Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen/capsules vs poeder in bommetje

Pillen/capsules vs poeder in bommetje

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb na jaaaaren pillen en capsules, voornamelijk stim rc's, te hebben genomen, omdat poeder in eerste instantie = snuiven, maar zie je veel zaken als slikken via bommetje of zelf capsules vullen. Maar was het in 2de instantie, toch ook uit pure gemakzucht en niet kijkend naar het prijsverschil.

Nu mijn eerste ervaringen met bommetjes met poeder van 3-FA en 6-APB.
En eerst en vooral, als je degelijk stilstaat bij het prijsverschil... en zeker mbt 3-FA pillen, waar er eerst nog 70mg pillen waren en minstens 2 moest nemen, daalde dit nr 50 en 30mg/pil, maar wel duurste per pil onder de stims.
Ik mag hier geen prijzen noemen, maar ga het duidelijk voor ogen te brengen.
Met de 1gr (1000mg) poeder krijg je 6.6 dosissen van 150mg eruit.
Bij een van de weinige vendors die nog 3-FA pillen van 30mg verkoopt en steeds huidig tarief heeft gehanteerd, moet je 75% meer afdokken om aan 1gr te komen en dan echt pak onzuiverder. Deze is echt wel extreem, maar algemeen is een pil/capsule gewoon veel duurder.

En dan wil ik het over de zuiverheid ook zeker hebben. Zowel bij 3-FA als 6-APB bommetje ervaarde ik de gangbare dosis, duidelijk potenter, zowel qua effecten vd rush, als de werkingsduur.
Want ook eerste maal dat er bij het openen van pakje en zakje met 3-FA, zo'n best sterke chemische en prikkelende geur vrijkwam. Ik dacht, damn, sterke zielen die dit snuiven 😆

Ook het perfect, op jouw dosis kunnen afwegen is reuze voordeel. En tuurlijk is alles versneden, maar je bij poeder sowieso visueel beter zicht hebt. Ook als een bepaalde gangbare structuur en typisch geur aanwezig is bij bepaalde rc, kan je al meer stellen van, owké ja heeft indd deze overeenkomsten.
Bij een pil is dit nougatbollen en bij doorzichtige capsules kon je al kleur zien en ook andere soorten is openen.

Echt, voel me dan best ferm stupide, om al die jaren bijeen, zo té veel te hebben betaald en dan blijkbaar voor vaak mindere kwaliteit.

Ook als ik dan 30mg 3-FA afweeg en ik zie die 30mg pillen terug in mn hoofd, wtf, welke 90% aan boecht (rommel) hebben ze hier moet bij persen om dit formaat te verkrijgen 🤔

Hier sowieso nooit nog pillen of capsules, zeker wat stims betreft en wil nu eigenlijk ook eigenlijk 2F-DCK poeder in bommetje proberen, want die 50mg pillen zijn ook steeds high level prijzen geweest, zeker vr mij, omdat 200mg en hoger doseren en stapelen wel de regel was.

Heb net ook 2gr 4-FMA poeder besteld, is toch ook 50% goedkoper tov vb 130mg capsules.
Zal ergens eind augustus of nog beter, midden/eind september, eens een bommetje uitproberen, aangezien die 130mg in capsules echt wel potent spul was, ga ik zeker hier niet boven gaan.

Dus mijne raad, als ge toch stims pakt en echt ni wilt/kunt snuiven, bommetje met poeder is the way😁 Ik hield me te hard vast aan, dat het persé in capsule en pilvorm moest zijn.

Cheerz n nog ne vette of chille zondag😉

Edit: fijn weekend dus, srry heb zaterdagavond gevoel😆
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tsja @Nihilist88 , bedankt voor de zondagwensen. Maar eerst nog een zaterdag, die die wensen voeg ik nog even toe.

Helemaal met jou eens. Poeder is veel fijner want helemaal naar wens doseerbaar en ook nog eens baaie goedkoper.

Pellets bieden gemak maar @ a stiff price, en mogelijk ten koste van kwaliteit.
Voorgedoseerde pellets zijn wel handig wanneer er maar zo weinig werkzame poeder nodig is dat afwegen tricky wordt. Dan denk ik aan 20 mg of minder.

Last but not least: als de stof en de gelegenheid het toelaten, ben ik voorstander van pluggen. Dan is poeder sowieso de enige optie.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
BelowTheFlow zei:
Tsja @Nihilist88 , bedankt voor de zondagwensen. Maar eerst nog een zaterdag, die die wensen voeg ik nog even toe.
Klik om te vergroten...
Ja ff editje gdaan, was er echt van overtuigd dat zaterdagavond was😆
BelowTheFlow zei:
Helemaal met jou eens. Poeder is veel fijner want helemaal naar wens doseerbaar en ook nog eens baaie goedkoper.
Klik om te vergroten...
Kom ik nu pas achter, dumperd dak ben. Pure gemakzucht, maar doordat vaker poeder wel beschikbaar is ipv pillen of capsules, deze overgang geprobeerd en indd nix dan voordelen. Zeker dat afwegen, dikke pro.
BelowTheFlow zei:
Pellets bieden gemak maar @ a stiff price, en mogelijk ten koste van kwaliteit.
Voorgedoseerde pellets zijn wel handig wanneer er maar zo weinig werkzame poeder nodig is dat afwegen tricky wordt. Dan denk ik aan 20 mg of minder.
Klik om te vergroten...
Indd dus rip off int kwadraat.
Bij benzo rc's sowieso, zal altijd in pellets zijn hier.
BelowTheFlow zei:
Last but not least: als de stof en de gelegenheid het toelaten, ben ik voorstander van pluggen. Dan is poeder sowieso de enige optie.
Klik om te vergroten...
Ieder z'n ding e, maar had eens diclofenac als zetpil, zodat ik minder last v mn maag zou hebben, echt da bleef ni binnen se, wrsschlk deek da fout. Maar da ga ik dus echt zo laten😆
A
Amber.cherryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Ik heb na jaaaaren pillen en capsules, voornamelijk stim rc's, te hebben genomen, omdat poeder in eerste instantie = snuiven, maar zie je veel zaken als slikken via bommetje of zelf capsules vullen. Maar was het in 2de instantie, toch ook uit pure gemakzucht en niet kijkend naar het prijsverschil.

