Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnrust omrent 3mmc batches

Onrust omrent 3mmc batches

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
De jongeren tegenwoordig nemen alles aan doordat 3mmc behoorlijk gepromoot is in de media. Dealers zien hun kans schoon. En tja, jong en roekeloos gedrag gaan hand in hand. 10 jaar geleden waren er betere kansen en middelen.

iets met de overheid en verbieden van stoffen -> gevaarlijkere stoffen komen in de plaats
B
BearLid
Brakka Mang zei:
Waar is je bron?
Klik om te vergroten...
Nos stories op instagram
R
RelmuisLid
Ik lees NEP ipv 3-MMC.
Past beter in het beeld dan fentanyl.
Toch even in de gaten houden.
L
LionXLid
Bear zei:
Hi all,

Misschien hebben jullie het ook al gelezen maar er gaan sinds het laatste weekend berichten rond over vervuilde 3mmc die je fataal kan worden.

sikkom.nl

Mogelijk vervuilde 3-MMC in omloop in Groningen. Volgens berichten zouden mensen zijn overleden

null
sikkom.nl sikkom.nl

www.trimbos.nl

Reactie naar aanleiding van meldingen gevaarlijke 3-MMC

Er zouden meerdere meldingen zijn gedaan over vervuilde 3-MMC. We doen nader onderzoek naar de achtergrond van deze meldingen.
www.trimbos.nl www.trimbos.nl

Persoonlijk vind ik dit onrust zaaien en zolang er nog geen red alert uitgegeven is weinig reden om bang te zijn.

Wat vinden jullie?
Klik om te vergroten...
Ja dit zag ik ook op X en threads voorbij komen.
3MMC vervuild met Fentanyl is het gerucht.
Kwalijke zaak, dus testen die zooi!!!

Lijkt me wel sterk dat er Fentanyl in zit maar goed, testen is altijd het beste!
B
Brakka MangLid
Bear zei:
Nos stories op instagram
Klik om te vergroten...

En nu een betrouwbare bron? :tonguewink:
B
BearLid
Brakka Mang zei:
En nu een betrouwbare bron? :tonguewink:
Klik om te vergroten...
www.rtvnoord.nl

Doden door vervuilde 3-mmc drugs? Instanties weten van niks

Onder studenten in Groningen gaan berichten rond waarin wordt gewaarschuwd voorlopig geen 3-mmc te gebruiken. Deze harddrug zou recentelijk meerdere levens hebben geëist. Navraag bij diverse instanties levert geen bevestiging op van dit gerucht.
www.rtvnoord.nl www.rtvnoord.nl
R
RaverLid
Bear zei:
Persoonlijk vind ik dit onrust zaaien en zolang er nog geen red alert uitgegeven is weinig reden om bang te zijn.

Wat vinden jullie?
Klik om te vergroten...

Best naïef van je als het om leven en dood kan gaan.
G
Guapo TemudginLid
Raver zei:
Best naïef van je als het om leven en dood kan gaan.
Klik om te vergroten...
Je niet laten leiden en kritisch ergens naar kijken is alles behalve naïef zijn.
R
RaverLid
Guapo Temudgin zei:
Je niet laten leiden en kritisch ergens naar kijken is alles behalve naïef zijn.
Klik om te vergroten...

"Er is geen red alert afgegeven dus het zal wel oké zijn"

Nee is niet naïef hoor.
G
Guapo TemudginLid
Raver zei:
"Er is geen red alert afgegeven dus het zal wel oké zijn"

Nee is niet naïef hoor.
Klik om te vergroten...

Nope, als buienradar geen code rood afgeeft over het weer maar je buurman zegt dat het gaat hagelen met hagel zo groot als skippyballen dan ga jij bang lopen doen?
R
RaverLid
Guapo Temudgin zei:
Nope, als buienradar geen code rood afgeeft over het weer maar je buurman zegt dat het gaat hagelen met hagel zo groot als skippyballen dan ga jij bang lopen doen?
Klik om te vergroten...

Wat is dat nou weer voor vergelijking? 😂
G
Guapo TemudginLid
Raver zei:
Wat is dat nou weer voor vergelijking? 😂
Klik om te vergroten...

Een die zo grappig en goed is dat zelfs SirErick er jaloers op is. :sweatsmile:
B
Brakka MangLid
Er gaat onder veel '3mmc' rond wat geen '3mmc' is, dus in die zin lijkt me dat al een code rood.

Zou je ook al 'vervuilde' 3mmc kunnen zien. Er is geen baat meer bij het maken omdat het illegaal is en op lijst 1 staat. Kan je net zo goed cocaine gaan verkopen of maken of whatever. Ik ben van mening dat RCÅ› verkopen die A al verboden zijn en B niet is wat het zou moeten zijn met alle risico's van dien nog veel gevaarlijker als de klassieke drugs als coke, speed etc. te verkopen.
P
Powder RangerLid
www.nu.nl

Geen sterfgevallen door vervuilde drug 3-MMC in Groningen bekend

NUcheckt controleert berichten op hun betrouwbaarheid. Dit keer kijken we naar geruchten over vervuilde 3-MMC-drugs in Groningen. Daardoor zouden zelfs gebruikers zijn overleden. Maar bij de politie zijn geen sterfgevallen bekend.
www.nu.nl www.nu.nl
B
BearLid
Hi all,

Misschien hebben jullie het ook al gelezen maar er gaan sinds het laatste weekend berichten rond over vervuilde 3mmc die je fataal kan worden.

sikkom.nl

Mogelijk vervuilde 3-MMC in omloop in Groningen. Volgens berichten zouden mensen zijn overleden

null
sikkom.nl sikkom.nl

www.trimbos.nl

Reactie naar aanleiding van meldingen gevaarlijke 3-MMC

Er zouden meerdere meldingen zijn gedaan over vervuilde 3-MMC. We doen nader onderzoek naar de achtergrond van deze meldingen.
www.trimbos.nl www.trimbos.nl

Wat vinden jullie?
M
MR_CHIPLid
Je post bevat 06 nummer in screenshot
D
DruggersLid
Is al ontkracht
B
Brakka MangLid
Dealers zouden hun spullen moeten laten testen in deze tijden. Vriend van mij heb ik daar ook op gewezen, die liet mij zien dat ie '3MMC' had gekocht voor een mooie prijs. Ik zei hem meteen, dit is geen 3M, en inderdaad. Toen die het liet testen was het geen 3M maar iets heel anders. Ik heb hem toen gezegd weg met die zooi anders kan je beter uit mijn buurt blijven. Zijn verlies gepakt en voortaan laat ie alles testen. Ik zeg het tegen iedereen die spul verkoopt. Laat je zooi testen, je moet weten wat je verkoopt. Helaas is de gemiddelde dealer niet gezegd met een geweldig IQ tegenwoordig lijkt het wel, voor een paar tientjes iemand de dood in kunnen jagen,
B
Brakka MangLid
Druggers zei:
Is al ontkracht
Klik om te vergroten...
Waar is je bron?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."