#1
Ik heb na jaaaaren pillen en capsules, voornamelijk stim rc's, te hebben genomen, omdat poeder in eerste instantie = snuiven, maar zie je veel zaken als slikken via bommetje of zelf capsules vullen. Maar was het in 2de instantie, toch ook uit pure gemakzucht en niet kijkend naar het prijsverschil.
Nu mijn eerste ervaringen met bommetjes met poeder van 3-FA en 6-APB.
En eerst en vooral, als je degelijk stilstaat bij het prijsverschil... en zeker mbt 3-FA pillen, waar er eerst nog 70mg pillen waren en minstens 2 moest nemen, daalde dit nr 50 en 30mg/pil, maar wel duurste per pil onder de stims.
Ik mag hier geen prijzen noemen, maar ga het duidelijk voor ogen te brengen.
Met de 1gr (1000mg) poeder krijg je 6.6 dosissen van 150mg eruit.
Bij een van de weinige vendors die nog 3-FA pillen van 30mg verkoopt en steeds huidig tarief heeft gehanteerd, moet je 75% meer afdokken om aan 1gr te komen en dan echt pak onzuiverder. Deze is echt wel extreem, maar algemeen is een pil/capsule gewoon veel duurder.
En dan wil ik het over de zuiverheid ook zeker hebben. Zowel bij 3-FA als 6-APB bommetje ervaarde ik de gangbare dosis, duidelijk potenter, zowel qua effecten vd rush, als de werkingsduur.
Want ook eerste maal dat er bij het openen van pakje en zakje met 3-FA, zo'n best sterke chemische en prikkelende geur vrijkwam. Ik dacht, damn, sterke zielen die dit snuiven 😆
Ook het perfect, op jouw dosis kunnen afwegen is reuze voordeel. En tuurlijk is alles versneden, maar je bij poeder sowieso visueel beter zicht hebt. Ook als een bepaalde gangbare structuur en typisch geur aanwezig is bij bepaalde rc, kan je al meer stellen van, owké ja heeft indd deze overeenkomsten.
Bij een pil is dit nougatbollen en bij doorzichtige capsules kon je al kleur zien en ook andere soorten is openen.
Echt, voel me dan best ferm stupide, om al die jaren bijeen, zo té veel te hebben betaald en dan blijkbaar voor vaak mindere kwaliteit.
Ook als ik dan 30mg 3-FA afweeg en ik zie die 30mg pillen terug in mn hoofd, wtf, welke 90% aan boecht (rommel) hebben ze hier moet bij persen om dit formaat te verkrijgen 🤔
Hier sowieso nooit nog pillen of capsules, zeker wat stims betreft en wil nu eigenlijk ook eigenlijk 2F-DCK poeder in bommetje proberen, want die 50mg pillen zijn ook steeds high level prijzen geweest, zeker vr mij, omdat 200mg en hoger doseren en stapelen wel de regel was.
Heb net ook 2gr 4-FMA poeder besteld, is toch ook 50% goedkoper tov vb 130mg capsules.
Zal ergens eind augustus of nog beter, midden/eind september, eens een bommetje uitproberen, aangezien die 130mg in capsules echt wel potent spul was, ga ik zeker hier niet boven gaan.
Dus mijne raad, als ge toch stims pakt en echt ni wilt/kunt snuiven, bommetje met poeder is the way😁 Ik hield me te hard vast aan, dat het persé in capsule en pilvorm moest zijn.
Cheerz n nog ne vette of chille zondag😉
Edit: fijn weekend dus, srry heb zaterdagavond gevoel😆
Nu mijn eerste ervaringen met bommetjes met poeder van 3-FA en 6-APB.
En eerst en vooral, als je degelijk stilstaat bij het prijsverschil... en zeker mbt 3-FA pillen, waar er eerst nog 70mg pillen waren en minstens 2 moest nemen, daalde dit nr 50 en 30mg/pil, maar wel duurste per pil onder de stims.
Ik mag hier geen prijzen noemen, maar ga het duidelijk voor ogen te brengen.
Met de 1gr (1000mg) poeder krijg je 6.6 dosissen van 150mg eruit.
Bij een van de weinige vendors die nog 3-FA pillen van 30mg verkoopt en steeds huidig tarief heeft gehanteerd, moet je 75% meer afdokken om aan 1gr te komen en dan echt pak onzuiverder. Deze is echt wel extreem, maar algemeen is een pil/capsule gewoon veel duurder.
En dan wil ik het over de zuiverheid ook zeker hebben. Zowel bij 3-FA als 6-APB bommetje ervaarde ik de gangbare dosis, duidelijk potenter, zowel qua effecten vd rush, als de werkingsduur.
Want ook eerste maal dat er bij het openen van pakje en zakje met 3-FA, zo'n best sterke chemische en prikkelende geur vrijkwam. Ik dacht, damn, sterke zielen die dit snuiven 😆
Ook het perfect, op jouw dosis kunnen afwegen is reuze voordeel. En tuurlijk is alles versneden, maar je bij poeder sowieso visueel beter zicht hebt. Ook als een bepaalde gangbare structuur en typisch geur aanwezig is bij bepaalde rc, kan je al meer stellen van, owké ja heeft indd deze overeenkomsten.
Bij een pil is dit nougatbollen en bij doorzichtige capsules kon je al kleur zien en ook andere soorten is openen.
Echt, voel me dan best ferm stupide, om al die jaren bijeen, zo té veel te hebben betaald en dan blijkbaar voor vaak mindere kwaliteit.
Ook als ik dan 30mg 3-FA afweeg en ik zie die 30mg pillen terug in mn hoofd, wtf, welke 90% aan boecht (rommel) hebben ze hier moet bij persen om dit formaat te verkrijgen 🤔
Hier sowieso nooit nog pillen of capsules, zeker wat stims betreft en wil nu eigenlijk ook eigenlijk 2F-DCK poeder in bommetje proberen, want die 50mg pillen zijn ook steeds high level prijzen geweest, zeker vr mij, omdat 200mg en hoger doseren en stapelen wel de regel was.
Heb net ook 2gr 4-FMA poeder besteld, is toch ook 50% goedkoper tov vb 130mg capsules.
Zal ergens eind augustus of nog beter, midden/eind september, eens een bommetje uitproberen, aangezien die 130mg in capsules echt wel potent spul was, ga ik zeker hier niet boven gaan.
Dus mijne raad, als ge toch stims pakt en echt ni wilt/kunt snuiven, bommetje met poeder is the way😁 Ik hield me te hard vast aan, dat het persé in capsule en pilvorm moest zijn.
Cheerz n nog ne vette of chille zondag😉
Edit: fijn weekend dus, srry heb zaterdagavond gevoel😆