Nu mijn eerste ervaringen met bommetjes met poeder van 3-FA en 6-APB.
En eerst en vooral, als je degelijk stilstaat bij het prijsverschil... en zeker mbt 3-FA pillen, waar er eerst nog 70mg pillen waren en minstens 2 moest nemen, daalde dit nr 50 en 30mg/pil, maar wel duurste per pil onder de stims.
Ik mag hier geen prijzen noemen, maar ga het duidelijk voor ogen te brengen.
Met de 1gr (1000mg) poeder krijg je 6.6 dosissen van 150mg eruit.
Bij een van de weinige vendors die nog 3-FA pillen van 30mg verkoopt en steeds huidig tarief heeft gehanteerd, moet je 75% meer afdokken om aan 1gr te komen en dan echt pak onzuiverder. Deze is echt wel extreem, maar algemeen is een pil/capsule gewoon veel duurder.

En dan wil ik het over de zuiverheid ook zeker hebben. Zowel bij 3-FA als 6-APB bommetje ervaarde ik de gangbare dosis, duidelijk potenter, zowel qua effecten vd rush, als de werkingsduur.
Want ook eerste maal dat er bij het openen van pakje en zakje met 3-FA, zo'n best sterke chemische en prikkelende geur vrijkwam. Ik dacht, damn, sterke zielen die dit snuiven 😆

Ook het perfect, op jouw dosis kunnen afwegen is reuze voordeel. En tuurlijk is alles versneden, maar je bij poeder sowieso visueel beter zicht hebt. Ook als een bepaalde gangbare structuur en typisch geur aanwezig is bij bepaalde rc, kan je al meer stellen van, owké ja heeft indd deze overeenkomsten.
Bij een pil is dit nougatbollen en bij doorzichtige capsules kon je al kleur zien en ook andere soorten is openen.

Echt, voel me dan best ferm stupide, om al die jaren bijeen, zo té veel te hebben betaald en dan blijkbaar voor vaak mindere kwaliteit.

Ook als ik dan 30mg 3-FA afweeg en ik zie die 30mg pillen terug in mn hoofd, wtf, welke 90% aan boecht (rommel) hebben ze hier moet bij persen om dit formaat te verkrijgen 🤔

Hier sowieso nooit nog pillen of capsules, zeker wat stims betreft en wil nu eigenlijk ook eigenlijk 2F-DCK poeder in bommetje proberen, want die 50mg pillen zijn ook steeds high level prijzen geweest, zeker vr mij, omdat 200mg en hoger doseren en stapelen wel de regel was.

Heb net ook 2gr 4-FMA poeder besteld, is toch ook 50% goedkoper tov vb 130mg capsules.
Zal ergens eind augustus of nog beter, midden/eind september, eens een bommetje uitproberen, aangezien die 130mg in capsules echt wel potent spul was, ga ik zeker hier niet boven gaan.

Dus mijne raad, als ge toch stims pakt en echt ni wilt/kunt snuiven, bommetje met poeder is the way😁 Ik hield me te hard vast aan, dat het persé in capsule en pilvorm moest zijn.

Cheerz n nog ne vette of chille zondag😉

Edit: fijn weekend dus, srry heb zaterdagavond gevoel😆
Klik om te vergroten...
Is het niet mogelijk om lege capsules te bestellen en zo de gewenste dosis met weegschaaltje te vuilen, zo kan je meteen een vooraadje maken die je droog langere tijd kan bewaren. en bijvoorbeeld wat zwaardere maken en lichtere om bij te nemen .
Deed ik jaren terug met Phenibut , wat achteraf mij zeer ziek maakte. met Baclofen godzijdank binnen een week op 0 kreeg met accuut stoppen. Nooit weer.
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Want ook eerste maal dat er bij het openen van pakje en zakje met 3-FA, zo'n best sterke chemische en prikkelende geur vrijkwam. Ik dacht, damn, sterke zielen die dit snuiven
Klik om te vergroten...
Pff dat 3-fa stinkt idd poahh, maar is ook echt ziek sterk spul
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Amber.cherry zei:
Is het niet mogelijk om lege capsules te bestellen en zo de gewenste dosis met weegschaaltje te vuilen, zo kan je meteen een vooraadje maken die je droog langere tijd kan bewaren. en bijvoorbeeld wat zwaardere maken en lichtere om bij te nemen .
Deed ik jaren terug met Phenibut , wat achteraf mij zeer ziek maakte. met Baclofen godzijdank binnen een week op 0 kreeg met accuut stoppen. Nooit weer.
Klik om te vergroten...
Was ook een optie, maar nu een bommetje zo vlotjes gaat, hoef ik het eigenlijk niet meer via capsules te vullen.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe het meestal in een dopje van flesje drinken met bodempje water in het flesje en dan dop erop, schudden en drinken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."