dan (met een booster) ook wel tegen de 6 uur werken voor mij. Het blijft lang lekker werken, wordt weinig minder, tot op het eind de echte trip er redelijk snel uitloop, zo in een kwartier, twintig minuten. Dan nog wel een fijne nagloed, meestal. Ook nog geen ‘dinsdagdip’ gehad. De volgende keer (ik gebruik het 2 à 3x per jaar) eens 120 + 3x 20 volgens jouw schema proberen. Het verrast me dat je kennelijk goed verschil voelt tussen 3x 12 of 3x 17mg!"