Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn de beste, meest ptente RC's?

Wat zijn de beste, meest ptente RC's?

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch ben ik op zoek naar een potente rc. Iemand voorbeelden?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brakka Mang zei:
Als gewoon antwoord op je vraag, gebruik de zoekfunctie. Is genoeg te vinden. Velen die hier zitten zijn in het verleden in de benzo val gelopen. Dus check je motieven en bespreek het zoiezo met he huisarts. Elke benzo, rc of niet, verlicht tijdelijk maar door de tolerantie opbouw wordt verlichting verschrikking.

Dus: gebruik de zoekfuntie maar ga gooral bij je zelf na waarom en wat denk je hier op te willen lossen? Als je leven nu ellendig is en je zoekr daar verlichtjng voor kan je beter de energie stoppen in het aanpakken van de kern daarvan en dit via je huisarts laten lopen. Gedurende het proces ondersteuning van een benzo kan ook via de HA.
Klik om te vergroten...
Oohh wacht, dit gaat niet over benzo's maar RC's algemeen haha. Ja ook dat kan je in de zoekfunctie vinden. Lijkt mij een legitieme vraag maar jouw definitie van helemaal van de wereld is de ander niet. Check het tripreport categorie, misschien dat je daar kan vinden wat je zoekt. Staat vaak ook wel wat je niet en vooral wel moet doen. Of andersom 😜
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
-Rataplan- zei:
Zoals de titel al zegt, welke zijn de beste 'rc. De meeste vind ik zedelijk zwak met uitzondering van 1cp LSD. Voor de rest die ik geprobeerd heb vind ik de effecten eerder matig. Welke RC brengt je helemaal ven de wereld?
Klik om te vergroten...
Elke als je er maar genoeg van neemt. Red Bull schijn je zelfs vleugels vante krijgen. Zijn wel redelijk in de prijs tegenwoordig helemaal met dat statiegeld gebeuren

Noot: ik heb hier al twee keer op gereageerd. Lastig zo een gesplitste persoonlijkheid of zal het toch beginnend Korsakov zijn😭
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
@-Rataplan- hoe gaat ie nu ? ,al lange tijd niet online geweest zie ik nu
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#5
-Rataplan- zei:
Toch ben ik op zoek naar een potente rc. Iemand voorbeelden?
Klik om te vergroten...
N-Desethylisotonitazene, 20x zo sterk als Fentanyl, is dat potent genoeg? Zo niet kun je nog Carfentanil nemen, die is 100x zo sterk als Fentanyl... Ik snap echter 't nut niet van de meest potente RC.

Pyrrolidinophenones in t algemeen zijn zeer potent, bijna te potent naar mijn mening.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ILoveRCs zei:
N-Desethylisotonitazene, 20x zo sterk als Fentanyl, is dat potent genoeg? Zo niet kun je nog Carfentanil nemen, die is 100x zo sterk als Fentanyl... Ik snap echter 't nut niet van de meest potente RC.

Pyrrolidinophenones in t algemeen zijn zeer potent, bijna te potent naar mijn mening.
Klik om te vergroten...
Mag je wel een hele gevoelige weegschaal hebben
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ape zei:
Mag je wel een hele gevoelige weegschaal hebben
Klik om te vergroten...
echt hè... https://www.mt.com/us/en/home/products/Laboratory_Weighing_Solutions/microbalances/XPR2U.html zoiets (0.1 µg readability) kost je wel $53k
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ILoveRCs zei:
echt hè... https://www.mt.com/us/en/home/products/Laboratory_Weighing_Solutions/microbalances/XPR2U.html zoiets (0.1 µg readability) kost je wel $53k
Klik om te vergroten...
Dan heb je ook gelijk een steriele ruimte en een pakje nodig lijkt me? 1 dosering weegt net zo veel als 1 haartje van je hoofd
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ape zei:
Dan heb je ook gelijk een steriele ruimte en een pakje nodig lijkt me? 1 dosering weegt net zo veel als 1 haartje van je hoofd
Klik om te vergroten...
Inderdaad, zulke nauwkeurige wegingen kun je nooit in een niet-professionele omgeving uitvoeren. Ik weet niet hoeveel een heel klein beetje zwevend stof weegt, maar dit zou al een flinke impact kunnen hebben op de dosering denk ik. een haar nog meer.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
-Rataplan- zei:
Maakt niet uit, ik wil gewoon een helemaal weg zij.
Klik om te vergroten...
Sneu man het is een harde wereld. Onze hersens creëren helaas deze wereld
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#11
ILoveRCs zei:
N-Desethylisotonitazene, 20x zo sterk als Fentanyl, is dat potent genoeg? Zo niet kun je nog Carfentanil nemen, die is 100x zo sterk als Fentanyl... Ik snap echter 't nut niet van de meest potente RC.

Pyrrolidinophenones in t algemeen zijn zeer potent, bijna te potent naar mijn mening.
Klik om te vergroten...
Car-Fentanyl?? Wtf niemand meer die zich het gijzelingsdrama in het Doebriovtheater in Moskou herinnert?
nl.wikipedia.org

Gijzeling in het Doebrovkatheater in Moskou in oktober 2002 - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org

Ik zou ver van Car fentanyl blijven.

