Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEP (pentedrone) stinkt?

NEP (pentedrone) stinkt?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RcexplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi, ik gebruik incidenteel (ca 4/6x per jaar) NEP. Die koop ik als kristal en plette ik meestal met pasjes of een lepel tot het poeder was. Nu kreeg ik een tip om een pillencrusher/-grinder aan te schaffen. Ongeveer een week na de eerste keer gebruik merk ik dat het poeder wat hieruit is gekomen verkleurd is (groen/bruin) en zelfs door het zakje heen meurt naar... Nouja, de geur is een combinatie van chloor en een restafvalcontainer die te lang in de zon heeft gestaan. De vermaler stinkt al net zo ondanks dat deze toch goed afgewassen was. Zo agressief lijkt NEP op het eerste gezicht niet, maar het metaal vertoont daadwerkelijk vlekken die er niet uitgaan met afwassen. Heeft iemand deze ervaring al eens gehad?
R
RcexplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog niet, misschien in dit geval wel een goed idee. Het gekke is dat als het met pasjes geplet wordt dit niet gebeurt, terwijl het toch kristallen uit dezelfde bestelling zijn. Ik ga in ieder geval eens laten testen wat ik nu eigenlijk heb
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je het al laten testen?
R
RcexplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor de volledigheid; vanzelfsprekend heb ik het goedje waar letterlijk en figuurlijk een luchtje aan zat weggegooid (kreeg een waarschuwing in een privebericht, zijn er echt mensen die zoiets nog in hun neus stoppen?)
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rcexplorer zei:
Hi, ik gebruik incidenteel (ca 4/6x per jaar) NEP. Die koop ik als kristal en plette ik meestal met pasjes of een lepel tot het poeder was. Nu kreeg ik een tip om een pillencrusher/-grinder aan te schaffen. Ongeveer een week na de eerste keer gebruik merk ik dat het poeder wat hieruit is gekomen verkleurd is (groen/bruin) en zelfs door het zakje heen meurt naar... Nouja, de geur is een combinatie van chloor en een restafvalcontainer die te lang in de zon heeft gestaan. De vermaler stinkt al net zo ondanks dat deze toch goed afgewassen was. Zo agressief lijkt NEP op het eerste gezicht niet, maar het metaal vertoont daadwerkelijk vlekken die er niet uitgaan met afwassen. Heeft iemand deze ervaring al eens gehad?
Klik om te vergroten...

Heb NEP vaker gebruikt en begin ook te vermoeden dat het tamelijk caustisch kan zijn.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Groenblauwe NEP is de beste NEP ✌️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rcexplorer zei:
Ik ga in ieder geval eens laten testen wat ik nu eigenlijk heb
Klik om te vergroten...
Heb je de uitslag al?

Zou het kunnen dat de NEP eoa reactie aangegaan is met materiaal uit jouw vermaler? Ik weet wel dat toen ik zo'n ding had voor m'n coke dat de eerste paar keer er kleine stukjes van de coating van het metaal af kwamen. Uiteraard heb ik dat gewoon opgesnoven want ja drugs en verslaving enzo :wink:

Dus... chapeau dat je het weggegooid hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."