Heb zelf beroepsmatig veel met Fentanyl, Sufentanyl en Remi-Fentanyl gewerkt en het is heel potent spul.
Dus wees gewaarschuwd voor je jezelf een ademstilstand bezorgt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjYella zei:
Car-Fentanyl?? Wtf niemand meer die zich het gijzelingsdrama in het Doebriovtheater in Moskou herinnert?
nl.wikipedia.org

Gijzeling in het Doebrovkatheater in Moskou in oktober 2002 - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org
Klik om te vergroten...

Was er niet bij als je dat bedoelt.

DjYella zei:
Ik zou ver van Car fentanyl blijven.

Heb zelf beroepsmatig veel met Fentanyl, Sufentanyl en Remi-Fentanyl gewerkt en het is heel potent spul.
Dus wees gewaarschuwd voor je jezelf een ademstilstand bezorgt.
Klik om te vergroten...

Als RC's zo potent worden dat ze -ook met weegschaal of volumetrisch- niet meer veilig gedoseerd kunnen worden lijken ze mij niet stoffen die buiten het laboratorium toegediend moeten worden.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
DjYella zei:
Car-Fentanyl?? Wtf niemand meer die zich het gijzelingsdrama in het Doebriovtheater in Moskou herinnert?
nl.wikipedia.org

Gijzeling in het Doebrovkatheater in Moskou in oktober 2002 - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org

Ik zou ver van Car fentanyl blijven.

Heb zelf beroepsmatig veel met Fentanyl, Sufentanyl en Remi-Fentanyl gewerkt en het is heel potent spul.
Dus wees gewaarschuwd voor je jezelf een ademstilstand bezorgt.
Klik om te vergroten...
De kans is groot dat topic starter niet meer leeft
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#14
AntiBenzo1312 zei:
De kans is groot dat topic starter niet meer leeft
Klik om te vergroten...
Heb je contact gehad met hem onlangs?
Het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in behandeling zou gaan.
En hij was even klaar met het forum.
Ik hoop dat je ongelijk hebt…
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
DjYella zei:
Heb je contact gehad met hem onlangs?
Het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in behandeling zou gaan.
En hij was even klaar met het forum.
Ik hoop dat je ongelijk hebt…
Klik om te vergroten...
Nee man maar meer op afgaand hoe hij praat
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
300mg 1p lsd dan ben je wel eventjes zoet van de wereld af en heb je hopelijk genoeg billekoek gekregen
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mitchieee zei:
300mg 1p lsd dan ben je wel eventjes zoet van de wereld af en heb je hopelijk genoeg billekoek gekregen
Klik om te vergroten...
Begin dan gelijk aan dmt
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#18
DjYella zei:
Car-Fentanyl?? Wtf niemand meer die zich het gijzelingsdrama in het Doebriovtheater in Moskou herinnert?
nl.wikipedia.org

Gijzeling in het Doebrovkatheater in Moskou in oktober 2002 - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org

Ik zou ver van Car fentanyl blijven.

Heb zelf beroepsmatig veel met Fentanyl, Sufentanyl en Remi-Fentanyl gewerkt en het is heel potent spul.
Dus wees gewaarschuwd voor je jezelf een ademstilstand bezorgt.
Klik om te vergroten...
haha ja, ik mag ook hopen dat er niemand is die het in z'n hoofd haalt dit te gebruiken, het is niet eens bedoeld voor mensen maar voor hele grote dieren.
De reden dat ik het noemde is omdat OP wil weten wat de meest potente stoffen zijn, dan lijkt carfentanil eigenlijk wel de winnaar:
"A 10 milligram dose of the animal tranquilizer carfentanil is powerful enough to sedate, even kill, a 15,000-pound African elephant".

ook vraag ik me af waarom ze fentanyl steeds sterker blijven maken, is dit om de kosten te drukken bij de productie? snap het nut er nooit zo van..
elke substantie in de migrocrammen is al erg onhandig, foutgevoelig en daarnaast levensgevaarlijk.

verder snap ik niet waarom OP opzoek zou zijn naar de meest potente RC, tenzij ie graag zelfmoord wil plegen of mensen onopgemerkt wil vergiftigen en doden. dat is het enige waar ik aan kan denken.. Leeft ie nog eigenlijk?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
AntiBenzo1312 zei:
Begin dan gelijk aan dmt
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring vindt ik lsd een stuk zwaarder dan dmt’
Met lsd is het flink gas geven’ maar met dmt ben je niet per definitie bij bewust zijn en kan je niks anders dan je zelf overgeven
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
ILoveRCs zei:
haha ja, ik mag ook hopen dat er niemand is die het in z'n hoofd haalt dit te gebruiken, het is niet eens bedoeld voor mensen maar voor hele grote dieren.
De reden dat ik het noemde is omdat OP wil weten wat de meest potente stoffen zijn, dan lijkt carfentanil eigenlijk wel de winnaar:
"A 10 milligram dose of the animal tranquilizer carfentanil is powerful enough to sedate, even kill, a 15,000-pound African elephant".

ook vraag ik me af waarom ze fentanyl steeds sterker blijven maken, is dit om de kosten te drukken bij de productie? snap het nut er nooit zo van..
elke substantie in de migrocrammen is al erg onhandig, foutgevoelig en daarnaast levensgevaarlijk.

verder snap ik niet waarom OP opzoek zou zijn naar de meest potente RC, tenzij ie graag zelfmoord wil plegen of mensen onopgemerkt wil vergiftigen en doden. dat is het enige waar ik aan kan denken.. Leeft ie nog eigenlijk?
Klik om te vergroten...

Holy shit!

That's fucked up man, fucked up!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."